شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
بناتى حياتى;10987736:
تصبحو ع خيرررررررررررررررررررررررررررر

ادعووووولى يابنات

هو صحيح انا اللى عليا الدور ولا ف حد قبلى ؟؟؟؟؟

وانتي من اهله يا جميلة، لا انتي وسمايلي

white angel 85;10987737:
يا عيال حلو النكت بتاعتكم اوي

ميرو عجباني بتاعة القطة اللي مش فاكرة هي هاو ولا ناو فكرتني بقططتي بينكو لما تبقى مهيبرة كبد فراخ

بت يا ايمي بلاش عنصرية لاحسن انتي فاهمة اللي بيعطس بتتقفل عضويته


حاااضر يا دي النيلة في لساني ده، همسحها اهو :040::040::040:
ب
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ا
جاااااااااااامده ياكتكوته
C
معزة بتظبط مكياجها قدام المراية قالت مش حرام الجمال ده كله يروح لخروف
C
قمة التعاسة !!!
انك تقع من طيارة علي اوتوبيس بنات وتقع في حضن السواق
C
white angel 85;10987754:
صحيح هي مين المغني اللي كنتي بتكتبلها امبارح وقولتي انها ماتت من سنتين يا ايمي


رجاء بلمليح يتاعة يا غايب

وبعدها كتبت لذكري كمان
C
ميرو راحت فين مندمجة في النسكويك ولا ايه
P
white angel 85;10987700:
هانا انا اصلا بكره اللبن وبجد طعمه بقى وحشششششششششششش انا وانا عند بابا في السعودية دوقت اللبن بجد هناك المراعي مش اللي احنا بنشربه دا

ايمي وميرو جيبولي سويسرول مونجيني حالا و معاه نسكويك بالجلاكسي او النوتيلا ماليش دعوةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة


من عنيا حااااااااااااااالا

بناتى حياتى;10987720:
انا بحب د|يحى الاحمدى دة بيعجبنى كلامة

مواعيدة اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


لسه مخلص من شوية
يعنى تقريبا بييجى الساعة 2
C
عندما تختلط المفاهيم وتتغير الموازين وتختلف الآراء ويعيش الناس في ظلم وفساد يجب ان نتحد ونقول بصوت واحد :

تعاليلي يا بطة وانا مالي هه!!
C
بصوا فيه بقي حاجة اوديو بس تحففففففففففة لو اتسمعت ، كل اللي سمعها سخسخ، والكبار كمان، فانا هكتبها هنا بالكلام بس بس طبعا مش هاتبقي حلوة زي لو اتسمعت من اللي مسجلها
P
كعبك و افاكككككككككككك
قمة الرومانسيةةةةةةةةةة

هاهههاهههههاهاهااااااااااااااا
P
كنت بقرا النكت اصلى سرحت و مش قريتهم فى ساعتها
C
اانا اسمي توتو ، اسمه توتو انا اسمي توتووو، اسمه توتو، انا اسمي توتو وعايزة احارب والنبي، يا سلام يا سلام، ادوني مطوة، ادوله مطوة ، ادوني مطوة، ادوله مطوة، ادوني مطوة اغز بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادوني بمب ادوني بمب ادوني بمب افرقع بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادولي لبان ادولي لبان ادولي لبان انفخ بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة لحسن اسورق والنبي، يا سلام يا سلام، مصرررررررررررررررر مصرررررررررررررررر مصر الجديدة هي ارضي وملعبي، خدوا سينااااا خدوا طاباااا بس سيبولنا







نادي الشمس والنبييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
P
بنات ساعات الواحد بيبقى مش عارف يفكر و تفكيره وقف زى مابيقولوا و ده اللى حاصلى دلوقتى ممكن تساعدونى و تفكروا معايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
P
CuTie KaTkOoTa;10987790:
اانا اسمي توتو ، اسمه توتو انا اسمي توتووو، اسمه توتو، انا اسمي توتو وعايزة احارب والنبي، يا سلام يا سلام، ادوني مطوة، ادوله مطوة ، ادوني مطوة، ادوله مطوة، ادوني مطوة اغز بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادوني بمب ادوني بمب ادوني بمب افرقع بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادولي لبان ادولي لبان ادولي لبان انفخ بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة لحسن اسورق والنبي، يا سلام يا سلام، مصرررررررررررررررر مصرررررررررررررررر مصر الجديدة هي ارضي وملعبي، خدوا سينااااا خدوا طاباااا بس سيبولنا







نادي الشمس والنبييييييييييييييييييييييييييييييييييييي


الجيل الحاللللللللللللللللللىىىىىىىىىىىىىىىى
C
Princess_miro;10987793:
بنات ساعات الواحد بيبقى مش عارف يفكر و تفكيره وقف زى مابيقولوا و ده اللى حاصلى دلوقتى ممكن تساعدونى و تفكروا معايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انا بعتلك رأيي من كام صفحة كده شوفتيه؟


وفرفشي واقري اللي انا لسه كتباها دلوقتي يلا
P
مره واحد بخيل قوى عايز يدهن شقيته دهن حيطه وكتب على بقيت الحطان نفس اللون
C
كل دار وله جدار وقلبي في الدنيا ياما لف ودار وعندك انت واقف محتار يا تري ده حب ولا مسلسل بكار
P
فين رأيك ده هو انا لسه قلت حاجة؟؟؟؟؟؟
C
Princess_miro;10987805:
مره واحد بخيل قوى عايز يدهن شقيته دهن حيطه وكتب على بقيت الحطان نفس اللون


:085::085::085:
X