شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
صوت العيون;10990677:
بجد ما شاء الله اخيرا الحمد لله
عقبالنا كلنا يارب لما نولد ان شاء الله كل واحده فى ميعادها يارب يارب يارب


يا رب يا مورو يا رب، بس علي فكرة هي ولدت قيصري في الاخر
m
بت يامها جتي ايه من الشارع
وانتي ايه مش هتولدي ولا ايه
ج
صباح الخير يابنات والف مبروك لكل الى ولدوا وعقبالكم جميعا يارب
z
:096::096::096:11كويس انكم مِش بتتكلمو كتير عشان الحق عليكم اصلي مِش متابعه معاكم قاعده انظف الشقه احتمال امي تيجي بكره ولو جت ولقت الِشقه عل ماهي عليه الان حتطخني بالنار
s
صباح الخير يابنات
z
صباح النور ياولاء ازيك
C
zozokah;10990786:
:096::096::096:11كويس انكم مِش بتتكلمو كتير عشان الحق عليكم اصلي مِش متابعه معاكم قاعده انظف الشقه احتمال امي تيجي بكره ولو جت ولقت الِشقه عل ماهي عليه الان حتطخني بالنار

:037::037: امك هي اللي هتخطك طيب كويس انها جت علي اد مامتك، انا جوزي هو اللي هايطخني :085::085::085:

sweetylolla85;10990815:
صباح الخير يابنات


صباح الفلللل
ج
انا كمان سبونى للاخر يوم على انى هولد طبيعى وولدت قيصرى لدرجة ان بنتى كانت هضيع
د
لا يا ايمي بتاعت الرضاعه غير الي كنت باخدها بتاعت الرضاعه مشمضمونه اوي لان هرمونها ضعيف والي كنت باخدها قويه متنفعش مع الرضاعه
أ
انا جييييييييييييييييت
أ
عاملين ايييييه؟؟ والله وحشتونى

انا غيرت السرير على فكره وجيبت السرير الكبييييييييييير
z
هههههههههههههه لا متخافيِش ياكتكوته جوزك مش حيطخك لانك ِشايله في بطنك روحه :074::074::074:

بس انا مش حتفرق مع بعلي :067:
C
hend1979;10990845:
انا كمان سبونى للاخر يوم على انى هولد طبيعى وولدت قيصرى لدرجة ان بنتى كانت هضيع

يعني دخلتي في الطلق ولا لحقتي قبليه؟

دموع اشتياقي;10990846:
لا يا ايمي بتاعت الرضاعه غير الي كنت باخدها بتاعت الرضاعه مشمضمونه اوي لان هرمونها ضعيف والي كنت باخدها قويه متنفعش مع الرضاعه

مممم طيب خلاص اصبري شوية واعملي اللوب ده هو مفروض احسن واضمن حاجة رغم الناس اللي بتحمل عليه بردو بس نسبها قليلة، ولا خايفة منه؟

كوباية مايه;10990848:
انا جييييييييييييييييت


حمدلله علي السلامة يا بسبس نورتي بيتك
z
اهلا اهلا ازيك مبروك عقبال مانونو ينام فيه طب صوريه عِشان نشوفه
C
كوباية مايه;10990861:
عاملين ايييييه؟؟ والله وحشتونى

انا غيرت السرير على فكره وجيبت السرير الكبييييييييييير

مبرووووك، جبتيه معاكي هنا ولا سيباه هناك؟

zozokah;10990895:
هههههههههههههه لا متخافيِش ياكتكوته جوزك مش حيطخك لانك ِشايله في بطنك روحه :074::074::074:

بس انا مش حتفرق مع بعلي :067:


:085::085::085::085::085::085: مصيبة يا زوزو، لا وقت الجد مش هتفرق معاهم، انتي مش شايفة احنا عاملين ايه في نفسنا من ساعة ما بقينا حوامل
د
لا اللوب استحاااااااااااااااااااااااااااله عاااااااااااااااااااااااااا
C
دموع اشتياقي;10990917:
لا اللوب استحاااااااااااااااااااااااااااله عاااااااااااااااااااااااااا


وانا كمان ومش عارفة هايبقي ايه الحل ساعتها :057::057::057::057:
s
مبروووووووك يا بسبس صورتيه ولا لا؟؟؟؟؟؟
ص
بببببببببببببببخ
أ
فى حد هنا
انا تعبانه اوى
X