صباح الخير
مين هنا؟
شات بنات مصر لشهر محرم1431
*
05-01-2010 | 02:32 PM
C
05-01-2010 | 02:33 PM
صباح الفل يا بيبو، عرفتي ان دودي وميرو ولدوا الحمدلله
ليه يا بسبس خير مالك
ليه يا بسبس خير مالك
أ
05-01-2010 | 02:35 PM
مش قادره خالص بجد
عندى امساك رهييييييب وفى نفس الوقت حاسه انى مزنووووووقه وكأنى خلاص
وجايلى مغص فى بطنى من تحت االسره كدا ودوخه ووجع من تحت حاسيت انى هولد والله مش قادره
وكلمت جوزى فى بلد بعيده عنى بساعتين ونص
عندى امساك رهييييييب وفى نفس الوقت حاسه انى مزنووووووقه وكأنى خلاص
وجايلى مغص فى بطنى من تحت االسره كدا ودوخه ووجع من تحت حاسيت انى هولد والله مش قادره
وكلمت جوزى فى بلد بعيده عنى بساعتين ونص
أ
05-01-2010 | 02:36 PM
المغص ماسك البطن من كل حته حتى الجناب كمان وفى وجع كمان مش عارفه اوصف خالص بصراحه
z
05-01-2010 | 02:38 PM
طب متكلمي دكتورك يابسبس
d
05-01-2010 | 02:38 PM
مالك تعبانة من ايه يا بسبس
d
05-01-2010 | 02:39 PM
صباح الخير يا بسبس
ص
05-01-2010 | 02:39 PM
ازيك يا دندونه عامله ايه انهارده يا جميله
*
05-01-2010 | 02:40 PM
CuTie KaTkOoTa;10991252:
صباح الفل يا بيبو، عرفتي ان دودي وميرو ولدوا الحمدلله
ليه يا بسبس خير مالك
ازيك يا ايمى عاملة ايه؟
ما شاء الله مبرووووووووووووووووووووووووووووك ماكنتش اعرف :03::03::03::03:
طب قوليلى جابوا ايه؟
ولو تعرفى ميرو ولدت فين قوليلى
كوباية مايه;10991270:
مش قادره خالص بجد
عندى امساك رهييييييب وفى نفس الوقت حاسه انى مزنووووووقه وكأنى خلاص
وجايلى مغص فى بطنى من تحت االسره كدا ودوخه ووجع من تحت حاسيت انى هولد والله مش قادره
وكلمت جوزى فى بلد بعيده عنى بساعتين ونص
سلامتك الف سلامة
ممكن يكون المغص ده من الامساك عشان الامساك والبيبى اكيد بيضغطوا على بعض
خدى Agiolax ده آآمن جدا للحوامل مفيش منه ضرر خالص وهو صحى جدا لأنه بيساعد المعدة على تحسين الهضم مش مجرد انه بيدخل الحمام
*
05-01-2010 | 02:40 PM
انا كمان ظهرى بقى على طول واجعنى ومصدعة موووووووووووووووووووت
*
05-01-2010 | 02:41 PM
انا اخدت حقنة التيتانوس امبارح أول جرعة
أ
05-01-2010 | 02:42 PM
انا الدكتور كان كاتبلى على لبوس كدا بس خلص من فتره وجوزى قالى دا عند الحاجه
وطبعا دلوقتى انا محتجاه ومش موجوده وجوزى كمان مش موجود يجيبلى والصيدليات هنا مش بتجيب دليفرى
وفى نفس الوقت انا مش قادره ومش هينفع اطلع وانزل لانى عندى وجع اللى هو مش عارفه اوصفه يالهوى
عارفين فى المههبل مش عارفه ولا بيسموه ايه
وطبعا دلوقتى انا محتجاه ومش موجوده وجوزى كمان مش موجود يجيبلى والصيدليات هنا مش بتجيب دليفرى
وفى نفس الوقت انا مش قادره ومش هينفع اطلع وانزل لانى عندى وجع اللى هو مش عارفه اوصفه يالهوى
عارفين فى المههبل مش عارفه ولا بيسموه ايه
ص
05-01-2010 | 02:42 PM
هو الصداع له علاقه بالضغط
سلامتك يا بسبس
سلامتك يا بسبس
أ
05-01-2010 | 02:44 PM
Eng. BoB;10991312:
ازيك يا ايمى عاملة ايه؟
ما شاء الله مبرووووووووووووووووووووووووووووك ماكنتش اعرف :03::03::03::03:
طب قوليلى جابوا ايه؟
ولو تعرفى ميرو ولدت فين قوليلى
سلامتك الف سلامة
ممكن يكون المغص ده من الامساك عشان الامساك والبيبى اكيد بيضغطوا على بعض
خدى Agiolax ده آآمن جدا للحوامل مفيش منه ضرر خالص وهو صحى جدا لأنه بيساعد المعدة على تحسين الهضم مش مجرد انه بيدخل الحمام
طيب وبياخد وقت اد ايه عشان يشتغل دا؟؟؟؟
z
05-01-2010 | 02:45 PM
طب شوفي مرات البواب يابسبس تجيبلك
أ
05-01-2010 | 02:46 PM
مرات البواب مين يا بنتى معندناش هنا بواب اصلا
الله يسلمكم يا قمرات ميرسى
الله يسلمكم يا قمرات ميرسى
*
05-01-2010 | 02:46 PM
مش فاكرة والله يا بسبس بياخد وقت قد ايه
طب خلى اى حد من قرايب جوزك يجيبلك
معلش انتى فى حالة طارئة وماينفعش تقعدى كده
طب خلى اى حد من قرايب جوزك يجيبلك
معلش انتى فى حالة طارئة وماينفعش تقعدى كده
*
05-01-2010 | 02:47 PM
تقريبا اه يا مورو .. اصله مش دايما بيبقى بسببه
أ
05-01-2010 | 02:47 PM
حماتى قالتله هتخلص الشغل وهى راجعه تبقى تجيبهولى
وطبعا لسه بدرى
واخت جوزى فى بيتها مع بنتها وهى كمان حامل هنزلها تجيبلى يعنى
وحمايا عيان
حتى خو جوزى مينفعش ينزل من البيت غير لما مامته تيجى
وطبعا لسه بدرى
واخت جوزى فى بيتها مع بنتها وهى كمان حامل هنزلها تجيبلى يعنى
وحمايا عيان
حتى خو جوزى مينفعش ينزل من البيت غير لما مامته تيجى
d
05-01-2010 | 02:48 PM
طيب حاولي تتصرفي يا بسبس