شات بنات مصر لشهر محرم1431
s
05-01-2010 | 12:08 PM
انا متغاظة اوى من دكتورة ميرو يعنى قالت النوع غلط و ماشى لكن كمان متعرفش ان الحوض ضيق غير ساعة الولادة طب افرضوا كان جالها طلق تتعذب كدة على الفاضى بجد غريبة جدا
C
05-01-2010 | 12:08 PM
بناتى حياتى;10990051:
خبر ابيض قيصرى لية؟؟؟؟؟؟
احنا عايزين نكتب جمب كل واحدة ولدت قيصرى ولا طبيعى
هتلاقواا قدام واحدة طبيعى 10 قيصرىىىى
ايوة فعلا استني بالظبط هقولك كام واحدة طبيعي من اللي الليستة
ب
05-01-2010 | 12:08 PM
ازيك يا زوزو
متقلقيش دودون زمنها جاية وتقرا الكلام ان شاء الله
متقلقيش دودون زمنها جاية وتقرا الكلام ان شاء الله
s
05-01-2010 | 12:09 PM
CuTie KaTkOoTa;10990057:
انا مش عارفة ازاي اصلا، اولا الدكتورة تخليها تروحلها كشف النسا ده متأخر عن الطبيعي، ومش عارفة هي كده عملته اصلا ولا لا، لنها لو كانت عملتهولها كانت هاتبقي عارفة ان حوضها ضيق وهتقولها قيصري من الاول وتحدد يوم قبل ما توصل لأخر المدة كده زي كل البنات التانية، مش تسيبها للأخر لما المية تنزل وتكمل الفترة كلها وتدخل في تعب الطبيعي كمان وبعدين تقول الحوض ضيق ، انا متنرفزة اوي اوي علي فكرة ازاي يعني
:085::085::085::085::085::085: نفس شعورى
C
05-01-2010 | 12:10 PM
بصي فيه ناس منعرفش لأنهم مدخلوش بعدها ، بس في كل اللي نعرفهم 2 وبس، ندي لايف دروب ومي بلاكي فقط لا غير
ب
05-01-2010 | 12:10 PM
ههههه ايوة يا كتكتوتة يلالالالالالا
اية دة مين قالكوا ع تفاصيل ميرو دى انا مش عايشة ولا اية؟؟؟؟؟
اية دة مين قالكوا ع تفاصيل ميرو دى انا مش عايشة ولا اية؟؟؟؟؟
C
05-01-2010 | 12:10 PM
sweet_toota;10990074:
:085::085::085::085::085::085: نفس شعورى
انا مشوفتش كده فعلا
d
05-01-2010 | 12:11 PM
محدش قبل كده يا كتكوتة جاب توأم خاااااااالص
ب
05-01-2010 | 12:11 PM
يلا بالشفاااااااااااا
وواحدة قروبة اعرفها
مع ان جسمها قليل وما يبنش عليها تستحمل تولد طبيعى
دة احنا سكااااااااااااااااااااااااا
وواحدة قروبة اعرفها
مع ان جسمها قليل وما يبنش عليها تستحمل تولد طبيعى
دة احنا سكااااااااااااااااااااااااا
ب
05-01-2010 | 12:12 PM
دودون صباح الخير
متقلقيش يا حببتى ع جنينك ان شاء الله يجى وينور الدنيا
متقلقيش يا حببتى ع جنينك ان شاء الله يجى وينور الدنيا
d
05-01-2010 | 12:13 PM
مش موضوع قلقل يا سويتي توتا و الله بس انا قلقت اكتر لما الدكتور من اسبوعين رحتله و قالي اني حامل في 5 اسابيع و تكة بسيطة و امبارح لقيته بيقولي خمس اسابيع و يومين و قالي ان البيبي مش كبير اوي عشان الكيس التني كان بياخد منه طبعا و مأثر عليه انا هوا ده اللي مخوفني و الله مش اكتر
C
05-01-2010 | 12:15 PM
بناتى حياتى;10990082:
ههههه ايوة يا كتكتوتة يلالالالالالا
اية دة مين قالكوا ع تفاصيل ميرو دى انا مش عايشة ولا اية؟؟؟؟؟
لا بصي احنا معرفناش التفاصيل بس الواضح انه حصل كده، لأنها قبل كده كان نزل مية شوية صغيرين ولما راحت قالتلها تبع العلامات اه بس مش خطر لما ينزل تاني بقي يبقي الولادة، وكانت مدياها فرصة بردو وان مكنش يبقي هتديها طلق صناعي باين، او حقنة تحمي الطلق، ده اللي احنا نعرفه، لكن حصل ايه بقي بالتفصيل يومها معرفش
m
05-01-2010 | 12:15 PM
انتوا بتكلمزا جد ميروو ولدت قصيري
الدكتوره قالتها كله تمام والولاده طبيعيه
الدكتوره قالتها كله تمام والولاده طبيعيه
d
05-01-2010 | 12:16 PM
انتي حصل كده معاكي يا مها طيب و الكيس التاني ده نزل ازاي
m
05-01-2010 | 12:17 PM
الدكتور ده عبيط يادندن جنين ايه ال هياخد من التاني
C
05-01-2010 | 12:18 PM
dandona we bas;10990091:
محدش قبل كده يا كتكوتة جاب توأم خاااااااالص
ولا عند جوزك
بناتى حياتى;10990093:
يلا بالشفاااااااااااا
وواحدة قروبة اعرفها
مع ان جسمها قليل وما يبنش عليها تستحمل تولد طبيعى
دة احنا سكااااااااااااااااااااااااا
شفتي بقي :085::085::085:
miko85;10990129:
انتوا بتكلمزا جد ميروو ولدت قصيري
الدكتوره قالتها كله تمام والولاده طبيعيه
اه ده اللي حصل، بقولك صحيح بصي فراشة الايمان كانت داخلة تاخد رأينا في حاجة، وقلتلها تسألك انتي وكيتي عشان ممكن تفيدوها، استني اجيبلك السؤال
m
05-01-2010 | 12:18 PM
الكيس تاني مش بيقي في بيبي علشان كده بينزل
C
05-01-2010 | 12:19 PM
لا نيفو اختها قالت مجلهاش طلق اهو، بس بردو ولو حاجة تغيظ
d
05-01-2010 | 12:19 PM
و الله يا ميكو قالي كده حتى النبض امبارح مشمتعهوش بيحاول يا حبيبي لسه يجمع النبض و السونار بين اني حامل في خمس اسابيع و يومين و ميعاد الولادة ما بين 4 ل 6 سبتمبر مش عارفة كل حاجة اتغيرت كده و مش عارفة الصراحة هوا الجنين كده متأخر نموه و لا التلقيح حصل متأخر
د
05-01-2010 | 12:19 PM
لوف الي بتتكلموا عليها يا بنات