شات بنات مصر لشهر محرم1431
z
05-01-2010 | 12:31 PM
معلِش يادندون مينفعش توتري نفسك الجنين ايه ذنبه بس انتي كده بتاذيه
d
05-01-2010 | 12:31 PM
بس غريبة اوي انا المفروض اكون النهاردة في الاسبوع السابع و يوم و اتصدمت امبارح و هوا بيقولي 5 اسابيع بس ازاي ياربي
د
05-01-2010 | 12:32 PM
انا فعلا خايفه اوي من موضوع الوسيله ده مش عارفه اعمل ايه
d
05-01-2010 | 12:32 PM
هروح اصلي الظهر و اجي ان شاء الله
m
05-01-2010 | 12:35 PM
ازييييييييييييييكم يا بناويت
ميكووووووووووووووووووو عودون احمد يابنتى
كنتى فين كل ده
سئلت عليكى كتيييييييييييييييييييييييييير
ميكووووووووووووووووووو عودون احمد يابنتى
كنتى فين كل ده
سئلت عليكى كتيييييييييييييييييييييييييير
C
05-01-2010 | 12:36 PM
دموع اشتياقي;10990259:
انا فعلا خايفه اوي من موضوع الوسيله ده مش عارفه اعمل ايه
انتي عملتي ايه في اول مرة
د
05-01-2010 | 12:38 PM
اول مره كنت باخد دوا اقراص منع حمل عاديه بس مش بتاعت رضاعه لاني مكنتش برضع كان عندي مشكله
وكنت بخده فتره صغيره لان جوزي كان مسافر فلما يسافر ببطله وقبل ما بيجي كنت باخده
وكنت بخده فتره صغيره لان جوزي كان مسافر فلما يسافر ببطله وقبل ما بيجي كنت باخده
C
05-01-2010 | 12:41 PM
دموع اشتياقي;10990298:
اول مره كنت باخد دوا اقراص منع حمل عاديه بس مش بتاعت رضاعه لاني مكنتش برضع كان عندي مشكله
وكنت بخده فتره صغيره لان جوزي كان مسافر فلما يسافر ببطله وقبل ما بيجي كنت باخده
اها طيب لما بتبطليها كده مش تغيريش بقي المفعول اللي عملته قبل كده ولا عادي.
د
05-01-2010 | 12:42 PM
لا انا كنت ببطله مثلا مده سفره 6 شهور مثلا باجي بقي قبل ميجي بشهر بخده الدكتور كان مشيني كده والحمد لله محملتش في الفتره دي الا لما سبت البرشام
C
05-01-2010 | 12:47 PM
دموع اشتياقي;10990325:
لا انا كنت ببطله مثلا مده سفره 6 شهور مثلا باجي بقي قبل ميجي بشهر بخده الدكتور كان مشيني كده والحمد لله محملتش في الفتره دي الا لما سبت البرشام
الحمدلله، طيب مادام انتي متعودة عليها يعني مش هاتنسي مواعيدها طيب ما تكملي بيها بردو ولا ايه؟
ولا بتاعة الرضاعة تختلف
m
05-01-2010 | 12:48 PM
اهلا يامنو تسلمي علي سوالك يااقمر
كنت تعبانه ومعدتي فيها مغص فظيع شنيع
كنت تعبانه ومعدتي فيها مغص فظيع شنيع
ب
05-01-2010 | 12:49 PM
CuTie KaTkOoTa;10990215:
ما احنا متغاظين عشان كده، وجابت بنوتة كمان نور
نزل نقط دم بقي ولا منزلش حاجة
لا منزلش
ب
05-01-2010 | 12:52 PM
الف سلامة عليكى ياميكو
بنات انا هنزل اجيب حاجة من تحت واجى
سلام دلوقتى
بنات انا هنزل اجيب حاجة من تحت واجى
سلام دلوقتى
C
05-01-2010 | 12:55 PM
مع السلامة يا موها
منار هي طنط هتيجي امتي ان شاء الله
منار هي طنط هتيجي امتي ان شاء الله
ص
05-01-2010 | 01:05 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
حد كلم دودى واطمن عليها ؟؟؟
ازيكم
حد كلم دودى واطمن عليها ؟؟؟
C
05-01-2010 | 01:10 PM
صوت العيون;10990544:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
حد كلم دودى واطمن عليها ؟؟؟
جابت يوسف الحمدلله، ميرو كلمت اختها
ص
05-01-2010 | 01:11 PM
الحمد لله
ربنا معاها يارب وتكون هى ويوسف فى احسن صحه ان شاء الله يارب يارب يارب
هى ميرو مولدتش لسه
ربنا معاها يارب وتكون هى ويوسف فى احسن صحه ان شاء الله يارب يارب يارب
هى ميرو مولدتش لسه
C
05-01-2010 | 01:18 PM
صوت العيون;10990595:
الحمد لله
ربنا معاها يارب وتكون هى ويوسف فى احسن صحه ان شاء الله يارب يارب يارب
هى ميرو مولدتش لسه
ولدت يا بنتي اليوم اللي قبلها، هو انتي مدخلتيش معانا الصبح انا فكراكي عارفة، جابت بنوتة نور
ص
05-01-2010 | 01:22 PM
بجد ما شاء الله اخيرا الحمد لله
عقبالنا كلنا يارب لما نولد ان شاء الله كل واحده فى ميعادها يارب يارب يارب
عقبالنا كلنا يارب لما نولد ان شاء الله كل واحده فى ميعادها يارب يارب يارب
ب
05-01-2010 | 01:22 PM
انا جيت
حد عايزنى؟؟
حد عايزنى؟؟