شات بنات مصر لشهر محرم1431
ا
05-01-2010 | 05:32 AM
صبااااااااااااااااااااح الخيييييييير انا صليت الفجر وجتلكو
ا
05-01-2010 | 05:33 AM
انا جوزي عيد ميلاده 15 3 وانا 17 6
C
05-01-2010 | 05:33 AM
blacky;10988172:
ازيك يا لولى
كتكوتى وحششتينى اوى
هاتقومو بدرى ليه كدا:02:
وانتي كمان يا قمر، ازيك صوفي الحلوة عاملة ايه معاكي
هو كده بدري، اصلنا نظامنا اتغير من فترة، مش بنسهر زي الاول وبنصحي بدري نرغي كتير، بس التشات تقيل ففي بنات بطلت تدخل إلا قليل ومستنية الشهر الجديد
ميرو لاف واي ولدت ودودي كات كمان
loly1;10988173:
وانا1-3 مين تانى انتى84 باكتكت
اه انا :040::040: شطورة
Y
05-01-2010 | 05:34 AM
...ززززززززززززززززززززززززززززززززززز
C
05-01-2010 | 05:35 AM
blacky;10988177:
هاتكملو كام سنه
انا 26
white angel 85;10988179:
كتكوتة انا عايزة امسح كل المشاركات القديمة خالص اعمل ايه ابعت لمين
والله مش عارفة يا بنتي وزهقت من الموضوع دهن انا بعت للإدارةاصلا من كام يوم ولا عبروني برد حتي انه مش ينفع.
بصي اهو:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،
اريد انا اعرف كيف احذف مشاركات قديمة لي، هل يمكن ذلك ام لا يوجد خيار لذلك.
وايضا لي استفسار اخر، عندما ابحث في مركز رفع الملفات عن صور او ملفات قديمة قد رفعتها في بداية دخولي للمنتدي ، لا اجدها بالرغم من اي لم اصل للحد الاقصي من المساحة فيه، فهل الموقع يقوم بحذف الملفات القديمة من تلقاء نفسه حتي لو لم تكن المساحة مملوؤة؟
كيف اشاهد جميع صوري وملفاتي اللي رفعتها القديمة؟
Y
05-01-2010 | 05:35 AM
ماشاء الله دودى جابت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ
نسمه انا كمان شهر 6
نسمه انا كمان شهر 6
L
05-01-2010 | 05:35 AM
اهو قام اهوا يابنااات
Y
05-01-2010 | 05:36 AM
انا هاكمل ان شاء الله 21
ا
05-01-2010 | 05:36 AM
blacky;10988189:
ماشاء الله دودى جابت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ
نسمه انا كمان شهر 6
بصرررررررررررررة يا جميل
L
05-01-2010 | 05:37 AM
انا ياكتكت ادك بالضبط بالبطط بس انا اكبر منك بيوم من تانى سهر 3
ا
05-01-2010 | 05:37 AM
انا هكمل يوم 17 6 ال السته وعشريييييين
C
05-01-2010 | 05:38 AM
blacky;10988189:
ماشاء الله دودى جابت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ
نسمه انا كمان شهر 6
جابت يوسف ما شاء الله امبارح
blacky;10988191:
انا هاكمل ان شاء الله 21
كوتي كوتي كوتي
ل
05-01-2010 | 05:38 AM
ياعيال ايه اللي جابكوا هنا ايه اللي بطيء ماكله منتدى واحد
L
05-01-2010 | 05:39 AM
انا مواليد 29 فبراير بس كتبونى 1-3
L
05-01-2010 | 05:40 AM
هى برينسس ميرو مشيت
C
05-01-2010 | 05:40 AM
loly1;10988193:
انا ياكتكت ادك بالضبط بالبطط بس انا اكبر منك بيوم من تانى سهر 3
:093::093::093::093:
حيتان اخر زمن.
أسارير البحور;10988200:
ياعيال ايه اللي جابكوا هنا ايه اللي بطيء ماكله منتدى واحد
مش عارفة يابنتي والله انا كله عندي واحد لما بيبطء بيبقي في الموقع كله مش التشات بتاعنا بس، لكن البنات بيقولوا ان هنا اسرع وبيجوا هنا عشان صفحاته اقل، فطبعا باجي معاهم عشان مش بيبقي فيه حد هناك لكن الصبح بقي هتلاقينا هناك غالبا :085::085::085:
ل
05-01-2010 | 05:40 AM
دودو ولدت
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي
بسم الله ماشاء الله لاقوة الا بالله عقبالنا كلنا يارب
هي ولدت قيصري؟؟
مين اللي ولدت تاني ياجماعة؟؟
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي
بسم الله ماشاء الله لاقوة الا بالله عقبالنا كلنا يارب
هي ولدت قيصري؟؟
مين اللي ولدت تاني ياجماعة؟؟
ا
05-01-2010 | 05:40 AM
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:)
:)
Y
05-01-2010 | 05:41 AM
CuTie KaTkOoTa;10988199:
جابت يوسف ما شاء الله امبارح
كوتي كوتي كوتي
هههههههههههههههههههه
ماشي ياكتكوتى بس خلى بالك انا ماما دلوئتى
بعنى مفترض اكبر منك خبرة
:041::041::041::041::041::041:
C
05-01-2010 | 05:42 AM
loly1;10988203:
انا مواليد 29 فبراير بس كتبونى 1-3
احسنلك طبعا كنتي هاتبقي مرة كل اربع سنين يعني مش موجودة بالخدمة
ميرو اظن انها لسه موجودة بس غالبا قامت تعمل حاجة