لا الجواز والحمل نعمه الحمدلله عليها بس فيها عيوبها ومميزاتها
بس عيوبها بالنسبالى اوضح هههههههههههههههه
الجواز عيبه البيت وككدا وبجد لو شقتك كبيره بتتهلكى
وبعدين الطبخ كمان يعنى دلوقتى مثلا هقلكم انا قايمه اسلق اللحمه ههههههههه مش بنتهنى على النت
وبعدين لازم تنضفى البيت وتغسلى الهدوم وتكويها
والمشكله بقى انك مش بتغسلى هدومك لوحدك لا انتى وهو يعنى مفيش مساواه :(
الحمل عيبه الوحيد ان الواحده مش بتبقى فاهمه نفسها
يعنى قبل الحمل حاجه وبعد الحمل تحسوها واحده تانيه
احاسيس غريبه وتعبانه علطول
واكل مكنتش بتاكله تبقى بتاكله والعكس
وجوزك مثلا لو قالك ايه القمر دا تبقى عايزه تخنقيه وتقوليله انت بتتريق كمان
شات بنات مصر لشهر محرم1431
أ
05-01-2010 | 04:58 PM
z
05-01-2010 | 04:58 PM
ههههههههههههههههه ِكلنا اتجوزنا من غير شغالات يابسبس انا قلت لجوزي عايزه شغاله تصوري رد عليا قلي ايه :081:
قلي امال انا متجوزك ليه :035::035::035:
قلي امال انا متجوزك ليه :035::035::035:
أ
05-01-2010 | 04:59 PM
هقوم اسلق اللحمه واجيلكوااااااااااااااا
ه
05-01-2010 | 04:59 PM
اشرى;10992405:لا لا متكذبيش يا زوزو قولى:037: واعترفى ها اية تانى ؟؟كملى كملى
سيبوهااااااااااا يا بنات محدش يمسكها
لا والله الجواز مش وحش زى مالناس بتقول دة جميل اوى بس اهم حاجة الصبر وانك تقدرى اللى قدامك لانو هو كمان هيعاملك بالمثل:086::086:
أ
05-01-2010 | 05:00 PM
zozokah;10992422:
ههههههههههههههههه ِكلنا اتجوزنا من غير شغالات يابسبس انا قلت لجوزي عايزه شغاله تصوري رد عليا قلي ايه :081:
قلي امال انا متجوزك ليه :035::035::035:
:085::085::085::085::085::085::085::085::085:
أ
05-01-2010 | 05:01 PM
هانا اوبا;10992431:
لا والله الجواز مش وحش زى مالناس بتقول دة جميل اوى بس اهم حاجة الصبر وانك تقدرى اللى قدامك لانو هو كمان هيعاملك بالمثل:086::086:
:085::085::085::085::085:
ماهو الراجل الغلبان اهو بيتكلم وبيقولى دانتى قمر روحت مصدراله الوش الجبس وقولتله وكمان بتتريق عليا انا غلطانه انى قاعده معاك سيبته ونمت :02::02::02::02:
منتهى الرومانسيه :096:
ه
05-01-2010 | 05:02 PM
[QUOTEبس
وجوزك مثلا لو قالك ايه القمر دا تبقى عايزه تخنقيه وتقوليله انت بتتريق كمان[/QUOTE]
:085::085::085: ضحكتينى يابسبس هههههههههههههه
ياخرابى اخص اية دة :047:
وجوزك مثلا لو قالك ايه القمر دا تبقى عايزه تخنقيه وتقوليله انت بتتريق كمان[/QUOTE]
:085::085::085: ضحكتينى يابسبس هههههههههههههه
zozokah;10992422:
ههههههههههههههههه ِكلنا اتجوزنا من غير شغالات يابسبس انا قلت لجوزي عايزه شغاله تصوري رد عليا قلي ايه :081:
قلي امال انا متجوزك ليه :035::035::035:
ياخرابى اخص اية دة :047:
z
05-01-2010 | 05:03 PM
انا فضلت مصاحبه جوزي سنتين من وره اهلي :077: :086: وسنتين خطوبه وتجهيزات للفرح :06:
و 5 شهور متجوزه :036::036::036:
و 5 شهور متجوزه :036::036::036:
z
05-01-2010 | 05:04 PM
انا حقوم اسلق المكرونه وارجع اوعو تقومو
م
05-01-2010 | 05:04 PM
dandona we bas;10992377:
اللي ندمت عليه ان في حاجات كتير مطلعتش زي ما انا كنت متوقعة مع اني كنت بجهز كل حاجة كويس اوي بس اوعي تعتمدي على حد اوي اعملي و شيكي على كل حاجة بنفسم و ما تنسيش اهم حاجة التصوير وقت الفرح فيديو و فوتوغرافي
اة فعلا الصور دى حاجة مهمة جداااااااااااااا
انتى عارفة احنا بردو ساعة فرح اخت نسينا حاجة فظيعة دا .... تخيلوة اية ؟
الجيرب
ومفتكرناش غير وهى واقفة بتتصور لقينا المصور بيقولها فين الورد يا عروسة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عارفين احنا مش مسيناة وبس دة مجاش على بالنا اصلا رغم والله كنا مجهزين لكل حاجة ومرتبين كويس اووووووووووووى سبحان الله
انتى عارفة احنا بردو ساعة فرح اخت نسينا حاجة فظيعة دا .... تخيلوة اية ؟
الجيرب
ومفتكرناش غير وهى واقفة بتتصور لقينا المصور بيقولها فين الورد يا عروسة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عارفين احنا مش مسيناة وبس دة مجاش على بالنا اصلا رغم والله كنا مجهزين لكل حاجة ومرتبين كويس اووووووووووووى سبحان الله
كوباية مايه;10992380:
هههههههههههههههههه انا بقى مندمتش على الجواز عشان قعدت قبله 7 سنين خطوبه هههههههههههههه
هندم على ايه ههههههههههههههههه
بس فعلا اللى تندمى عليه انك اتجوزتى من غير شغاله ههههههههههههه
خلاص
اووووووووك
هعمل حسابى على واحدة فلبينية من عنيا حاضر:037:
اذا كان الى معطلنا مصاريف الشقة هلاحق على الشغالة منييييييييييييييييين:096::096:
اووووووووك
هعمل حسابى على واحدة فلبينية من عنيا حاضر:037:
اذا كان الى معطلنا مصاريف الشقة هلاحق على الشغالة منييييييييييييييييين:096::096:
dandona we bas;10992396:
انا بردو قعدت فترة الحمدلله قبل الجواز حوالي سنتين و نص كده بس فعلا الجواز حاجة و الخطوبة حاجة تانية خااااااااااالص
الخطوبة احلى مش كدة:072:
بس بردو يا بنات كفاية ان حبيبك يبق جمبك على طوووو:040::040::040:وووووول
بس بردو يا بنات كفاية ان حبيبك يبق جمبك على طوووو:040::040::040:وووووول
z
05-01-2010 | 05:06 PM
بصي ي اِشري بالنهايه كل وحده ونصيبها وكل وحده مختلفه عن التانيه بالتفكير وكمان الرجاله مِش كلهم نفس الطباع
يارب يطلع حضك بالجواز حلو
يارب يطلع حضك بالجواز حلو
C
05-01-2010 | 05:06 PM
اشرى;10992485:
بس بردو يا بنات كفاية ان حبيبك يبق جمبك على طوووو:040::040::040:وووووول
:03::03::03::03::03: هو ده الكلام
d
05-01-2010 | 05:07 PM
يا بنتي يا غلبانة ساعتها مش بيكون حبيبك بتتحولوا لمصامين دماء ههههههههههههههههه
C
05-01-2010 | 05:07 PM
بنات انا تعبت فجأة اوي وهبطت وحاسة بدوخة ولو كنت واقفة دلوقتي كان زماني وقعت وحاسة ان حاجة واقفة في معدتي من ساعة ما اخدت الادوية، ومفروض اقوم البس دلوقتي ومش قادرة خالص
d
05-01-2010 | 05:08 PM
حاولي تقومي يا كتكوتة او تريحي ظهرك شوية بدل قعدة الكرسي يا بنتي
z
05-01-2010 | 05:09 PM
سلامتك ياكتكوته سلامتك
ع
05-01-2010 | 05:09 PM
ازيكو يا بطيخات ، هو شات الحوامل لسه فيه مشاكل و لا ايه ؟؟ مبروك الاسم الجديد يا كتاكيتو يا قمر ألا بطنك كبرت و لا لسه
d
05-01-2010 | 05:10 PM
نورتي يا عروسة
C
05-01-2010 | 05:10 PM
dandona we bas;10992527:
حاولي تقومي يا كتكوتة او تريحي ظهرك شوية بدل قعدة الكرسي يا بنتي
ما انا بقوم بس دلوقتي مش قادرة اقوم، حاسة اني هقع لو قمت وهزيد، الدوخة دي بتبقي وحشة اوي، وعايزة البسسسسسسسسسسسس عشان مفروض هاروح اقابل جوزي من بره بره عشان نروح بدري وناخد دور مش متأخر اوي
s
05-01-2010 | 05:10 PM
dandona we bas;10992510:
يا بنتي يا غلبانة ساعتها مش بيكون حبيبك بتتحولوا لمصامين دماء ههههههههههههههههه
اوافقك الرايي يادندونه
انا يوم الاجازه جوزي طول ماهو قاعد عاوز شاي قهوه بيبسي نسكافيه ناوليني ميه
احنا مش هناكل ولا اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
8o|8o|8o|:mad::mad::mad::mad::mad: