شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
موجوده انتوا مش شايفني ولا ايه
L
ميكو معلش انا هتطفل وافولك لمار احلى وفى اسامى تانى فى ريتال ةريماس وسجى وضى واريج وتاج
m
انا بقول كده يام محمد ياحماه بنتي
P
white angel 85;10987040:
انا عاجبني ادهم قوي حاساه زو شخصية


انتي يا بت يا ميرو ناوية تسمي ايه فكك من جوزك وقولي ايه اللي في دماغك


عايزة اسمى صفى الدين
اولا كان فى لقب للرسول صلى الله عليه و سلم (صفى الله)
ثانيا بيقولوا ان ده اسم مركب و مش هيرضوا :(
ثالثا فى اول الحمل لما كنا بنناقش اسماء البنات و الأولاد جوزى قالى تقيل

لسه مخترناش و لا اتفقنا

loly1;10987042:
بنااات حد يعرف او بيشوف يميم اللى هى يميزو حد يعرفها او يعرف عنه حاجة


البنات بيقولوا بتروح موقع تانى
m
اه عاجيني ريماس معناه يعني ايه لمار حلو بردو بس انتشر
ا
white angel 85;10987098:
هي ايه الحكاية كل ما ابقى مخنوقة ودخلة افك معاكم زي زمان الاقي صمت اكثر من رهييييييييييييييييب

ازيك يا جميل انا كمان محدش بيرد عليا :040:
P
miko85;10987056:
اولا كنت تعبانه جدااا ومغص في معدتي رهيب مش قادره اتخيله والله قعد تلات اياام واخدت حقن كتير والله


الف سلامة عليكى يا حبيبتى
عرفتى ان دودى ولدت الحمدلله؟

miko85;10987062:
لارا ولا لمار ياعيال
لمار بدا يسمي


انا شايفة لارا

white angel 85;10987098:
هي ايه الحكاية كل ما ابقى مخنوقة ودخلة افك معاكم زي زمان الاقي صمت اكثر من رهييييييييييييييييب

مانا برد اهو :039:

miko85;10987118:
اه عاجيني ريماس معناه يعني ايه لمار حلو بردو بس انتشر

دورى على المعانى بردو
P
انتى قلتى ايه يا نسمة
ا
فينك يا كتكوته انتي الي بتحلي الشااااااااات
m
والله عاجبني محمد من زمااان وانا كنت بقول محمد اول اسم ولد وبعدين لو جده ولد تاني نسميه اسماء تانيه
بس اجوزت محمد باه
ا
Princess_miro;10987134:
انتى قلتى ايه يا نسمة

ازيك الاول يا جميل انا قولت ازيكو ا بنات محد رد:016:
m
كان ليه اخ بعدي علي طوول اسمه صوفي ياميرووو
m
ماشي لارا ياميرووو
C
نسمه الجنه;10987140:
فينك يا كتكوته انتي الي بتحلي الشااااااااات

ازيك يا قمر ، ده انا اللي بتقولي عليها الكلام ده :040::040::040::040::040:

miko85;10987152:
كان ليه اخ بعدي علي طوول اسمه صوفي ياميرووو


صوفي ازاي يا ميكو اسمه الحقيقي ايه
C
سالت جوزي تاني النهاردة هنسمي ايه ، قاللي هانيا وقاللي بس صحابك كلهم عمالين يقولولك في المنتدي يا ام جودي يا ام جودي، قلتله اه بعد ده كله والناس كلها خلاص حفظت يلاقوها حاجة تانية ومكملناش الحوار بردو :085::085::085:
ا
انا اصلا اسمي سمر لكن نسمه الجنه مجرد اسم في المنتدى وعندي خمسه وعشرين ونص وانا حامل في اااخر التالتدعواتكم
P
white angel 85;10987172:



اخث عليكي واحنا مش حلوين :02: على رأي ميرو مش بحبك ها :01:


:040::040::040::040::040:


هههههههههههههههههه
حلوة دى

CuTie KaTkOoTa;10987182:
سالت جوزي تاني النهاردة واحنا نايمين بضحك كده هنسمي ايه ، قاللي هانيا فقعدت اضحك وقاللي بس صحابك كلهم عمالين يقولولك في المنتدي يا ام جودي يا ام جودي، قلتله اه بعد ده كله والناس كلها خلاص حفظت يلاقوها حاجة تانية ومكملناش ونمنا :085::085::085:


نفسى تبطلى العادة دى و انتى طبعا عارفة انا بتكلم على ايه

نسمه الجنه;10987200:
انا اصلا اسمي سمر لكن نسمه الجنه مجرد اسم في المنتدى وعندي خمسه وعشرين ونص وانا حامل في اااخر التالتدعواتكم



ربنا يكملك على خير يارب
m
اسمه صوفي اللع ياكتكتوت الله يرحمه باه
m
عاده ايه ياميرو بتاه ايمي
m
دودوي ولدت وجابت يوسف وميرو ولدت وجابت نور مين ولد
X