شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
*
23-11-2009 | 04:05 AM
لا شيمو ماتوقفتش بس مابقت تدخل كتير عشان عنده امتحانات
y
23-11-2009 | 04:05 AM
لا حلوين يللا خقبال الباقي بس اخم جاجه انهاتعملك تثبيت بعد ماتخلصي عشان مترجعبشس تانى
نونه انا بصحى الساعه 5 غشان ملك
نونه انا بصحى الساعه 5 غشان ملك
r
23-11-2009 | 04:08 AM
غاليه ازيك حمد الله على السلامه
يميم شوفى شنط لاب توب فى سبينس او كارفور وهتلاقى اسعار حلوه
يميم شوفى شنط لاب توب فى سبينس او كارفور وهتلاقى اسعار حلوه
.
23-11-2009 | 04:08 AM
والتثبيت بياخد وقت اد ايه يا يميم
والله المرا اللللى فاتت وانا عند الدكتوره لقيت وحدا بتثبت بس اتكسفت اسئلها
والله المرا اللللى فاتت وانا عند الدكتوره لقيت وحدا بتثبت بس اتكسفت اسئلها
.
23-11-2009 | 04:09 AM
طيب يا يميم فاضل ساعتين استنى ونامى اما هى تنزل
صحيح هى راحت الحفله بايه؟
صحيح هى راحت الحفله بايه؟
r
23-11-2009 | 04:12 AM
يميم هاتيجى هنا على طول تمام علشان مش نقعد نلف على بعض
.
23-11-2009 | 04:12 AM
اصحوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
*
23-11-2009 | 04:18 AM
انا حفضل هنا على طول بقى لاني مش لاقيه حد خالص
ر
23-11-2009 | 04:20 AM
اززززززززززززيكم
.
23-11-2009 | 04:21 AM
مش لا قيه حد فين يا غاليه
اهلا يا روفه
اهلا يا روفه
.
23-11-2009 | 04:22 AM
هو انتى يا روفه فى كلية ايه؟؟؟
ر
23-11-2009 | 04:24 AM
انا في كلية الدراسات الاسلامية والعربية شعبة لغة عربية
جامعة الازهر
:):)
هوا نتي قديمة هنا وغيرتي اسمك
والا ايه
قوليلي اسمك طيب
جامعة الازهر
:):)
هوا نتي قديمة هنا وغيرتي اسمك
والا ايه
قوليلي اسمك طيب
ر
23-11-2009 | 04:25 AM
ربنا يحققلك اللي في بالك يا بيضة
.
23-11-2009 | 04:27 AM
لا مش انا تيوليب القديمه يا روفه
انا اسمى نيفين
تسلمى يا قمر على الدعوه
انا اسمى نيفين
تسلمى يا قمر على الدعوه
.
23-11-2009 | 04:28 AM
مش لاقيه غير عربى يا روفه
دا صعب اوووى
دا صعب اوووى
ر
23-11-2009 | 04:28 AM
اهليييييييييين نيفين
منوووووووووورة والله
هوا لعيال اتخمدوا والا ايه
منوووووووووورة والله
هوا لعيال اتخمدوا والا ايه
ر
23-11-2009 | 04:29 AM
لا تسلمي دي مش تنفع
انتي تقولي ولك مثلها
وترزعيني دعوتين كده
احسن الواحد محتاج للدعوات اووي
انتي تقولي ولك مثلها
وترزعيني دعوتين كده
احسن الواحد محتاج للدعوات اووي
ر
23-11-2009 | 04:30 AM
لا العربي ده في دمي
انا بحبه من صغري
و الحوار بالوراثة عندنا
وانا باذن الله نفسي اجيب تقدير
واتعين في الكلية بس لسة المشوار طوويل
انا بحبه من صغري
و الحوار بالوراثة عندنا
وانا باذن الله نفسي اجيب تقدير
واتعين في الكلية بس لسة المشوار طوويل
.
23-11-2009 | 04:31 AM
يارب يا روفه ينولك اللى فى بالك يارررررررررررررررررررررررررررربب
اه شكلهم نامو
اه شكلهم نامو
.
23-11-2009 | 04:32 AM
يارب تبئى معيده يا قمر ان شاء الله