شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
P
واحد بيقول لمراتة اتعلمى الطبيخ ونمشى الشغالة قالت له طب ما تتعلم انت البوس ونمشى السواق
C
white angel 85;10987676:
هاتيلي انا مونجيني ونسكويك بالجلاكسي سخن وبلاش اقولك 10 كيلو في القعدة :085::085::085::085::085::085::085::085:


:085::085::085::085:
طيب بس بقي احسن جعت وشكلي بجد هقوم امزمز في اي حاجة قصادي وانا كنت ماسكة نفسي
ه
حاولو تشربو لبن دافى يمكن يهدى وتعرفو تنامو
P
CuTie KaTkOoTa;10987672:
تصدقي وحشني هاتي شوية بس انا بحبه ساقع اكتر وكويس فيه هنا كيك مونجيني بالشيكولا، تاخدي حتة معاه

انا بحب مونجينى كان عندى و خلص
بس النسكويك انا عاملاه دافى :)
و السويسرول كمان بتاع مونجينى تحفة
ه
متفكرونيش انا كلت بسبوسة انهاردة كنت هخلص الصنية اول مرة احب الحلويات كدة مش عارفة ايه جرالى؟
C
Princess_miro;10987680:
واحد بيقول لمراتة اتعلمى الطبيخ ونمشى الشغالة قالت له طب ما تتعلم انت البوس ونمشى السواق

:085::085::085:

Princess_miro;10987686:
انا بحب مونجينى كان عندى و خلص
بس النسكويك انا عاملاه دافى :)
و السويسرول كمان بتاع مونجينى تحفة


اااااااااه السويسرول احلي، بس انا بحب الصغير مش الكبيرة العائلي دي، وكمان بتاعة مولتو دي حلوة اوي حاجاته، الكيك والسويسرول وكله
ب
بالف هنا يا برنسيس
ه
بنات انا شكلى هقوم انام بدات دماغى تتقل
C
white angel 85;10987689:
يا بت بلاش النكت دي يا قليلة الادب ايا مش بحبك :01::01: هيييهههييييييييييييي بقلدك

ايمي شوفيلي حل بجد عايزة انام و مش عارفة :047::047::047::047::047::047:

والله يا بنتي مش عارفة اقولك ايه، انا جربت كل حاجة ساعتها واتعذبت جامد اوي فترة كبيرة وكنت بقعد بالأسبوع كده، ومفيش فايدة بس راحت لوحدها، هو الحمل متقلب كده

هانا اوبا;10987690:
متفكرونيش انا كلت بسبوسة انهاردة كنت هخلص الصنية اول مرة احب الحلويات كدة مش عارفة ايه جرالى؟


مبروك انتي حاااااامل علي رأي البنات :085::085::085:
C
استنوا لما اروح اجيب موبايل جوزي واقرالكم الماسيدجات اللي فيه حلوة اوي
ه
هههههههههههههههههه احمل وبقيت طفسه بقى
وايت انجل ومين سمعك انا مش بطيقو بس ساعات بيهدى جربيه كدة
او خدى دش
ه
يلا تصبحو على خير هتوحشونى اوى
ب
انا بحب د|يحى الاحمدى دة بيعجبنى كلامة

مواعيدة اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
C
white angel 85;10987700:
هانا انا اصلا بكره اللبن وبجد طعمه بقى وحشششششششششششش انا وانا عند بابا في السعودية دوقت اللبن بجد هناك المراعي مش اللي احنا بنشربه دا

ايمي وميرو جيبولي سويسرول مونجيني حالا و معاه نسكويك بالجلاكسي او النوتيلا ماليش دعوةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة


توتا مش قلتلك تسكتي بقي، انا عايزة نيوتيلا كتييييييييييييييييير حالا هه.
انا قمت في الاخر جبت موزتين اكلهم :057::057::057:
ب
وانتى من اهلة يااميرة
C
سودانية حلمت بعربية مليانة فحم؟ سألت الشيخ قالها ده العريس واهله
C
ياللي فاكرني نسيتك ونسيت قلبي معاك انا فاكرك وبحبك من كعبك لأفاك
ب
طب اقوم انا انااااااااااام عشان معنتش شابفا يارب اوصل للاوضة سليمة
ب
تصبحو ع خيرررررررررررررررررررررررررررر

ادعووووولى يابنات

هو صحيح انا اللى عليا الدور ولا ف حد قبلى ؟؟؟؟؟
C
تليفون قال للشريحة انتي طالق قالتله يا فضيحتي والرصيد اللي في بطني
X