شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
هندي سأل مصري:
ليه مش احرق جثة قبل ادفن؟
رد: احنا ادفن بعدين ربنا احرق
C
Princess_miro;10987807:
فين رأيك ده هو انا لسه قلت حاجة؟؟؟؟؟؟


لا انا قصدي ساعة ما كنتي بتقولي وحشني
C
س: ما هو الحب؟
؟؟؟

؟؟؟

؟؟؟
؟؟؟



ج: هو الطعام المفضل للطيور
C
عروسة هبلة دخلت الفرح وهي بتجري سألوها بتجري ليه قالت عشان احجز كرسي
C
white angel 85;10987818:
ايه الواد المايع دا :085::085::085::085::085::085: دا شباب الفيس توك الفاشلين



ماشي يا ميرو عشان انا برضه كنت عايزة اتكلم معاكي في موضوعك


وهو بيقولها بقي بطريقة فعلا مايعة مووووووت شباب سيكي ميكي خالص
P
كتكوت النكتة بتاعة العروسة روحى اكتبيها فى تجمع العرايس هههههههههههههه
P
بتاكلى ايه يا توتا
P
محدش رد ليه :( ؟؟؟؟؟
P
طيب ماشى تصبحوا على خير
C
white angel 85;10987859:
هو الحمل بينشط عامل الرغي ولا انا بيتهيألي اعتقد احنا حنوصل الشات دا لالف صفحة في يومين

انا بردو حاسة بكده

Princess_miro;10987861:
كتكوت النكتة بتاعة العروسة روحى اكتبيها فى تجمع العرايس هههههههههههههه

:085::085::085:

Princess_miro;10987868:
محدش رد ليه :( ؟؟؟؟؟


وانا كمان كنت برغي كتير وبكتب الرد الطويل العريض ده
C
ما انا بتابع معاكم اهو، بس قمت دخلت الحمام وجبت اكل عشان مش قادرة خلاص، وجيت تاني اكمل الكلام
P
انا تعبت منه و مش عارفة اعمل ايه و مش حد يقولى كلميه بجد عشان مش هكلمه انا مقهورة منه
P
لعبته كل الالعاب لعبته كيكا على العالى و كيكا على الواطى
لعبته ابونا مسكونا ضربونا حمونا بالليفة و الصابونة
مفيش فااااااااااااااااااااااااااااااايدةةةةةةةةةةةةة
P
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 من الأعضاء و 0 من الزوار)‏Princess_miro*, ‏white angel 85, ‏CuTie KaTkOoTa, ‏razminia, ‏loly1

مين متخفى بقى و متطفل كده مش طالبببببببببببببببببة خالص
C
white angel 85;10988017:
انا دا رأيي برده هي محتاجة تعمل جلاسات يوجا عشان تتعلم برود العصاب او تعاشر حماتي :093:


طيب لو كده نروح سوا بردو عشان انا كمان محتاجة شويةبدل الصيانة الفاشلة اللي روحناها دي.
L
ميرو معلش انا دخلت كدة فى الموضوع بس بصى فى حكمة حلوة اوى انا بحبها وبتبعها دايما وهى لكل داء دواء
C
انا عايزة بسكويت بالعجوة بتاع بسكو مصر دلوقتي او منين بالعجوة بس تبقي كتيرة وواضحة فيه بليزززززززز
C
طيب اهله فين يا ميرو صحيح انتي مش بتجيبي سيرتهم خالص
P
loly1;10988028:
ميرو معلش انا دخلت كدة فى الموضوع بس بصى فى حكمة حلوة اوى انا بحبها وبتبعها دايما وهى لكل داء دواء

مانا بدور على الدوا اهو
P
CuTie KaTkOoTa;10988039:
طيب اهله فين يا ميرو صحيح انتي مش بتجيبي سيرتهم خالص


اهله فى المنصورة و اصلا فى حدود و مش بنتكلم كتير يعنى سلامات و بس



توتا الرد ده كان فى خناقة تانية من فترة على نفسسس الموضوع
فكرتينى انا هقوم امسح قنوات الرياضة كلها
X