عارفين مزارع دينا، اللحمة بتاعتهم بتبقي حلوة اوي اوي، كانوا زمان ليهم بارتيشن في رويال هاوس بس قبل ما يتغير، مش فاكرة كان فير واي القديم خالص ولا اللي بعده الاصيل، وصاحبتي بقي دلوقتي بتروح مع عيلتها قبل كل عيد اضحي تجيب من هناك هي وقرايبها، لحمة وطيور وكله كميات.
المهم وانتوا بتنقوا اللحمة تبقي لونها احمر كده وحلوة وتبقي متامسكة وريحتها كويسة، عشان ساعات حتي لو السوبر ماركت كبير بيبقي التلاجة بتاعته مش مظبوطة وبتبوظ الحاجة.
ومش تعتمدوا علي تنقية البياع، نقوا انتوا اللي شايفنها كويسة، وخلوه يطلعها تشوفوها من قريب قبل ما يقطعها.
شات بنات مصر لشهر محرم1431
C
05-01-2010 | 04:39 PM
s
05-01-2010 | 04:41 PM
صوت العيون;10992245:
على فكره لحوم كارفور والاماكن دى قالوى فى التى فى انها مش مضمونه من ساعه انفلونزا الخنازير والله اعلم
مش مجمده يامورو لا اللي بتتقطع من الدبيحه قدامك فاهماني زيي بتاعه الجزار وبعدين ازاي انفلونزا الخنازير هاتيجي للجاموسه مثلا انا ااقصد الصابحه مش المجمده فاهماني
z
05-01-2010 | 04:41 PM
بصي ياولاء جربيها الاول وبعدين ابقى هاتي الكميات اللي عايزاها عِشان زي مقولتلك مش مجربه بتاعت مترو
اِشري ازيك
انا الحمد لله مندمتِش عل التجهيزات لاني ندمت اني اتزوجت اصلا ههههههههههههههههههههه
اِشري ازيك
انا الحمد لله مندمتِش عل التجهيزات لاني ندمت اني اتزوجت اصلا ههههههههههههههههههههه
ه
05-01-2010 | 04:41 PM
اشرى;10992216::025:هاى يا بنات:025:
مش عارفة انتوا محسسنى انى فى تجمع الحوامل :037::037:
ربنا يقومكم كلكم كلكم كلكم بالسلامة ياااااااارب
انا عارفة ان الحمل دة بجد متعب اووووووووووى جربتة مع اخواتى وعندى دلوقتى اختى حامل وموريانا الويل صباااااااااااااح الترجيييييييييييييييع:085::033::033::033::037:
ربنا معاكم
بقلوكوا يا بنات انا عايزاكوا كل واحدة موجودة تقولى حاجة هى ندمت انها معملتهاش ايام التجهيزات او سبتها فى الاخر وكان نفسها تعملها من بدرى
هههههههههههههههههههههههه احنا فعلا حوامل ازيك يااشرى عاملة ايه ربنا يعين اختك على الحمل قررررررررررررررررررف المهم انتى كنتى بتسالى على التجهيزات وكدة واحب اقلك انك اهم حاجة متنسيهاش هى انتى لانو انا ساعة الزفاف تعبت اوى لدرجة وشى بقى لمونة من كتر النزول والطلوع وكنت خاسة اوى اما بالنسبة للتجهيزات فكلو عادى بيييجى وهتلاقى حاجتك زيادة لكن اهم حاجة هى انتى بجد متستهونيش
ب
05-01-2010 | 04:43 PM
ههههههههههههههههههههههه
عسل يا زوزو
عسل يا زوزو
ه
05-01-2010 | 04:43 PM
zozokah;10992268:
بصي ياولاء جربيها الاول وبعدين ابقى هاتي الكميات اللي عايزاها عِشان زي مقولتلك مش مجربه بتاعت مترو
اِشري ازيك
انا الحمد لله مندمتِش عل التجهيزات لاني ندمت اني اتزوجت اصلا ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه لية يازوزو بس كدة هتعقدى البنت
z
05-01-2010 | 04:47 PM
يعني عايزيني اكذب علبنت يعني وبعدين ربنا يوديني النار انتو بتحرضوني عل بوضان الاخلاق يالهوووووووووووووووووي جوزي حيذبحني :067::067:
d
05-01-2010 | 04:48 PM
ههههه يخرب عقلك يا زوزو
s
05-01-2010 | 04:48 PM
:confused::confused:ههههههههههههههههه ليه بس يازوزو امسحي الكلام ده بدل ماجوزو يشوف ويحصل مالا يحمد عقباه:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
ص
05-01-2010 | 04:48 PM
ازاى انفلونزا خنازير هههههههههه
سؤال حلو اوى
اومال هى بتتنقل ازاى
بتاكلى لحمه خنازير يعنى
وبعدين فى بيبقا متقطع جاهز مش بتكلم على المجمده
مفيش لحمه مجمده اصلا
كله بيبقا متقطع
والى عرفته قلتهلكم مش اكتر والله اعلم
سؤال حلو اوى
اومال هى بتتنقل ازاى
بتاكلى لحمه خنازير يعنى
وبعدين فى بيبقا متقطع جاهز مش بتكلم على المجمده
مفيش لحمه مجمده اصلا
كله بيبقا متقطع
والى عرفته قلتهلكم مش اكتر والله اعلم
s
05-01-2010 | 04:49 PM
انا بردو الدكتورة كتبتلى على انتينال ساعة دور الترجيع و الاسهال بس قالتلى مش اقل من 3 ايام وانا اخدته يومين بس و الاسهال وقف الحمدلله و حاليا عندى امساك بجد حاجة تجنن فعلا شوية كدة و شوية كدة بس هى كتبتلى انتينال عشان لو فى ميكروب يطهره كمان عشان كنت شربت فراولة طعمها غريب و كمان قالتلى اكتر من السوايل عشان ميجيليش جفاف
ص
05-01-2010 | 04:50 PM
الى ندمت عليه فعلا انى مختش قبل الفرح ريست اسبوع من كل حاجه الحمد لله
z
05-01-2010 | 04:52 PM
لا ياولاء الحمد لله مبيعرفِش احنا بنتكلم فين ههههههههههههههههههه
م
05-01-2010 | 04:52 PM
sweetylolla85;10992251:
اشري اكتر حاجه ندمت عليها اني كنت مستعجله علي الجواز ومحسيتش بطعم الخطوبه ودلوقتي بندم علي ايامها الجميله
اختى بردو بتقولى كدة بس انتى عارفة بقا البنى ادم عجول بطبعة ومتسرع بس انا مضايقة بردو انا الفكرة عندى انى عايزة اجوز عشان استخدم حاجتى وكدة اكيييييييييييييد فهمنى بس والله مش ساعة ما اختى اتجوزت وانا الحمد لله راضية ومقتنعة بجد وابتديت الى حد ما احس بالفترة الى انا فيها لانى دايما بشوفها مشغولة بحاجات الطبييييخ والغسيل ومع تعب الحمل فبجد ربنا معاها ومعاكم لكن انا لا اخرى بعد ما اخلص شغلى بق شايلة هم مين هيحضرلى العشا ؟؟ والخناقات بقا بينى وبين خطيببببببببى ربنا يهدية
zozokah;10992268:
بصي ياولاء جربيها الاول وبعدين ابقى هاتي الكميات اللي عايزاها عِشان زي مقولتلك مش مجربه بتاعت مترو
اِشري ازيك
انا الحمد لله مندمتِش عل التجهيزات لاني ندمت اني اتزوجت اصلا ههههههههههههههههههههه
اهئ اهئ اهئ
كلهم بيقولوا كدة طب متسدوش نفسنا من اولها كدة وادونا فرصتنا على رائ اللمبى
ربنا بجد يسترها معانا
كلهم بيقولوا كدة طب متسدوش نفسنا من اولها كدة وادونا فرصتنا على رائ اللمبى
ربنا بجد يسترها معانا
هانا اوبا;10992271:
هههههههههههههههههههههههه احنا فعلا حوامل ازيك يااشرى عاملة ايه ربنا يعين اختك على الحمل قررررررررررررررررررف المهم انتى كنتى بتسالى على التجهيزات وكدة واحب اقلك انك اهم حاجة متنسيهاش هى انتى لانو انا ساعة الزفاف تعبت اوى لدرجة وشى بقى لمونة من كتر النزول والطلوع وكنت خاسة اوى اما بالنسبة للتجهيزات فكلو عادى بيييجى وهتلاقى حاجتك زيادة لكن اهم حاجة هى انتى بجد متستهونيش
دة انا بقا مستنية الفترة دى بفاااارغ الصبر عشان اخس بجد نفسى اخس اووووووووووووووووووووووى بس بصحة طبعا
انا دلوقتى بحاااااااااول اهتم بجسمى بشرتى كدة يعنى لكن الدايت بجد نفسى اعملة وابق ملتزمة بية ادعولى بالله عليكم انى اخس 10 ك
قولوا امين
انا دلوقتى بحاااااااااول اهتم بجسمى بشرتى كدة يعنى لكن الدايت بجد نفسى اعملة وابق ملتزمة بية ادعولى بالله عليكم انى اخس 10 ك
قولوا امين
d
05-01-2010 | 04:53 PM
اللي ندمت عليه ان في حاجات كتير مطلعتش زي ما انا كنت متوقعة مع اني كنت بجهز كل حاجة كويس اوي بس اوعي تعتمدي على حد اوي اعملي و شيكي على كل حاجة بنفسم و ما تنسيش اهم حاجة التصوير وقت الفرح فيديو و فوتوغرافي
أ
05-01-2010 | 04:53 PM
هههههههههههههههههه انا بقى مندمتش على الجواز عشان قعدت قبله 7 سنين خطوبه هههههههههههههه
هندم على ايه ههههههههههههههههه
بس فعلا اللى تندمى عليه انك اتجوزتى من غير شغاله ههههههههههههه
هندم على ايه ههههههههههههههههه
بس فعلا اللى تندمى عليه انك اتجوزتى من غير شغاله ههههههههههههه
d
05-01-2010 | 04:55 PM
انا بردو قعدت فترة الحمدلله قبل الجواز حوالي سنتين و نص كده بس فعلا الجواز حاجة و الخطوبة حاجة تانية خااااااااااالص
s
05-01-2010 | 04:55 PM
صوت العيون;10992334:
ازاى انفلونزا خنازير هههههههههه
سؤال حلو اوى
اومال هى بتتنقل ازاى
بتاكلى لحمه خنازير يعنى
وبعدين فى بيبقا متقطع جاهز مش بتكلم على المجمده
مفيش لحمه مجمده اصلا
كله بيبقا متقطع
والى عرفته قلتهلكم مش اكتر والله اعلم
انا اللي اعرفه انها بتتنقل بالتنفس في الهوا يعني ده بين البشر
بالنسبه للحيوانات معرفش ازاي بتتنقل من خنزير لجاموسه خالص هههههههههههههههههه
بس اللي انا ااقصدها مابتبقاش متقطعه بيبقي في جاموسه مدبوحه تقوليله عاوزه كيلو ريش مثلا يقطعهالك وانتي واقفه كانك عند الجزار فهمتيني
م
05-01-2010 | 04:56 PM
هانا اوبا;10992283:
ههههههههههههههههههههه لية يازوزو بس كدة هتعقدى البنت
zozokah;10992320:
يعني عايزيني اكذب علبنت يعني وبعدين ربنا يوديني النار انتو بتحرضوني عل بوضان الاخلاق يالهوووووووووووووووووي جوزي حيذبحني :067::067:
لا لا متكذبيش يا زوزو قولى:037: واعترفى ها اية تانى ؟؟كملى كملى
سيبوهااااااااااا يا بنات محدش يمسكها
سيبوهااااااااااا يا بنات محدش يمسكها
ه
05-01-2010 | 04:57 PM
بس خدى بالك يااشرى لما هتخحسى وشك كمان هيخس وهيتاثر اوى وممكن يبقى شكلو دبلان