شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
r
23-11-2009 | 03:36 AM
لا بجد عايزين نمارس كل الضغوطططططططططططط على توتى وطمطم وكل البنات احنا ماصدقنا
.
23-11-2009 | 03:36 AM
تصدقو فكرا حلوه فكرة المحفظه دى
r
23-11-2009 | 03:37 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) rozarita, banota_helwa, AnNoSha, .tuleeb, yomizo+
انطقوا مالكو
انطقوا مالكو
y
23-11-2009 | 03:38 AM
يااااااااااااااااااااارب
r
23-11-2009 | 03:39 AM
اهو تجديد يا نونى المشكله ان الرجاله بيبقى صعب تجيبى هديه
.
23-11-2009 | 03:39 AM
نفسي العيد يجى بئا
y
23-11-2009 | 03:40 AM
بس دى طمطم اتخانقت معاهم واتقفلتلها عضويتين
r
23-11-2009 | 03:40 AM
حاسه انى انا اللى بتكلم بس وبصعب على يميم بترد عليا جبر خاطر
.
23-11-2009 | 03:40 AM
اه حاجتهم محدوده جداا
.
23-11-2009 | 03:40 AM
منابرد اهو يا روزا
y
23-11-2009 | 03:40 AM
انانفسي مايجيش
لان جوزى مسافربعد العيد على طول وانالحد دلوقتى مش متحددلى انا هاكون فين وقت ماهو مسافرازا هنا لوحدى ولا عند امى :(
لان جوزى مسافربعد العيد على طول وانالحد دلوقتى مش متحددلى انا هاكون فين وقت ماهو مسافرازا هنا لوحدى ولا عند امى :(
r
23-11-2009 | 03:41 AM
يا ستى تعمل واحده تالته هما يعنى واقفين ليها تحت البيت ولا يعرفوها
.
23-11-2009 | 03:43 AM
روحى عند ممتك يا يميم هاتقعدى لوحدك تعملى ايه
بس مدرسه موكا صحيح؟
بس مدرسه موكا صحيح؟
r
23-11-2009 | 03:43 AM
ما تروحى عند مامتك يا يميم تقعدى للوحدك بالبنتين ليه يعنى
r
23-11-2009 | 03:45 AM
متهيىء لى يا نونى يميم بلاش تودى موكا المدرسه وبابها مش موجود مش مشكله الاسبوعين دول وبصراحه الفيروس بتاع الانفلونزا ده بدء يدخل فى مرحله الخطوره
y
23-11-2009 | 03:45 AM
يابت اصلي برضع وبسكت واهشتك ةانا بتكلم
y
23-11-2009 | 03:46 AM
اه مانا مش هاوديهاوهو مسافر انا مش ناقصه عك لوحدىة
لس لسه متكلمتش معاها في موضوع انى اروح لامى
لس لسه متكلمتش معاها في موضوع انى اروح لامى
.
23-11-2009 | 03:47 AM
مهو الامتحانات بعد العيد ولا موكا معندهاش لسه صحيح
y
23-11-2009 | 03:48 AM
متعرفيش ساروزوا انت ولانونىمكا ناجيب منه سنته لابتوب بس السعر في الحونين وتكون متينه وتستحملض
y
23-11-2009 | 03:49 AM
لا مافيش يبت ملك في كى جى وان