شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
05-01-2010 | 02:30 AM
هانيا عمرو موسى داخلى اهى على 30 سنة
C
05-01-2010 | 02:30 AM
miko85;10987333:
علي فكره هو مش هيعترض علي هانيا
زي هاني بس مونث
وبعدجين صح ابن زوات كده
:085::085::085:
والله هجرب كده اقوله قدامه ونشوف
بس هي اروي داخلة جوا عنده اوي ومش عايزة تطلع بس طبعا مش هايجبرنا علي حاجة بس بينصحنا يعني وكل شوية يقولنا.
Princess_miro;10987337:
عادى يا بنتى كل الاسامى دى كانت قديمة و بترجع تانى و دى اسامى شيك و حلوة اوى
زى زمزم و سندس بردو
ايوة سندس عارفاه بنت صاحبة خالتي وعشان كده ماينفعش اسميه، عايزة ابقي متميزة في العيلة.
P
05-01-2010 | 02:31 AM
اقولكم حاجة بس مش تضحكوا عليا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
C
05-01-2010 | 02:32 AM
miko85;10987342:
لو مش موافق علي جوزي خليكي في هانيا بجد اسم مش منتشر
ثانيا رقيق وكميل اوووي
بصراحه جوزي هتلاقي صحاب كتير مسمينه علشان بدا يطلع موضه
ربنا يسهل بقي.
Princess_miro;10987351:
هانيا عمرو موسى داخلى اهى على 30 سنة
اه ما انا مستغربة اوي انها كبيرة كده واسمها هانيا انا حساه انه اسم جديد مش قديم
m
05-01-2010 | 02:32 AM
اروي جميل بردو
بس هانيا حلو موووت
وعلي فكره الناس
ناس بقيت كلها متعملمه وعارفين الاسم كويس ماتقلقيش من الموضوع ده
بس هانيا حلو موووت
وعلي فكره الناس
ناس بقيت كلها متعملمه وعارفين الاسم كويس ماتقلقيش من الموضوع ده
C
05-01-2010 | 02:32 AM
Princess_miro;10987356:
اقولكم حاجة بس مش تضحكوا عليا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قولي يا ميرو :085::085::085::085:
ا
05-01-2010 | 02:34 AM
قووووووووووووووووووووووووووولي
C
05-01-2010 | 02:34 AM
miko85;10987366:
اروي جميل بردو
بس هانيا حلو موووت
وعلي فكره الناس
ناس بقيت كلها متعملمه وعارفين الاسم كويس ماتقلقيش من الموضوع ده
ما ده اللي بقوله لجوزي الناس مش للدرجة دي يعني والاسم مش غريب اوي كده عشان الناس متعرفهوش، لكن اروي انا مش جاي علي قلبي كده مش عارفةليه يمكن عشان كان فيه مطربة باين عربيةولا مش فاكرة ممثلة ولا كانت ايه بالظبط اسمها اروي وكانت بتغيظني باين.
P
05-01-2010 | 02:37 AM
كتكوت بتضحكى قبل ما اقول
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشى ماشى مش بحبك و مش قايلة غير و انتى مش موجودة هه بس:01:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشى ماشى مش بحبك و مش قايلة غير و انتى مش موجودة هه بس:01:
ه
05-01-2010 | 02:37 AM
ازيكم يابنات اخيرا النت تعبنى اوى فتح الصفحة فى ربع ساعة
مبروك لدودى ولوف وربنا يكرمهم كدة ويشفيهم من تعب الولادة بس مش كانت لوف قالت انو ولد كدة هقلق انا جبت لبس فية حاجات ولاد ممكن يبقى بنوتة
مبروك لدودى ولوف وربنا يكرمهم كدة ويشفيهم من تعب الولادة بس مش كانت لوف قالت انو ولد كدة هقلق انا جبت لبس فية حاجات ولاد ممكن يبقى بنوتة
ا
05-01-2010 | 02:38 AM
انا يا بنات بازن الله هسمي لو جبت ولد هسمي حسام ولو بنت لانا ايه رايكممممممممممممممممممم
ا
05-01-2010 | 02:39 AM
ايه رايكم يا قمرات من قبل ما اتجوز ونفسي اسمي الاسامي دي
P
05-01-2010 | 02:39 AM
هانا
ازيك يا جميلة وحشتينى
نسمة اسماء جميلة ماشاء الله
ازيك يا جميلة وحشتينى
نسمة اسماء جميلة ماشاء الله
m
05-01-2010 | 02:39 AM
حلوين الاتنين ياسمر ماشاء الله
P
05-01-2010 | 02:39 AM
اهى كتكوت مشيييييييييييييت
هييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييه :P:P:P
هييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييه :P:P:P
C
05-01-2010 | 02:41 AM
Princess_miro;10987383:
كتكوت بتضحكى قبل ما اقول
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشى ماشى مش بحبك و مش قايلة غير و انتى مش موجودة هه بس:01:
اصلي مقدرتش امسك نفسي بجد لما قلتي متضحكوش، وكمان بتفكريني باتنين صحابي، واحدة بردو تقعد تقول مش بحبك دي، والتانية بتقول بكرههههههك بس بتقولها بطريقة حماسية جدا في الجون.
نسمه الجنه;10987387:
انا يا بنات بازن الله هسمي لو جبت ولد هسمي حسام ولو بنت لانا ايه رايكممممممممممممممممممم
حلوين اوي يا سمورة، بس لانا اكتر من حسام
P
05-01-2010 | 02:44 AM
على الرغم من كل الخناقات و انى مش طايقة اسمع صوت جوزى و انى كمان زعلانة مع اهلى عشان كلموه براحة
بس هو وحشنى :(
و بردو صعبان عليا عشان عنده مشاكل فى الشغل
بس هو وحشنى :(
و بردو صعبان عليا عشان عنده مشاكل فى الشغل
ا
05-01-2010 | 02:44 AM
مرسي يا قمرات ربنا يقومنا بالف سلاااااااااااااااامه يارب
C
05-01-2010 | 02:44 AM
Princess_miro;10987402:
اهى كتكوت مشيييييييييييييت
هييييييييييييييييييييه هيييييييييييييييييييييييييه :P:P:P
ايه ده هو انا اختفيت تحت؟
ماشي يبقي بردو خدعتك لا لا لا :093::093::093::093:
P
05-01-2010 | 02:44 AM
عود كما كنت قبلى بعض رجل لا عشق ولا شوق يسرى فى حناياك عود كما كنت قبلى فلن تلقى هوايا ولو جاءتك كل نساء الارض تهواك