شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ل
تووووووووووووووووووووووووووووووتيييييييييييي هتفتحي ولا انذر تايم؟؟
C
أسارير البحور;10988269:
اخر بريود كانت كام يوم كام دى البنية كانت ماشية معايا عااااااااااااااااااااااااااااااا


لا طلعت معايا انا نوعا ما :085::085::085:
هي كانت بعدي بيومين يعني يوم 20 باين البيريود، وانا 18
ا
فتحتوووووووووووووووووووووووووووووووو وبعتلك buzz
ل
كتكووووووووووووووووووووووتي عملت زيك اءااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وهنا وهناك اءاااااااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


توتي علم وجاري التنفيذ

C
أسارير البحور;10988280:
كتكووووووووووووووووووووووتي عملت زيك اءااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وهنا وهناك اءاااااااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


توتي علم وجاري التنفيذ



:085::085::085::085: إلا قوليلي صحيح يا نونة اخبار الفار ايه :085::085::085::085:
C
انا القمر اذا هل وانا الفجر اذا طل

امدح نفسي بمزاجي وادلع نفسي براحتي
الرصيد رصيدي والرسالة بتاعتي
وانتي بتقرا علي حسابي
يعني تقرا وانت ساكت
C
واد فرفور مراته بتولد وقاعدة تصرخ وهو واقف بره يعيط ويقول انا السبب ...........
ف
صباح الخير يابنات وحشتيني ياكتكوته موااااه
جوزي فطرته ولسه نازل والدكتوره طالبه مني تحاليل هنزل علي 8 ونص كده من هنا الناس دي بتشتغل بدري قوي
ف
CuTie KaTkOoTa;10988293:
واد فرفور مراته بتولد وقاعدة تصرخ وهو واقف بره يعيط ويقول انا السبب ...........



هههههههههههههه
C
فتافييت السكر;10988296:
صباح الخير يابنات وحشتيني ياكتكوته موااااه
جوزي فطرته ولسه نازل والدكتوره طالبه مني تحاليل هنزل علي 8 ونص كده من هنا الناس دي بتشتغل بدري قوي


وانتي كمان يا دودو، لا مش بيشتغلوا يا ماما ده احنا سهرانين من امبارح وداخلين ننام دلوقتي :085::085::085:
انتي ليه هتنزلي بدري اوي كده؟
C
واحد رجع البيت ومعاه قطة قال : ايه رأيك في القردة دي؟
ردت مراته وقالتله دي قطة مش قردة.
قالها: انا عارف بس بكلم القطة !!!!
C
مسطول بيقول لصاحبه: تصدق مخي مشغول !!!
قاله عادي اقفل وطالب تاني
C
طيب انا هقوم بقي خلاص كفاية كده سهر بقالي فترة معملتهاش
ودماغي ابتدت تررررررررررررررن
O
ماشاء الله عليكوا بجد رغى على ودنه
انا بقا اللى مليش نفس ارغى خاااااااااااااااااااااااالص
ف
CuTie KaTkOoTa;10988301:
وانتي كمان يا دودو، لا مش بيشتغلوا يا ماما ده احنا سهرانين من امبارح وداخلين ننام دلوقتي :085::085::085:
انتي ليه هتنزلي بدري اوي كده؟


المواعيد بتاعه المستشفي اللي بعمل فيها التحاليل لازم انزل 8 ونص لاني صايمه وهروح كمان ساعتين بعد ما افطر تاني وهما اخر مواعيدهم الساعه 11
d
رحت امبارح للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
ه
يعنى ايه دة يادندن كان المفروض يبقو توام ولا ايه؟
d
ايوه يا هانا بس الحمدلله على كل حال بس بجد انا خايفة اوي
d
محدش هنا و لا ايه
s
كتاكيتو انا وقعت من الضحك وانا بقرا اللى فات على النكت و على زكريا دة كمان هههههههههههههه متعملى موضوع تحطى فيه كل النكت دى جامدة اوى و معظمها جديد
X