شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
صباح الخير يا دندن، خايفة من ايه يا بنتي، ده كتير جدا جدا من اللي حوامل في توينز بيحصل معاهم كده، بيكون فيه كيسين في الاول خالص ويتبقي واحد بس ويبقي طبيعي جدا زي اي حد.
بس قوليلي انتي قلتي عندكم حد في عيلتكم قبل كده جاب توأم؟
C
sweet_toota;10989870:
كتاكيتو انا وقعت من الضحك وانا بقرا اللى فات على النكت و على زكريا دة كمان هههههههههههههه متعملى موضوع تحطى فيه كل النكت دى جامدة اوى و معظمها جديد


:085::085::085::085::085::085: اه شفتي طيب ايه رأيك في انا اسمي توتو

والله فكرة ممكن فعلا
C
انا النهاردة بإذن الله مفروض اروح اعمل سونار بس بره عشان اعرف وزن البيبي وكده واشوفه اتعدل ولا لا وكمان عشان اتأكد تاني من النوع بردو.
s
ااااااااااااااة دورت عليها و لقيتها ام بى ثرى و سمعتها مسخرررررة يابنتى و الواد صوته توتو خالص ههههههههههههههههههههه
s
CuTie KaTkOoTa;10989892:
صباح الخير يا دندن، خايفة من ايه يا بنتي، ده كتير جدا جدا من اللي حوامل في توينز بيحصل معاهم كده، بيكون فيه كيسين في الاول خالص ويتبقي واحد بس ويبقي طبيعي جدا زي اي حد.
بس قوليلي انتي قلتي عندكم حد في عيلتكم قبل كده جاب توأم؟



قلتلها نفس الكلام دة امبارح بس تقريبا هى خايفة على البيبي التانى عشان حجمه صغير و الدكتور قالها حامل فى 5 اسابيع باين
s
ربنا يطمنك يا ايمى و يارب تكون غيرت الوضع بتاعها دة انا معادى يوم الاحد ان شاء الله ولو مقالتليش النوع احتمال اكسر الجهاز عليها
C
sweet_toota;10989949:
قلتلها نفس الكلام دة امبارح بس تقريبا هى خايفة على البيبي التانى عشان حجمه صغير و الدكتور قالها حامل فى 5 اسابيع باين


اه قريت بس ماليش دعوة انا بالسونار وحسبته الغريبة دي، كل واحدة عارفة نفسها علي رأي الدكتور لما قاللي كده.

وكمان اصلها بتحصل كتير فعلا والحمل التاني بيكمل عادي وطبيعي وللأخر الحمدلله
z
صباح الخير ياحلوين
C
sweet_toota;10989956:
ربنا يطمنك يا ايمى و يارب تكون غيرت الوضع بتاعها دة انا معادى يوم الاحد ان شاء الله ولو مقالتليش النوع احتمال اكسر الجهاز عليها


:085::085::085::085::085::085: تخيلي طيب لو عرفتي وحصل معاكي زي ميرو كده
s
اة واللهى يا بنتى دة فى حاجات اكتر من كدة و الحمدلله بتعدى بس دندونة اصلها قلوقة اوى و من ساعة الحمل وانا حساها يا عينى على اعصابها و دة اكبر غلط
s
اااااااااااة لسة بحكى لجوزى على الموقف بتاعها و عمالة اقله اعمل ثرى دى وهو مش راضى متعرفيش لية
s
اهلا زوزو
ب
صباح الخير كلكوووووو

انا كان عندى كيسين باردو وواحد ضمر والتانى
توتوووووووووووو حببتى جتتتتتتتتتتتتتت
ب
يابنات ميرو ولدت طبيعى ولا قيصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟
C
صباح الفل يا زوزو
s
تخيلى قيصري بعد كلللل دة
C
بناتى حياتى;10990014:
صباح الخير كلكوووووو

انا كان عندى كيسين باردو وواحد ضمر والتانى
توتوووووووووووو حببتى جتتتتتتتتتتتتتت


بناتى حياتى;10990017:
يابنات ميرو ولدت طبيعى ولا قيصرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟


صباح النووووور
لا قيصري
ياريتك كنتي قلتي كده قدام دندن، اهو مثال حي بعينه قدامنا :085::085:
z
ازيبكم يابنات
ب
خبر ابيض قيصرى لية؟؟؟؟؟؟

احنا عايزين نكتب جمب كل واحدة ولدت قيصرى ولا طبيعى
هتلاقواا قدام واحدة طبيعى 10 قيصرىىىى
C
sweet_toota;10990037:
تخيلى قيصري بعد كلللل دة


انا مش عارفة ازاي اصلا، اولا الدكتورة تخليها تروحلها كشف النسا ده متأخر عن الطبيعي، ومش عارفة هي كده عملته اصلا ولا لا، لنها لو كانت عملتهولها كانت هاتبقي عارفة ان حوضها ضيق وهتقولها قيصري من الاول وتحدد يوم قبل ما توصل لأخر المدة كده زي كل البنات التانية، مش تسيبها للأخر لما المية تنزل وتكمل الفترة كلها وتدخل في تعب الطبيعي كمان وبعدين تقول الحوض ضيق ، انا متنرفزة اوي اوي علي فكرة ازاي يعني
X