شات بنات مصر لشهر محرم1431
d
05-01-2010 | 05:28 PM
انا مزدتش و لا ربع كيلو حتى هل ده طبيعي
ع
05-01-2010 | 05:30 PM
أنا أخرت الصلاة أوي هاقوم و آجي تاني
s
05-01-2010 | 05:30 PM
سلامتك يا كتكت الف سلامة كلى شيكولاتة او حاجة مسكرة
بوسي ازيك انا زدت 6 كيلو و اللى بتوزنى الممرضة و مساعدتها تكتب و مش بتقلى اى حاجة لدرجة انى خسيت حبة بعد دور اسهال و ترجيع كدة تقلى احسن بردو مصلحة طب متقولى انا كدة زايدة او كدة كويس بجد مملة
بوسى هو انتى لما بتعملى مجهود او تمشى كتير بيجيلك نغز فى الجنب كدة؟
بوسي ازيك انا زدت 6 كيلو و اللى بتوزنى الممرضة و مساعدتها تكتب و مش بتقلى اى حاجة لدرجة انى خسيت حبة بعد دور اسهال و ترجيع كدة تقلى احسن بردو مصلحة طب متقولى انا كدة زايدة او كدة كويس بجد مملة
بوسى هو انتى لما بتعملى مجهود او تمشى كتير بيجيلك نغز فى الجنب كدة؟
d
05-01-2010 | 05:31 PM
انا الحمدلله صليت المغرب اللهم تقبل مننا جميعا يارب العالمين
s
05-01-2010 | 05:32 PM
انا بقيت ميالة للنشويات و السكريات اوووووووووووى مع انى فى الاول كنت بحب الموالح و كمان حاسة انى باكل العيش بفترى :)
C
05-01-2010 | 05:33 PM
dandona we bas;10992681:
انا مزدتش و لا ربع كيلو حتى هل ده طبيعي
طبيعي جدا، مش شرط خالص الزيادة في الاول كده، بالعكس فيه كتير بيخسوا كمان وفيه بيفضلوا زي ما هما وفيه بيزيدوا بس بسيط
C
05-01-2010 | 05:36 PM
sweet_toota;10992703:
سلامتك يا كتكت الف سلامة كلى شيكولاتة او حاجة مسكرة
بوسي ازيك انا زدت 6 كيلو و اللى بتوزنى الممرضة و مساعدتها تكتب و مش بتقلى اى حاجة لدرجة انى خسيت حبة بعد دور اسهال و ترجيع كدة تقلى احسن بردو مصلحة طب متقولى انا كدة زايدة او كدة كويس بجد مملة
بوسى هو انتى لما بتعملى مجهود او تمشى كتير بيجيلك نغز فى الجنب كدة؟
طيب وهي الدكتورة مش بتبص بعدها علي الوزن اللي مكتوب، مفروض بتعمل كده حتي لو المساعدة هي اللي بتوزن.
بنات الحمدلله قلت لجوزي يجي هنا في المنطقة عشان يقرب عليا المسافة ومسوقش كتير وكمان عشان متأخرش عليه لأني لسه ملبستش، كويس كده احسن ووافق بعد عذاب.
d
05-01-2010 | 05:36 PM
انا بقى ميالة للموالح جدا و المخللات و الحاجات المحبشة مش عارفة ليه
d
05-01-2010 | 05:37 PM
طيب كده احسنلك يا كتكوتة الحمدلله يا قمراية
ه
05-01-2010 | 05:37 PM
انا رايحة اطبخ يابنات
d
05-01-2010 | 05:38 PM
بالهنا و العافية يا أميرة يا قمراية
C
05-01-2010 | 05:40 PM
انا بردو الاول كنت عايزة مخلل وحوادق وكده، ودلوقتي او النص التاني يعني فاكهة وحلويات وحاجات مسكرة والحوادق اقل بكتير بقي
ط
05-01-2010 | 05:50 PM
انتوووووووووو هنا يابنانيييييييييييييت
أ
05-01-2010 | 06:18 PM
CuTie KaTkOoTa;10992559:
الله يسلمك يا زوزو
الله يبارك فيكي يا بوسي :040::040::040:
لا كبرت بس بردو اللي بيشوفني بقي دلوقتي بدل ما يقولولي مش باين خالص انك حامل، بيقولولي حامل في الخامس او السادس اقصاها، لكن التامن دي لا بردو لسه :085::085::085:
لسه كانت واحده جارتنا بتقولى دانا فكراكى حامل فى الخامس قولتلها لا التامن قالتلى يا حبيبتى والله صعبتى عليا :091::091::091:
انا عملت الغدا وجييييييييت
د
05-01-2010 | 06:20 PM
انا برضه لغايه ما ودلدت مكنش باين عليه تخنت يجي 9 ك بس
أ
05-01-2010 | 06:46 PM
هههههههههههههه 9 كيلو بس هههههههههههههههه
انا خسيت تانى عااااااااااااا
انا خسيت تانى عااااااااااااا
P
05-01-2010 | 06:47 PM
السلام عليكم يا بناااااااااااااااااااات و ماميهااااااااااااات
انا كلمت دودى من شوية بتسلم عليكم كلكم و بتقلكم دعتلكم كلكم كلكم
و بتقول لزوزو انها دعتلها ربنا يرزقها بإذن الله
انا بقرا اللى فات بس معاكم اهو
انا كلمت دودى من شوية بتسلم عليكم كلكم و بتقلكم دعتلكم كلكم كلكم
و بتقول لزوزو انها دعتلها ربنا يرزقها بإذن الله
انا بقرا اللى فات بس معاكم اهو
ص
05-01-2010 | 06:52 PM
عندى صددددددددددددداع
أ
05-01-2010 | 06:52 PM
حمدلله على سلمتها هى وميرو كمان ب محدش يعرف ميرو ولدت قيصرى ولا طبيعى؟؟؟
s
05-01-2010 | 06:54 PM
ميرو ولدت قيصرى