شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
Princess_miro;10987416:
على الرغم من كل الخناقات و انى مش طايقة اسمع صوت جوزى و انى كمان زعلانة مع اهلى عشان كلموه براحة

بس هو وحشنى :(
و بردو صعبان عليا عشان عنده مشاكل فى الشغل


طيب ما انتي حلوة وامورة اهو، اومال بس مصدرة اتلوش الخشب ليه اوي كده :039::039::039::039:
ا
Princess_miro;10987416:
على الرغم من كل الخناقات و انى مش طايقة اسمع صوت جوزى و انى كمان زعلانة مع اهلى عشان كلموه براحة

بس هو وحشنى :(
و بردو صعبان عليا عشان عنده مشاكل فى الشغل

ربنا يهديلك الحال يا حبيبتي وانشاء الله كله هيبقي تمام وربنا يسعدك ويروقلك الاحوال بازن الله:065::065::065:
P
واحد قالوله الحق مراتك قاعده مع واحد فى الجنينه راح بسرعه ورجع يقولهم هما شجرتين عملتوهم جنينه
ه
Princess_miro;10987395:
هانا
ازيك يا جميلة وحشتينى

ميروووووووووو احوالك ايه انهاردة انشالله تكونى بخير؟واخبار النونو ايه:087:



[QUOTE=white angel 85;10987117]فعلا ياميرو لاغوا الاسماء المركبة طب فكري واحنا نقولك رأينا

ليه لاغوها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



[QUOTE=Princess_miro;10987402]اهى كتكوت مشيييييييييييييت
هييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييه :P:P:P


هههههههههههههههههههه انتو ناقر ونقير كدة :041:
C
Princess_miro;10987423:
عود كما كنت قبلى بعض رجل لا عشق ولا شوق يسرى فى حناياك عود كما كنت قبلى فلن تلقى هوايا ولو جاءتك كل نساء الارض تهواك


يا سلام يا سلام، صحيح يا ميرو هو انتي عرفتيه منين اصلا، من الشغل ؟؟؟
P
يا كتكوت انا كده انما هو لأ
C
Princess_miro;10987437:
واحد قالوله الحق مراتك قاعده مع واحد فى الجنينه راح بسرعه ورجع يقولهم هما شجرتين عملتوهم جنينه


:085::085::085::085::085: حلووووة
ا
Princess_miro;10987423:
عود كما كنت قبلى بعض رجل لا عشق ولا شوق يسرى فى حناياك عود كما كنت قبلى فلن تلقى هوايا ولو جاءتك كل نساء الارض تهواك

يا جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد:072::072::072::072::072::072:
P
ايوة من الشغل كان عميل عند شركة من الشركات اللى كنت بشتغل فيها
P
قطه ماشيه بتقول الله يقطع الحشيش وسنينه هى كانت هو ولا نو ؟؟؟

--------------------------------------------

غبى راح يخطب واحدة ابوها قال له البنت لسة فى المدرسة قال خلاص اجى باليل
ا
ربنا يروووووووووووووووقلنا الحال كلنا
C
Princess_miro;10987442:
يا كتكوت انا كده انما هو لأ


خلاص خليكي انتي الكويسة وابتدي انتي بالصلح، وبجد مرة في مرة حتي لو اتكررت كتير فعلا هيشلهالك بجد ويفضل فاكرك بالكويس وانك عاقلة وبتستحملي وهايحبك اكتر وهايعقل والله بجد عن تجربة مع اختي ومع ناس كتير اوي، فعلا الرجالة بتتغير لما بتكبر ، ده بس عشان لسه في بداية حياته بيبقي مندفع او متسرع وبيغلط وكده وبيصمم علي حاجات بس لما تاخدي الامور بالسياسة والحمدلله اظن ان اغلب البنات او الستات فيهم النقطة دي عن الرجالة، ربنا خالقنا كده، بجد بيتغيروا واستحملي حتي لو الوقت طول شوية معلش عشان خاطر البيبي كمان.
m
انتوا تخنقتوا ليه ياميرووووو
في حاجه جديده
ه
Princess_miro;10987416:
على الرغم من كل الخناقات و انى مش طايقة اسمع صوت جوزى و انى كمان زعلانة مع اهلى عشان كلموه براحة

بس هو وحشنى :(
و بردو صعبان عليا عشان عنده مشاكل فى الشغل


ماتجيبيلو هدية ياميرو يمكن يحن!!!!!!!!!!!!:032::032::032:
m
انا جوزي بنااااك كتير ومش بيقعد معايا خالص اعمل ايه فيه طيب
C
Princess_miro;10987452:
قطه ماشيه بتقول الله يقطع الحشيش وسنينه هى كانت هو ولا نو ؟؟؟

--------------------------------------------

غبى راح يخطب واحدة ابوها قال له البنت لسة فى المدرسة قال خلاص اجى باليل


:085::085::085::085::085:
انا عارفة الاولي كانت ماسيدج عند جوزي، بيجيله حاجات حلوة اوي كتير من ساعة الاوفر بتاع الماسيدجات الفري ده.
التانية معرفهاش بقي بس حلوة اوي
ا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:085:
P
مره اتنين كفار مساطيل واحد اتخض قال بسم الله الرحمن الرحيم رد التانى وقال انت نسيت احنا كفار قاله صح استغفر الله العظيم
P
ضحكتكم اهو
ادعولى بقى ربنا يفك كربى بالله عليكم
انا تعبت اوى و الله
m
حلوين ااوي ياميرووو
X