ههههههههههه لاحول الله يارب حماتك بتحبك اوي يابسبس
بصي محدِش بيحس بالالم غير الموجوع فهي بتفكرك بتدلعي عِشان مش حاسه بوجعك
شات بنات مصر لشهر محرم1431
z
05-01-2010 | 03:52 PM
أ
05-01-2010 | 03:54 PM
والله يا دونه ربنا يهديها ولا عمرى فكرت فى انه يطلع فى بنتها
بس بجد انا احسن حاجه اخد جمب
دى طالعه ومتخيله انى هوريها حاجات النونو تخيلى
دونه صحيح شوفتى حاجات النونو اللى نزلتها فى التجهيزات؟
بس بجد انا احسن حاجه اخد جمب
دى طالعه ومتخيله انى هوريها حاجات النونو تخيلى
دونه صحيح شوفتى حاجات النونو اللى نزلتها فى التجهيزات؟
d
05-01-2010 | 03:55 PM
حسبي الله و نعم الوكيل بجد يا بسبس
أ
05-01-2010 | 03:57 PM
ازيك يا لولا الف سلامه عليكى
أ
05-01-2010 | 03:58 PM
هههههههههههههه ربنا يهدى
s
05-01-2010 | 03:58 PM
بنات انا كلمت دودي دلوقتي حالا هاترجع بيتها انهارده ادعولها ربنا يخففها يارب
C
05-01-2010 | 03:58 PM
كوباية مايه;10991855:
ههههههههههههههههه اه يدخلوا يسئلوا علينا ههههههههههههههه
بصى انا الامساك عندى حساه حجر حجر حجر
عارفه اللى هو عندك احساس انك عايزه تعملى ومش قادره
وبردو كلمت جوزى وقعدت اعيط فى التليفون
ويقولى طيب براحه طيب هخلى ماما تجيبلك الدوا
حماتى لسه نازله من عندى
جابتلى لدوا
وبتقولى ملهوش لزمه اللى انتى عملاه دا
اقولها ايه دى بقى
سيبك وكبري وخلاص ، انتي حفظتي شخصيتها واتعودتي عليها، بس انا حاسة كده والله اعلم ان بعد الولادة ان شاء الله لما تشوف البيبي هتتغير ولو شوية صغننة.
عارفة شعور الحجر ده بقولك ببقي حاسة اني خلاص هتعور او هاتقطع.
dandona we bas;10991877:
انا ظهري بيوجعني اوييييييييييييييييييي
سلامتك يا دندن، لسه التقيل جاي ورا بردو التكسيرة اللي علي اصولها، انا مش بخوفك والله :085::085::085:
zozokah;10991886:
ياه يابنات ده انتو حالتكو مئساويه ده الواحد عايِش بنعمه وهو مِش داري فيها
:085::085::085::085: مش بقولك شايفة اللي احنا فيه، ليهم حق يطخونا بقي ولا لا
s
05-01-2010 | 03:59 PM
الله يسلمك يابسبس والف سلامه عليكي من حماتك
ا
05-01-2010 | 04:01 PM
ازيكو يا بنات اخباركو ايه ازيك يا كتكوته ودندونه وسويت وكوكو وزوزو
انا يا بنات عندي مشكله ومديقاني جدا ومش عارفه اعمل ايه انا كل يوم بنام بعد صلاه الفجر على 5ونص واصحى الساعه 3 وبكون صاحيه مزاجي مش مزبط احس عاوزة انام تاني وبحس بكسل رهيب يدوبك افطر اي حاجه بسرعه عشان الحق ارتب الشقه ومش داياما بسبب الكسل واقوم داخله اطبخ عشان جوزي بيجي الساعه 6 بجد انا مدايقه ولما اخويا بيكلمني وبابا بيقولولي ان السهر غلط وانا الصراحه اتعودت ومش اصلا لاقيه حاجه اعملها لو نمت بدري وصحيت بدري بجد مدايقه واه بقي لما ادخل المطبخ اطبخ واكون محتاااره اطبخ ايه بجد انا مزاجي مش مزبط اليومين دول يا بنات وخايفه يكون السهر غلط على الحمل ولا حاجه معلش اسفه بجد اني طولت عليكم بس هتكلم مع مين غيركم
انا يا بنات عندي مشكله ومديقاني جدا ومش عارفه اعمل ايه انا كل يوم بنام بعد صلاه الفجر على 5ونص واصحى الساعه 3 وبكون صاحيه مزاجي مش مزبط احس عاوزة انام تاني وبحس بكسل رهيب يدوبك افطر اي حاجه بسرعه عشان الحق ارتب الشقه ومش داياما بسبب الكسل واقوم داخله اطبخ عشان جوزي بيجي الساعه 6 بجد انا مدايقه ولما اخويا بيكلمني وبابا بيقولولي ان السهر غلط وانا الصراحه اتعودت ومش اصلا لاقيه حاجه اعملها لو نمت بدري وصحيت بدري بجد مدايقه واه بقي لما ادخل المطبخ اطبخ واكون محتاااره اطبخ ايه بجد انا مزاجي مش مزبط اليومين دول يا بنات وخايفه يكون السهر غلط على الحمل ولا حاجه معلش اسفه بجد اني طولت عليكم بس هتكلم مع مين غيركم
C
05-01-2010 | 04:07 PM
نسمه الجنه;10991964:
ازيكو يا بنات اخباركو ايه ازيك يا كتكوته ودندونه وسويت وكوكو وزوزو
انا يا بنات عندي مشكله ومديقاني جدا ومش عارفه اعمل ايه انا كل يوم بنام بعد صلاه الفجر على 5ونص واصحى الساعه 3 وبكون صاحيه مزاجي مش مزبط احس عاوزة انام تاني وبحس بكسل رهيب يدوبك افطر اي حاجه بسرعه عشان الحق ارتب الشقه ومش داياما بسبب الكسل واقوم داخله اطبخ عشان جوزي بيجي الساعه 6 بجد انا مدايقه ولما اخويا بيكلمني وبابا بيقولولي ان السهر غلط وانا الصراحه اتعودت ومش اصلا لاقيه حاجه اعملها لو نمت بدري وصحيت بدري بجد مدايقه واه بقي لما ادخل المطبخ اطبخ واكون محتاااره اطبخ ايه بجد انا مزاجي مش مزبط اليومين دول يا بنات وخايفه يكون السهر غلط على الحمل ولا حاجه معلش اسفه بجد اني طولت عليكم بس هتكلم مع مين غيركم
ازيك يا جميلة، بصي اول تلات شهور دول كانوا جايين معانا كلنا تقريبا بوخم ونوم زيادة وتعب وهدة زي اللي بتقولي عليهم دولن وبعد كده هايتحسن الحال في الفترة اللي في النص واحتمال ترجعي تاني في الاخر خالص بردو زي الاول بس اخف شوية.
متضايقيش نفسك لأن الحمل كله فترات متقلبة، وكل شوية هتلاقي نفسك بحالة ومش هاتثبتي عليها، والسهر مش غلط علي الحمل بصفة خاصة، هو عامة مش محبوب لأي حد، وبالنسبة للأكل ممكن تبقي تاخدي رأي جوزك فيه عشان لو لوحدك فعلا ممكن تبقي حيرة جامدة.
z
05-01-2010 | 04:07 PM
هو فعلا السهر غلط يانسمه ويما تسهري وتنامي مهما تنامي متحسيِش انك صاحيه شبعانه نوم وتفضلي طول النهار مكسره ومزاجك مش حلو
لازم تحاولي تتعبي نفسك بالنهار عشان تنامي باليل بدري
لازم تحاولي تتعبي نفسك بالنهار عشان تنامي باليل بدري
ا
05-01-2010 | 04:11 PM
بجد يا بنات انا حسيت اوقات اني مش طبيعيه فعلاااااااااااا وكمان مببطلش تفكير خالص في الولاده ونزولي مصر عشان الولاده بجد وبحاول اختم القران حاليا في الجزء الحادي عشر وبصلي الحمد لله عشان الفكر يروح مفييييييييش فايده يلا ربنا يعديها معانا على خير ويقومكو بالف سلامه
z
05-01-2010 | 04:11 PM
لو عايزه تنامي يانسمه بدري هاتي كتاب وادخلي السرير واقريه مِش حتحسي بنفسك وحتلاقي نفسك نمتي
أ
05-01-2010 | 04:18 PM
CuTie KaTkOoTa;10991951:
سيبك وكبري وخلاص ، انتي حفظتي شخصيتها واتعودتي عليها، بس انا حاسة كده والله اعلم ان بعد الولادة ان شاء الله لما تشوف البيبي هتتغير ولو شوية صغننة.
عارفة شعور الحجر ده بقولك ببقي حاسة اني خلاص هتعور او هاتقطع.
اها مانا عملت عبيطه ربنا يهديها
اه يا اوختشى حجر حجر يعنى
sweetylolla85;10991955:
الله يسلمك يابسبس والف سلامه عليكي من حماتك
الله يسلمك يا قمره
:085::085::085::085::085::085: حلوه الف سلامه من حماتك دى
ه
05-01-2010 | 04:20 PM
CuTie KaTkOoTa;10991819:
والاسهال بردو والله نفس القصة ، فيه محتمل وفيه اللي هو مش بتبقي قادرة خلاص وهتعملي علي نفسك وتبقي كارثة بقي لو جالك وانتي في الشارع، حصلتلي قبل كده وكنت هعيط خلاص مش قادرة وفعلا بدأت اعيط واقول لجوزي اتصرف عايزة حمام مش قادرة حتي امشي خطوة، كنا رايحيين للسونار، والحمدلله دخلت لقيت جوا بس يالهوووي وكل شويةورا بعض بقي وفضلت اكل حاجات تمسك شوية واشرب ليمون وكله ومفيش بردو.
ازيك ياكتكوتة انا الدكتورة برضو ادتنى انتينال دة بس مخدتوش وبشرب لمون وخلاص
وفعلا شوية امساك وشوية اسهال والحالة صعبة اوى لدرجة بقيت اخاف اخرج بجد:01:
sweetylolla85;10991955:
الله يسلمك يابسبس والف سلامه عليكي من حماتك
الف سلامة لبسبس وبيبو ولولا ربنا يشفيكم يارب
z
05-01-2010 | 04:21 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 9 (9 من الأعضاء و 0 من الزوار) zozokah, اشرى, CuTie KaTkOoTa, كوباية مايه, هانا اوبا, sweetylolla85, نسمه الجنه, sweet_toota, dandona we bas
ماشاء الله متجمعين عند النبي انِشاء الله
حتطبخوا ايه النهارده يابنات
ماشاء الله متجمعين عند النبي انِشاء الله
حتطبخوا ايه النهارده يابنات
ص
05-01-2010 | 04:23 PM
ببببببببببببببخ
ه
05-01-2010 | 04:24 PM
نسمه الجنه;10992018:
بجد يا بنات انا حسيت اوقات اني مش طبيعيه فعلاااااااااااا وكمان مببطلش تفكير خالص في الولاده ونزولي مصر عشان الولاده بجد وبحاول اختم القران حاليا في الجزء الحادي عشر وبصلي الحمد لله عشان الفكر يروح مفييييييييش فايده يلا ربنا يعديها معانا على خير ويقومكو بالف سلامه
ازيك يانسمة انتى لسة فى اوائل الحمل صح؟ انسى الولادة دلوقتى خالص لسة بدرى اوى لانو لما تقربى هو دة وقت التفكير فعلا
zozokah;10992025:
لو عايزه تنامي يانسمه بدري هاتي كتاب وادخلي السرير واقريه مِش حتحسي بنفسك وحتلاقي نفسك نمتي
صح والله يازوزو او اقعدى على التلفزيون يانسمة من مللو هتنامى:049:
ا
05-01-2010 | 04:24 PM
zozokah;10992025:
لو عايزه تنامي يانسمه بدري هاتي كتاب وادخلي السرير واقريه مِش حتحسي بنفسك وحتلاقي نفسك نمتي
فكرتيني يا زوزو بايام المزاكرة كنت اول مامسك الكتاب النوم يجيلي في اسرع وقت ههههههههههههه فعلا عندك حق وكمان يبقى احلى لو قرانا القران قبل ما ننام:083:
s
05-01-2010 | 04:24 PM
zozokah;10992112:
يتصفح الموضوع حالياً: 9 (9 من الأعضاء و 0 من الزوار) zozokah, اشرى, CuTie KaTkOoTa, كوباية مايه, هانا اوبا, sweetylolla85, نسمه الجنه, sweet_toota, dandona we bas
ماشاء الله متجمعين عند النبي انِشاء الله
حتطبخوا ايه النهارده يابنات
جيتي علي الجرح يازوزو اعاااااااااااااااااااااااا
انا عيانه اوي ومش قادره اروح للجزار لانه بعيد اوي وجنبي سوبر ماركت مترو وعندهم لحمه صابحه بيقطعها قدامك من الدبيحه بفكر اروح اجيب من عندهم حد جرب اللحمه الصابحه بتاعه مترو لاني عيانه