شات بنات مصر لشهر محرم1431
ل
05-01-2010 | 05:55 AM
تووووووووووووووووووووووووووووووتيييييييييييي هتفتحي ولا انذر تايم؟؟
C
05-01-2010 | 05:56 AM
أسارير البحور;10988269:
اخر بريود كانت كام يوم كام دى البنية كانت ماشية معايا عااااااااااااااااااااااااااااااا
لا طلعت معايا انا نوعا ما :085::085::085:
هي كانت بعدي بيومين يعني يوم 20 باين البيريود، وانا 18
ا
05-01-2010 | 05:56 AM
فتحتوووووووووووووووووووووووووووووووو وبعتلك buzz
ل
05-01-2010 | 05:56 AM
كتكووووووووووووووووووووووتي عملت زيك اءااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وهنا وهناك اءاااااااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
توتي علم وجاري التنفيذ
توتي علم وجاري التنفيذ
C
05-01-2010 | 05:57 AM
أسارير البحور;10988280:
كتكووووووووووووووووووووووتي عملت زيك اءااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وهنا وهناك اءاااااااااااااااااااااااا اءاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
توتي علم وجاري التنفيذ
:085::085::085::085: إلا قوليلي صحيح يا نونة اخبار الفار ايه :085::085::085::085:
C
05-01-2010 | 05:59 AM
انا القمر اذا هل وانا الفجر اذا طل
امدح نفسي بمزاجي وادلع نفسي براحتي
الرصيد رصيدي والرسالة بتاعتي
وانتي بتقرا علي حسابي
يعني تقرا وانت ساكت
امدح نفسي بمزاجي وادلع نفسي براحتي
الرصيد رصيدي والرسالة بتاعتي
وانتي بتقرا علي حسابي
يعني تقرا وانت ساكت
C
05-01-2010 | 06:00 AM
واد فرفور مراته بتولد وقاعدة تصرخ وهو واقف بره يعيط ويقول انا السبب ...........
ف
05-01-2010 | 06:01 AM
صباح الخير يابنات وحشتيني ياكتكوته موااااه
جوزي فطرته ولسه نازل والدكتوره طالبه مني تحاليل هنزل علي 8 ونص كده من هنا الناس دي بتشتغل بدري قوي
جوزي فطرته ولسه نازل والدكتوره طالبه مني تحاليل هنزل علي 8 ونص كده من هنا الناس دي بتشتغل بدري قوي
ف
05-01-2010 | 06:01 AM
CuTie KaTkOoTa;10988293:
واد فرفور مراته بتولد وقاعدة تصرخ وهو واقف بره يعيط ويقول انا السبب ...........
هههههههههههههه
C
05-01-2010 | 06:03 AM
فتافييت السكر;10988296:
صباح الخير يابنات وحشتيني ياكتكوته موااااه
جوزي فطرته ولسه نازل والدكتوره طالبه مني تحاليل هنزل علي 8 ونص كده من هنا الناس دي بتشتغل بدري قوي
وانتي كمان يا دودو، لا مش بيشتغلوا يا ماما ده احنا سهرانين من امبارح وداخلين ننام دلوقتي :085::085::085:
انتي ليه هتنزلي بدري اوي كده؟
C
05-01-2010 | 06:04 AM
واحد رجع البيت ومعاه قطة قال : ايه رأيك في القردة دي؟
ردت مراته وقالتله دي قطة مش قردة.
قالها: انا عارف بس بكلم القطة !!!!
ردت مراته وقالتله دي قطة مش قردة.
قالها: انا عارف بس بكلم القطة !!!!
C
05-01-2010 | 06:06 AM
مسطول بيقول لصاحبه: تصدق مخي مشغول !!!
قاله عادي اقفل وطالب تاني
قاله عادي اقفل وطالب تاني
C
05-01-2010 | 06:08 AM
طيب انا هقوم بقي خلاص كفاية كده سهر بقالي فترة معملتهاش
ودماغي ابتدت تررررررررررررررن
ودماغي ابتدت تررررررررررررررن
O
05-01-2010 | 06:24 AM
ماشاء الله عليكوا بجد رغى على ودنه
انا بقا اللى مليش نفس ارغى خاااااااااااااااااااااااالص
انا بقا اللى مليش نفس ارغى خاااااااااااااااااااااااالص
ف
05-01-2010 | 06:26 AM
CuTie KaTkOoTa;10988301:
وانتي كمان يا دودو، لا مش بيشتغلوا يا ماما ده احنا سهرانين من امبارح وداخلين ننام دلوقتي :085::085::085:
انتي ليه هتنزلي بدري اوي كده؟
المواعيد بتاعه المستشفي اللي بعمل فيها التحاليل لازم انزل 8 ونص لاني صايمه وهروح كمان ساعتين بعد ما افطر تاني وهما اخر مواعيدهم الساعه 11
d
05-01-2010 | 10:23 AM
رحت امبارح للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
ه
05-01-2010 | 10:31 AM
يعنى ايه دة يادندن كان المفروض يبقو توام ولا ايه؟
d
05-01-2010 | 10:35 AM
ايوه يا هانا بس الحمدلله على كل حال بس بجد انا خايفة اوي
d
05-01-2010 | 10:57 AM
محدش هنا و لا ايه
s
05-01-2010 | 11:43 AM
كتاكيتو انا وقعت من الضحك وانا بقرا اللى فات على النكت و على زكريا دة كمان هههههههههههههه متعملى موضوع تحطى فيه كل النكت دى جامدة اوى و معظمها جديد