شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ا
بنات هو ينفع المحشي يتعمل من غير خضرة سؤال غريب مش كده
ه
مش انا شفت السليب باج فى محل فى وسط البلد لزيزة اوى ولقيت سعرها 105 اية رايكم حلوة كدة وكمان اية رايكم فى كرسى الاكل بتاع البيبى اصلى عايزة اجيبو من جراكو
ا
بس جه على بالي هل ينفع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب
هانىوقع ف البير
قصدى شادى نام فى السرير

يووووووة







يوةةةةةةة

قصدى هابى نيو يير
ه
نسمه الجنه;10987485:


[QUOTE=نسمه الجنه;10987553]بنات هو ينفع المحشي يتعمل من غير خضرة سؤال غريب مش كده


بلاااااااااااااااااااااااش يانسمة لسة عملاه من غير خضرة طلع طعمو مختلف تماما اعمليه بالخضرررة لازم او ضيفى قطع فراخ بقى فى الرز عشان تدى طعم:ok:
ب
انا راى انة ما ينفعش يا سمر
ا
ه ا ب ي ن ي و ي ي ي ر
C
هانا اوبا;10987557:
مش انا شفت السليب باج فى محل فى وسط البلد لزيزة اوى ولقيت سعرها 105 اية رايكم حلوة كدة وكمان اية رايكم فى كرسى الاكل بتاع البيبى اصلى عايزة اجيبو من جراكو


بس الكرسي ده لسه بدري عليه يا مرمر، السليبنج باج اظن حلو كده، هي بدراعات ولا من غير، انا بشوف البورت اللي من غير بس ليه كابيشو ب 105 بردو، والدراعات لسه مبصتش علي الاسعار بتاعتها
ه
ازيك يابناتى حياتى انتى اسمك ايه؟
انتى قربتى تولدى انتى كمان؟
ا
انا بيجي على بالي افكار غريبه ههههههههههههههههههههههه
C
بناتى حياتى;10987561:
هانىوقع ف البير
قصدى شادى نام فى السرير

يووووووة







يوةةةةةةة

قصدى هابى نيو يير


:085::085::085::085::085::085:
ه
CuTie KaTkOoTa;10987570:
بس الكرسي ده لسه بدري عليه يا مرمر، السليبنج باج اظن حلو كده، هي بدراعات ولا من غير، انا بشوف البورت اللي من غير بس ليه كابيشو ب 105 بردو، والدراعات لسه مبصتش علي الاسعار بتاعتها



لا هو من غير دراعات مقفول من فوق كدة على شكل مثلث
هو الكرسى تقريبا من 6 شهور؟
ب
الاسعر عندكو غالية شوية ولا اية؟

ولا اماكن واماكن
ب
هانا اوبا;10987576:
ازيك يابناتى حياتى انتى اسمك ايه؟
انتى قربتى تولدى انتى كمان؟



اسمى مها

اة قربت اولد ادعيلىىىىىى:033::033::033::033::033::033:
ه
ليه هى المفروض كام؟؟؟؟؟
ه
بناتى حياتى;10987591:
اسمى مها

اة قربت اولد ادعيلىىىىىى:033::033::033::033::033::033:


مها ربنا يقومك بالسلامة جهزتى الشنطة ولا لسة ياقمر؟
C
هانا اوبا;10987584:
لا هو من غير دراعات مقفول من فوق كدة على شكل مثلث
هو الكرسى تقريبا من 6 شهور؟


ايوة يبقي هو البورت اللي قصدي عليه، بيبقي مبطن ومستطيل من تحت وله كابيشو من فوق زي المثلث كده وبيتفتح من الجنب بسوستة او كباسين وممكن يتفتح خالص ويبقي غطاء او لحاف، وفيه انواع كمان ممكن تفكي الكابيشو بتاعهم ويبقي مفرود، ده انا شفته في لافلي وفي التوحيد والنور بس شكلينمختلفين وخامتين مختلفين ب 105
وفيه منه قطيفة او تريكو بس محبتوش، انا عاجبني المبطن اللي زي اللحاف الفايبر ده.

الكرسي بتهيألي ممكن كده عشان ده وقت بداية اكله وكمان في الفترة اللي بيبدأ يقعد فيها، معرفش بعد كمان ولا لا، لكن مش قبل خالص
ب
اة الحمد لله جهزتاها
انتى اسمك اية؟
ب
انا كنت شوفتة من فترة بس مش فاكرة السعر
كمان انا مش من القاهرة
فا ممكن يكون عندكو دة العادى
ب
التوقيع بتاعى وال اسبوع من المدة
انا ناقصة المدة تقصر

دة انا مرعووووووبة
X