هندي سأل مصري:
ليه مش احرق جثة قبل ادفن؟
رد: احنا ادفن بعدين ربنا احرق
شات بنات مصر لشهر محرم1431
C
05-01-2010 | 04:07 AM
C
05-01-2010 | 04:08 AM
Princess_miro;10987807:
فين رأيك ده هو انا لسه قلت حاجة؟؟؟؟؟؟
لا انا قصدي ساعة ما كنتي بتقولي وحشني
C
05-01-2010 | 04:09 AM
س: ما هو الحب؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
ج: هو الطعام المفضل للطيور
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
ج: هو الطعام المفضل للطيور
C
05-01-2010 | 04:10 AM
عروسة هبلة دخلت الفرح وهي بتجري سألوها بتجري ليه قالت عشان احجز كرسي
C
05-01-2010 | 04:11 AM
white angel 85;10987818:
ايه الواد المايع دا :085::085::085::085::085::085: دا شباب الفيس توك الفاشلين
ماشي يا ميرو عشان انا برضه كنت عايزة اتكلم معاكي في موضوعك
وهو بيقولها بقي بطريقة فعلا مايعة مووووووت شباب سيكي ميكي خالص
P
05-01-2010 | 04:18 AM
كتكوت النكتة بتاعة العروسة روحى اكتبيها فى تجمع العرايس هههههههههههههه
P
05-01-2010 | 04:19 AM
بتاكلى ايه يا توتا
P
05-01-2010 | 04:20 AM
محدش رد ليه :( ؟؟؟؟؟
P
05-01-2010 | 04:22 AM
طيب ماشى تصبحوا على خير
C
05-01-2010 | 04:26 AM
white angel 85;10987859:
هو الحمل بينشط عامل الرغي ولا انا بيتهيألي اعتقد احنا حنوصل الشات دا لالف صفحة في يومين
انا بردو حاسة بكده
Princess_miro;10987861:
كتكوت النكتة بتاعة العروسة روحى اكتبيها فى تجمع العرايس هههههههههههههه
:085::085::085:
Princess_miro;10987868:
محدش رد ليه :( ؟؟؟؟؟
وانا كمان كنت برغي كتير وبكتب الرد الطويل العريض ده
C
05-01-2010 | 04:44 AM
ما انا بتابع معاكم اهو، بس قمت دخلت الحمام وجبت اكل عشان مش قادرة خلاص، وجيت تاني اكمل الكلام
P
05-01-2010 | 04:44 AM
انا تعبت منه و مش عارفة اعمل ايه و مش حد يقولى كلميه بجد عشان مش هكلمه انا مقهورة منه
P
05-01-2010 | 04:45 AM
لعبته كل الالعاب لعبته كيكا على العالى و كيكا على الواطى
لعبته ابونا مسكونا ضربونا حمونا بالليفة و الصابونة
مفيش فااااااااااااااااااااااااااااااايدةةةةةةةةةةةةة
لعبته ابونا مسكونا ضربونا حمونا بالليفة و الصابونة
مفيش فااااااااااااااااااااااااااااااايدةةةةةةةةةةةةة
P
05-01-2010 | 04:47 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 من الأعضاء و 0 من الزوار)Princess_miro*, white angel 85, CuTie KaTkOoTa, razminia, loly1
مين متخفى بقى و متطفل كده مش طالبببببببببببببببببة خالص
مين متخفى بقى و متطفل كده مش طالبببببببببببببببببة خالص
C
05-01-2010 | 04:52 AM
white angel 85;10988017:
انا دا رأيي برده هي محتاجة تعمل جلاسات يوجا عشان تتعلم برود العصاب او تعاشر حماتي :093:
طيب لو كده نروح سوا بردو عشان انا كمان محتاجة شويةبدل الصيانة الفاشلة اللي روحناها دي.
L
05-01-2010 | 04:53 AM
ميرو معلش انا دخلت كدة فى الموضوع بس بصى فى حكمة حلوة اوى انا بحبها وبتبعها دايما وهى لكل داء دواء
C
05-01-2010 | 04:55 AM
انا عايزة بسكويت بالعجوة بتاع بسكو مصر دلوقتي او منين بالعجوة بس تبقي كتيرة وواضحة فيه بليزززززززز
C
05-01-2010 | 04:56 AM
طيب اهله فين يا ميرو صحيح انتي مش بتجيبي سيرتهم خالص
P
05-01-2010 | 04:58 AM
loly1;10988028:
ميرو معلش انا دخلت كدة فى الموضوع بس بصى فى حكمة حلوة اوى انا بحبها وبتبعها دايما وهى لكل داء دواء
مانا بدور على الدوا اهو
P
05-01-2010 | 05:00 AM
CuTie KaTkOoTa;10988039:
طيب اهله فين يا ميرو صحيح انتي مش بتجيبي سيرتهم خالص
اهله فى المنصورة و اصلا فى حدود و مش بنتكلم كتير يعنى سلامات و بس
توتا الرد ده كان فى خناقة تانية من فترة على نفسسس الموضوع
فكرتينى انا هقوم امسح قنوات الرياضة كلها