شات بنات مصر لشهر محرم1431
Y
05-01-2010 | 05:42 AM
على فكره ممكن المنتدى بطيء من الصور الكتير اللى محطوطه عندك دى فى التواقيع والمشاركات
ل
05-01-2010 | 05:43 AM
ايوا ياكتكوتةة صح الموقع كله اللي يبطء العيال دول بيسرحوا بينا ياكتكوتي دي سرحة على فكرة
بقولك حطي بسبس في القايمة بتاعت مواعيد الولادة هي 2-3 لحسن تخنقك لو مالاقتش اسمها هههههههههههههههههههه
بقولك حطي بسبس في القايمة بتاعت مواعيد الولادة هي 2-3 لحسن تخنقك لو مالاقتش اسمها هههههههههههههههههههه
L
05-01-2010 | 05:43 AM
toty858;10988214:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:)
هاى ام مايا
ل
05-01-2010 | 05:43 AM
امشي يابت ياتوتي انا مخصماكي انتي هنا يختي
Y
05-01-2010 | 05:43 AM
بنات حد يعرف حد يشتغل فى الجنسيه والهجره؟
او مؤسسه مسئوله عن الجنسيه المصريه
او مؤسسه مسئوله عن الجنسيه المصريه
C
05-01-2010 | 05:44 AM
أسارير البحور;10988212:
دودو ولدت
لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي
بسم الله ماشاء الله لاقوة الا بالله عقبالنا كلنا يارب
هي ولدت قيصري؟؟
مين اللي ولدت تاني ياجماعة؟؟
ميرو لاف واي جابت نور بنوتة مش ولد زي ما كانت فاكرة.
toty858;10988214:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:)
هااااي يا توتي عاملة ايه ومايا عاملة ايه
blacky;10988216:
هههههههههههههههههههه
ماشي ياكتكوتى بس خلى بالك انا ماما دلوئتى
بعنى مفترض اكبر منك خبرة
:041::041::041::041::041::041:
:085::085::085::085: انا خبرة مع ولاد اخواتي من قبل ما انتي تيجي بقي :085::085::085:
L
05-01-2010 | 05:44 AM
هو الفجر ادن ولا اية
ا
05-01-2010 | 05:46 AM
عاملين اية يا بنات انتو واللى جوة :)
ازيك يا لولى واخبار سما
انا اللى زعلانة منك يا نونة والله يا بنتى بكون عاوزة اطمن عليكى واعرف اخبارك بلاقي هنا ومش على الياهو
ازيك يا لولى واخبار سما
انا اللى زعلانة منك يا نونة والله يا بنتى بكون عاوزة اطمن عليكى واعرف اخبارك بلاقي هنا ومش على الياهو
C
05-01-2010 | 05:46 AM
blacky;10988224:
على فكره ممكن المنتدى بطيء من الصور الكتير اللى محطوطه عندك دى فى التواقيع والمشاركات
لا لا لا مش كده لأنه تقل من كام يوم بس ومش عالطول بردو، ما انا حطاهم بقالي فترة وكان كويس عادي، هو بحالات تلاقيهم بيبقوا بيظبطوا حاجة فيه ولا كده لأني بلاقي بنات كتير زي حالاتي كده.
أسارير البحور;10988227:
ايوا ياكتكوتةة صح الموقع كله اللي يبطء العيال دول بيسرحوا بينا ياكتكوتي دي سرحة على فكرة
بقولك حطي بسبس في القايمة بتاعت مواعيد الولادة هي 2-3 لحسن تخنقك لو مالاقتش اسمها هههههههههههههههههههه
حطاها يا بنتي انتي هتحيريني ليه، بس خلتها 27 / 2
Y
05-01-2010 | 05:47 AM
CuTie KaTkOoTa;10988233:
ميرو لاف واي جابت نور بنوتة مش ولد زي ما كانت فاكرة.
هااااي يا توتي عاملة ايه ومايا عاملة ايه
:085::085::085::085: انا خبرة مع ولاد اخواتي من قبل ما انتي تيجي بقي :085::085::085:
ههههههههههههههههههههههههههههههه:093:
ل
05-01-2010 | 05:47 AM
حمد الله على سلامتها هي كمان
هي اتفاجئت بعد الولادة انها بنت؟؟؟
يالهوي طب نتأكد ازاي بقى
هي اتفاجئت بعد الولادة انها بنت؟؟؟
يالهوي طب نتأكد ازاي بقى
ل
05-01-2010 | 05:49 AM
بجد والله يبقى مشفتهاش بصيت على شهر 3 على طول هي عدلت معادها يعني اااااااااااااااه طب ليه اه اكيد الدوك هو اللي قالها
توتي والله كنت فاتحة الاميل من نصاية مالاقيتش حد رحت قافلة
توتي والله كنت فاتحة الاميل من نصاية مالاقيتش حد رحت قافلة
C
05-01-2010 | 05:50 AM
أسارير البحور;10988244:
حمد الله على سلامتها هي كمان
هي اتفاجئت بعد الولادة انها بنت؟؟؟
يالهوي طب نتأكد ازاي بقى
اولا الاتنين ولدوا قيصري.
ثانيا بقي نتأكد ازاي دي الله اعلم، بس غالبا ميرو كان السونار اللي بتعمله صغير او مش حديث وكمانمعملتش الثلاثي خالص، هو مش شرط طبعا بس بيوضح اكتر، ولو العادي بردوبس الكبير الجديد ده بيبقي حلو اوي بردو، فممكن عشان كده الموضوع مكنش واضح وحصل اختلاط في الامور، عامة اللي بيحصل معاهم كده نسبة قليلة مش كتيرة بالمقارنة بالباقي
ا
05-01-2010 | 05:50 AM
المهم انتى عاملة اية دلوقتى؟؟؟؟؟
ل
05-01-2010 | 05:51 AM
افتحي الاميل حبة لو فاضية
C
05-01-2010 | 05:51 AM
أسارير البحور;10988248:
بجد والله يبقى مشفتهاش بصيت على شهر 3 على طول هي عدلت معادها يعني اااااااااااااااه طب ليه اه اكيد الدوك هو اللي قالها
توتي والله كنت فاتحة الاميل من نصاية مالاقيتش حد رحت قافلة
لا انا اللي قلتلها :085::085::085: كانت حاسبة غلط والتيكر كمان، والدكتور بيقولها حسبة غريبة، فعدلناها لأنه كمان كل شوية يقولها مواعيد بدري كده فمش عارفين لسه
ل
05-01-2010 | 05:53 AM
بسم الله الرحمن الرحيم كتطوتة في التجهيزات والشات في أن واحد
ل
05-01-2010 | 05:54 AM
اخر بريود كانت كام يوم كام دى البنية كانت ماشية معايا عااااااااااااااااااااااااااااااا
C
05-01-2010 | 05:54 AM
أسارير البحور;10988266:
بسم الله الرحمن الرحيم كتطوتة في التجهيزات والشات في أن واحد
:085::085::085::085: وايه المشكلة
ا
05-01-2010 | 05:54 AM
اوكى فتحتة