شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
*
لا شيمو ماتوقفتش بس مابقت تدخل كتير عشان عنده امتحانات
y
لا حلوين يللا خقبال الباقي بس اخم جاجه انهاتعملك تثبيت بعد ماتخلصي عشان مترجعبشس تانى

نونه انا بصحى الساعه 5 غشان ملك
r
غاليه ازيك حمد الله على السلامه
يميم شوفى شنط لاب توب فى سبينس او كارفور وهتلاقى اسعار حلوه
.
والتثبيت بياخد وقت اد ايه يا يميم

والله المرا اللللى فاتت وانا عند الدكتوره لقيت وحدا بتثبت بس اتكسفت اسئلها
.
طيب يا يميم فاضل ساعتين استنى ونامى اما هى تنزل

صحيح هى راحت الحفله بايه؟
r
يميم هاتيجى هنا على طول تمام علشان مش نقعد نلف على بعض
.
اصحوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
*
انا حفضل هنا على طول بقى لاني مش لاقيه حد خالص
ر
اززززززززززززيكم
.
مش لا قيه حد فين يا غاليه


اهلا يا روفه
.
هو انتى يا روفه فى كلية ايه؟؟؟
ر
انا في كلية الدراسات الاسلامية والعربية شعبة لغة عربية
جامعة الازهر
:):)
هوا نتي قديمة هنا وغيرتي اسمك
والا ايه
قوليلي اسمك طيب
ر
ربنا يحققلك اللي في بالك يا بيضة
.
لا مش انا تيوليب القديمه يا روفه
انا اسمى نيفين
تسلمى يا قمر على الدعوه
.
مش لاقيه غير عربى يا روفه
دا صعب اوووى
ر
اهليييييييييين نيفين
منوووووووووورة والله
هوا لعيال اتخمدوا والا ايه
ر
لا تسلمي دي مش تنفع
انتي تقولي ولك مثلها
وترزعيني دعوتين كده
احسن الواحد محتاج للدعوات اووي
ر
لا العربي ده في دمي
انا بحبه من صغري
و الحوار بالوراثة عندنا
وانا باذن الله نفسي اجيب تقدير
واتعين في الكلية بس لسة المشوار طوويل
.
يارب يا روفه ينولك اللى فى بالك يارررررررررررررررررررررررررررربب

اه شكلهم نامو
.
يارب تبئى معيده يا قمر ان شاء الله
X