شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ب
ساكتين ليةةةة

هاخد الصففحة لوحدى
ه
صحيح سمعتو عن تطعبمات المدارس والجامعات حد هنا هياخد التطعيم من الحوامل؟
C
مها عرفتي ان ميرو ولدت هي ودودي
C
هانا اوبا;10987615:
صحيح سمعتو عن تطعبمات المدارس والجامعات حد هنا هياخد التطعيم من الحوامل؟


لغاية دلوقتي مفيش واحدة مننا قالت اه، كل اللي بيرد بيقول لاااااا
P
بعمل حاجة وجاية
مش تمشوا
ه
انا اسمى اميرة يامها
طب تمام انك استعديتى يارب تبقى ساعة سهلة كدة ليكى ولينا
ه
جوزى كان بيقلى اخدو خايف وكدة من الانفلونزا بس انا رافضة مش عارفة بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا
صحيح ايه حكايه التطعيم يا بنات
C
Princess_miro;10987623:
بعمل حاجة وجاية
مش تمشوا

هنحاول ان شاء الله :041::041::041:

هانا اوبا;10987627:
جوزى كان بيقلى اخدو خايف وكدة من الانفلونزا بس انا رافضة مش عارفة بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الواحد مقلق منه جدا طبعا علينا عشان حاجة مش متجربة لسه وكمان احنا مناعتنا ضعيفة جدا لأي حاجة وربنا يستر
ب
انا مش هطعمممممممممم متهيالى مش هلحق

ماشاء الله ميرو ولدت حمد لله ع سلامتها جابت اية وامتى وولدت اية ؟ ارغى ههههههه

دودوى كنت ببص ف الساعة لقتها واحدة قولت زمنها ولدت ربنا يقومها بالسلامة انا عارفا انها هتجيب ولد وقيصرى
ا
وهل في تطعيم بيتاخد باين في الشهر الخامس او السادس للحامل
ا
ربنا يقومكو ويقومني بالسلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامه وتبقي ساعه سهله يارب
C
بناتى حياتى;10987636:
انا مش هطعمممممممممم متهيالى مش هلحق

ماشاء الله ميرو ولدت حمد لله ع سلامتها جابت اية وامتى وولدت اية ؟ ارغى ههههههه

دودوى كنت ببص ف الساعة لقتها واحدة قولت زمنها ولدت ربنا يقومها بالسلامة انا عارفا انها هتجيب ولد وقيصرى


ميرو ولدت امبارح او اول بقي احنا بقينا في يوم جديد خلاص وجابت نور بنوتة مش ولد، شفتي الخمة :085::085::085:
ودودي ولدت امبارح يوسف
ب
ياارب يااميررررررة


بتعملى اية يا برنسيس برخم عليكى

انا لما بعوز انام زى دلوقتى كدة بحول وعنيا بتيجى ع بعض
بس انا لسة ف الاول
تقريبا اخرى نص ساعة
P
انا كمان جيت اهو
C
نسمه الجنه;10987639:
وهل في تطعيم بيتاخد باين في الشهر الخامس او السادس للحامل

البنات بيقولوا التيتانوس اه، بيبقي مرتين خلال الحمل، بس اغلب دكاترتنا قالوا مالوش لزمة، فانتي اسألي وشوفي كده.

white angel 85;10987640:
انا جيت مين هنا


انا هنا
P
انا اصلا قافلة موبايلى و تليفون البيت بس د/يحيى كان على قناة الناس بتاع البساط احمدى
و كان نفسى اكلمه
بس بعد 10 دقايق على الهولد قالولى كلميه على الموبايل و ادونى الرقم
نياهاهاهاههاااااااااااااا
P
و عملت نسكويك كمان حد عايز؟؟؟؟؟؟
C
Princess_miro;10987666:
و عملت نسكويك كمان حد عايز؟؟؟؟؟؟


تصدقي وحشني هاتي شوية بس انا بحبه ساقع اكتر وكويس فيه هنا كيك مونجيني بالشيكولا، تاخدي حتة معاه
C
white angel 85;10987674:
انا ما نمتش من امبارح الساعة 2 باليل يعني يوم كامللللللللللللللل عايزة انام و مش عارفة اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اتعديتي مني يا توتا معلش
X