وانتي ايه
ايه النظام معاكي
شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
ر
23-11-2009 | 04:32 AM
.
23-11-2009 | 04:35 AM
انهى نظام بالظبط انا مخلصه كلية تجاره وعاطله عن العمل
.
23-11-2009 | 04:35 AM
ومش مخطوبه ولا متجوزه
ر
23-11-2009 | 04:36 AM
بس كده
طب اشطة منين
وايه اللي لمك مع العيال دوول اسيبهم شهرين الاقي الحال كده
ينفع كده
طب اشطة منين
وايه اللي لمك مع العيال دوول اسيبهم شهرين الاقي الحال كده
ينفع كده
.
23-11-2009 | 04:36 AM
روزا انتى ساكته ليه؟
ر
23-11-2009 | 04:37 AM
.tuleeb;10682350:
ومش مخطوبه ولا متجوزه
:thumbs_up::thumbs_up:
بلا خطوبة بلا قرف
ههههههههه
.
23-11-2009 | 04:37 AM
منا بدخل المنتدى من زممممممممممممممان بس مكنتش مشتركه ولا كنت بتكلم
ر
23-11-2009 | 04:38 AM
روزا بستحمى وجاية
خمسة كده وتيجي
خمسة كده وتيجي
ر
23-11-2009 | 04:39 AM
ليه خير
انتي ساكنة فين ولال مونين
انتي ساكنة فين ولال مونين
.
23-11-2009 | 04:39 AM
هههههههههههههههههه
ليه بس يا روفه هو فى احلى من الارتباط
ليه بس يا روفه هو فى احلى من الارتباط
.
23-11-2009 | 04:40 AM
انا من حدايق القبه
وانتى
وانتى
*
23-11-2009 | 04:40 AM
روووفة إزيك ياحبيبتي عاملة ايه انا كنت بعمل عصير جوافة اصل ماليش نفس اتسحر قول اشرب عصير وخلاص
ر
23-11-2009 | 04:42 AM
انا كوويسة يا غالية الحمد لله
ادعيلي ربنا ييسرلي اموري
نيفين انا اترزعت حتة مقلب مش هنسااااااااااه ابدا
ومتشكرة اوي لحد كده هستنى ابن الحلال
انا من جسر السوسي جارتك يعني
بس حاليا عند اختي في سوهاج
ادعيلي ربنا ييسرلي اموري
نيفين انا اترزعت حتة مقلب مش هنسااااااااااه ابدا
ومتشكرة اوي لحد كده هستنى ابن الحلال
انا من جسر السوسي جارتك يعني
بس حاليا عند اختي في سوهاج
.
23-11-2009 | 04:42 AM
بالها والشفا يا غاليه
حد يقول للاكل لا
عاااااااااااااااااااااا
انا هاموت على الاكل
حد يقول للاكل لا
عاااااااااااااااااااااا
انا هاموت على الاكل
.
23-11-2009 | 04:43 AM
منا عارفه يا روفه انك كنتى مخطوبه
ربنا يرزقك باللى احسن منه باذن الله يا حبيبتى
ربنا يرزقك باللى احسن منه باذن الله يا حبيبتى
ر
23-11-2009 | 04:44 AM
انا هموت برده
بس اجيب النفس منين
حد عنده شوية نفس
بس اجيب النفس منين
حد عنده شوية نفس
.
23-11-2009 | 04:46 AM
انا غصب عنى يا روفه انا عامله دايت
والله كنت من شويه بدخل اشم ريحة العيش
شفتى الحرمان وصل لفين
والله كنت من شويه بدخل اشم ريحة العيش
شفتى الحرمان وصل لفين
ر
23-11-2009 | 04:47 AM
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
يارب ارحمني با رب
يارب ارحمني با رب
ر
23-11-2009 | 04:47 AM
انا بعمل دايت برده
بس الايام دي مفيش
نفس
انتي وزنك كام وطولك كام
غلغوولة روحتي فين
بس الايام دي مفيش
نفس
انتي وزنك كام وطولك كام
غلغوولة روحتي فين
د
23-11-2009 | 04:48 AM
صباح الخير يابنات