C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:53 AM
بناتى حياتى;10987736:
تصبحو ع خيرررررررررررررررررررررررررررر
ادعووووولى يابنات
هو صحيح انا اللى عليا الدور ولا ف حد قبلى ؟؟؟؟؟
وانتي من اهله يا جميلة، لا انتي وسمايلي
white angel 85;10987737:
يا عيال حلو النكت بتاعتكم اوي
ميرو عجباني بتاعة القطة اللي مش فاكرة هي هاو ولا ناو فكرتني بقططتي بينكو لما تبقى مهيبرة كبد فراخ
بت يا ايمي بلاش عنصرية لاحسن انتي فاهمة اللي بيعطس بتتقفل عضويته
حاااضر يا دي النيلة في لساني ده، همسحها اهو :040::040::040:
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جاااااااااااامده ياكتكوته
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:53 AM
معزة بتظبط مكياجها قدام المراية قالت مش حرام الجمال ده كله يروح لخروف
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:55 AM
قمة التعاسة !!!
انك تقع من طيارة علي اوتوبيس بنات وتقع في حضن السواق
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:55 AM
white angel 85;10987754:
صحيح هي مين المغني اللي كنتي بتكتبلها امبارح وقولتي انها ماتت من سنتين يا ايمي
رجاء بلمليح يتاعة يا غايب
وبعدها كتبت لذكري كمان
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:56 AM
ميرو راحت فين مندمجة في النسكويك ولا ايه
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 03:57 AM
white angel 85;10987700:
هانا انا اصلا بكره اللبن وبجد طعمه بقى وحشششششششششششش انا وانا عند بابا في السعودية دوقت اللبن بجد هناك المراعي مش اللي احنا بنشربه دا
ايمي وميرو جيبولي سويسرول مونجيني حالا و معاه نسكويك بالجلاكسي او النوتيلا ماليش دعوةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
من عنيا حااااااااااااااالا
بناتى حياتى;10987720:
انا بحب د|يحى الاحمدى دة بيعجبنى كلامة
مواعيدة اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لسه مخلص من شوية
يعنى تقريبا بييجى الساعة 2
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:57 AM
عندما تختلط المفاهيم وتتغير الموازين وتختلف الآراء ويعيش الناس في ظلم وفساد يجب ان نتحد ونقول بصوت واحد :
تعاليلي يا بطة وانا مالي هه!!
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 03:58 AM
بصوا فيه بقي حاجة اوديو بس تحففففففففففة لو اتسمعت ، كل اللي سمعها سخسخ، والكبار كمان، فانا هكتبها هنا بالكلام بس بس طبعا مش هاتبقي حلوة زي لو اتسمعت من اللي مسجلها
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:02 AM
كعبك و افاكككككككككككك
قمة الرومانسيةةةةةةةةةة
هاهههاهههههاهاهااااااااااااااا
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:02 AM
كنت بقرا النكت اصلى سرحت و مش قريتهم فى ساعتها
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 04:02 AM
اانا اسمي توتو ، اسمه توتو انا اسمي توتووو، اسمه توتو، انا اسمي توتو وعايزة احارب والنبي، يا سلام يا سلام، ادوني مطوة، ادوله مطوة ، ادوني مطوة، ادوله مطوة، ادوني مطوة اغز بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادوني بمب ادوني بمب ادوني بمب افرقع بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادولي لبان ادولي لبان ادولي لبان انفخ بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة لحسن اسورق والنبي، يا سلام يا سلام، مصرررررررررررررررر مصرررررررررررررررر مصر الجديدة هي ارضي وملعبي، خدوا سينااااا خدوا طاباااا بس سيبولنا
نادي الشمس والنبييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:03 AM
بنات ساعات الواحد بيبقى مش عارف يفكر و تفكيره وقف زى مابيقولوا و ده اللى حاصلى دلوقتى ممكن تساعدونى و تفكروا معايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:04 AM
CuTie KaTkOoTa;10987790:
اانا اسمي توتو ، اسمه توتو انا اسمي توتووو، اسمه توتو، انا اسمي توتو وعايزة احارب والنبي، يا سلام يا سلام، ادوني مطوة، ادوله مطوة ، ادوني مطوة، ادوله مطوة، ادوني مطوة اغز بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادوني بمب ادوني بمب ادوني بمب افرقع بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، ادولي لبان ادولي لبان ادولي لبان انفخ بيها المعتدي، يا سلام يا سلام، وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة وبلاش قنبلة لحسن اسورق والنبي، يا سلام يا سلام، مصرررررررررررررررر مصرررررررررررررررر مصر الجديدة هي ارضي وملعبي، خدوا سينااااا خدوا طاباااا بس سيبولنا
نادي الشمس والنبييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
الجيل الحاللللللللللللللللللىىىىىىىىىىىىىىىى
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 04:05 AM
Princess_miro;10987793:
بنات ساعات الواحد بيبقى مش عارف يفكر و تفكيره وقف زى مابيقولوا و ده اللى حاصلى دلوقتى ممكن تساعدونى و تفكروا معايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بعتلك رأيي من كام صفحة كده شوفتيه؟
وفرفشي واقري اللي انا لسه كتباها دلوقتي يلا
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:06 AM
مره واحد بخيل قوى عايز يدهن شقيته دهن حيطه وكتب على بقيت الحطان نفس اللون
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
05-01-2010 | 04:06 AM
كل دار وله جدار وقلبي في الدنيا ياما لف ودار وعندك انت واقف محتار يا تري ده حب ولا مسلسل بكار
P
Princess_miro
عروس برونزية
05-01-2010 | 04:07 AM
فين رأيك ده هو انا لسه قلت حاجة؟؟؟؟؟؟