صوت العيون;10990677:
بجد ما شاء الله اخيرا الحمد لله
عقبالنا كلنا يارب لما نولد ان شاء الله كل واحده فى ميعادها يارب يارب يارب
يا رب يا مورو يا رب، بس علي فكرة هي ولدت قيصري في الاخر
صوت العيون;10990677:
بجد ما شاء الله اخيرا الحمد لله
عقبالنا كلنا يارب لما نولد ان شاء الله كل واحده فى ميعادها يارب يارب يارب
zozokah;10990786:
:096::096::096:11كويس انكم مِش بتتكلمو كتير عشان الحق عليكم اصلي مِش متابعه معاكم قاعده انظف الشقه احتمال امي تيجي بكره ولو جت ولقت الِشقه عل ماهي عليه الان حتطخني بالنار
sweetylolla85;10990815:
صباح الخير يابنات
hend1979;10990845:
انا كمان سبونى للاخر يوم على انى هولد طبيعى وولدت قيصرى لدرجة ان بنتى كانت هضيع
دموع اشتياقي;10990846:
لا يا ايمي بتاعت الرضاعه غير الي كنت باخدها بتاعت الرضاعه مشمضمونه اوي لان هرمونها ضعيف والي كنت باخدها قويه متنفعش مع الرضاعه
كوباية مايه;10990848:
انا جييييييييييييييييت
كوباية مايه;10990861:
عاملين ايييييه؟؟ والله وحشتونى
انا غيرت السرير على فكره وجيبت السرير الكبييييييييييير
zozokah;10990895:
هههههههههههههه لا متخافيِش ياكتكوته جوزك مش حيطخك لانك ِشايله في بطنك روحه :074::074::074:
بس انا مش حتفرق مع بعلي :067:
دموع اشتياقي;10990917:
لا اللوب استحاااااااااااااااااااااااااااله عاااااااااااااااااااااااااا