شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
d
لا يا كتكوتة و لا جوزي بردو خالص سبحان الله
C
miko85;10990154:
الكيس تاني مش بيقي في بيبي علشان كده بينزل


ايوة صح، لكن لو فيه جنين ومنزلش لوحده، بتروح تعمل تنضيف، لكن كده فعلا عادي خالص وانا بردو مستغربة كلام الدكتور
د
معلش انا داخله حاميه مش فاهمه حاجه
C
دموع اشتياقي;10990160:
لوف الي بتتكلموا عليها يا بنات


ايوة هي يا ايمي
د
يا حبيبتي ولدت قيصري وجابت ايه بعد ما كان كل شئ طبيعي والراس تحت وفلحووووض

يالهوييييييييييييي قيصري عااااااااااااااااااااااااااااا
ب
ايوووووة يا بنات حصل معايا ان كان فية كيسين بس التانى ضمر مش نزل
m
مدام انتي خمس اسابيع عرف ازاي ان الكيس هايضمر التاني
انا لما كان عندي كيسين بابا قلي كجده بردو ممكن اه ينزل وممكن لا
C
خدي يا ميكو السؤال اهو: لو تعرفي بقي ردي عليها بردو

"الحقونى يابنات روحت اركب اللولب الدكتوره قالتلى عنق الرحم 5 سم وهو المفروض يكون 7

ومش هاينفع اركبه

وقالتلى اركب كبسوله انا خايفه قوى

وقالتلى انى ممكن اركب اللولب ببنج عشان يوسعوا عنق الرحم ويركبوه وده مش ينفع يتعمل وانا صاحيه لازم اكون متخدره

قلتلها طب ممكن اعمل كده قالتلى ما انصحكيش


طب اعمل ايه دلونى"

"روحت ياقمر بعد ماولدت بحوالى 35 يوم علشان اركبه

منفعش اتعذبت وصوتت والدكتورة سابتنى ومش ركبته قالتلى لانك والده قيصرى مش هاينفع نركبه لازم تستنى شويه على الرحم

وادتنى حبوب الرضاعه وقالتلى اخدها 3 شهور واروحلها اركبه

بس انا روحت لغيرها لانى لقيت ايدها تقيله

قالتلى الكلام ده ومش عارفه اعمل ايه"
m
علي فكره ميرررو ال غلطانه
كنا نقعد نقولها اتصلي بالدكتوره وهي مش بتسمع الكلام
انتي عارفه ان ممكن الجنين كان مات لاقدر الله وهي مستنيه الاولاده الطبيعيه
d
لأن في كيس حجمه كويس مش كبير اوي و فيه جنين و الكيس التاني قاعد بيصغر و بيقولي انه بيضمر و حجمه صغير اوييييييي
C
دموع اشتياقي;10990184:
يا حبيبتي ولدت قيصري وجابت ايه بعد ما كان كل شئ طبيعي والراس تحت وفلحووووض

يالهوييييييييييييي قيصري عااااااااااااااااااااااااااااا

ما احنا متغاظين عشان كده، وجابت بنوتة كمان نور

بناتى حياتى;10990187:
ايوووووة يا بنات حصل معايا ان كان فية كيسين بس التانى ضمر مش نزل


نزل نقط دم بقي ولا منزلش حاجة
ب
استنوا برااااااحة متقلقوهااااش

احنا مش دكاترة ولا شوفنا السونار استهدوا بالله بس كدة
وصلوا ع النبى
m
اول ماكلم بابا هاساله يايمي علي طوول
m
بيضمر يايمي كانه ماتكونش اصلا
C
miko85;10990212:
علي فكره ميرررو ال غلطانه
كنا نقعد نقولها اتصلي بالدكتوره وهي مش بتسمع الكلام
انتي عارفه ان ممكن الجنين كان مات لاقدر الله وهي مستنيه الاولاده الطبيعيه


ما هي كمان الدكتورة حددتلها المعياد الاخير للكشف اصلا متأخر فاكرة لما قلتلها ازاي يابنتي، كله بيروح من نص التاسع كده عشان يشوف اذا كان طبيعي ولا قيصري، ولو لقت انه مينفعش طبيعي تلحق تحددلك ميعاد بعد ما تتمي 38 اسبوع قبل ما تدخلي في قصة الطبيعي، وراحت متأخر وبردو الدكتورة مقلتش قيصري
د
فعلا الي والده قيصري صعب تركب لوب عشان الرحم بيبقي مفتوح
d
انتوا بتكلموني انا
C
دموع اشتياقي;10990237:
فعلا الي والده قيصري صعب تركب لوب عشان الرحم بيبقي مفتوح


ما هي عدي علي ولادتها خلاص وقت كبير، دي والدة من شهر 9
المشكلة بتاعتها دلوقتي انه مش نافع لوب، والدكتورة بتقولها علي الكبسولة دي
د
دندونه متقلقيش انا الجنين والنبض بانوا عندي في الاسبوع التاسع
d
الدكتور قالي الكيس التني ده بيضمر و هينزل و اني هلاقي نقطتين دم او نقطتين بني
X