شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
r
لا بجد عايزين نمارس كل الضغوطططططططططططط على توتى وطمطم وكل البنات احنا ماصدقنا
.
تصدقو فكرا حلوه فكرة المحفظه دى
r
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏rozarita, ‏banota_helwa, ‏AnNoSha, ‏.tuleeb, ‏yomizo+
انطقوا مالكو
y
يااااااااااااااااااااارب
r
اهو تجديد يا نونى المشكله ان الرجاله بيبقى صعب تجيبى هديه
.
نفسي العيد يجى بئا
y
بس دى طمطم اتخانقت معاهم واتقفلتلها عضويتين
r
حاسه انى انا اللى بتكلم بس وبصعب على يميم بترد عليا جبر خاطر
.
اه حاجتهم محدوده جداا
.
منابرد اهو يا روزا
y
انانفسي مايجيش
لان جوزى مسافربعد العيد على طول وانالحد دلوقتى مش متحددلى انا هاكون فين وقت ماهو مسافرازا هنا لوحدى ولا عند امى :(
r
يا ستى تعمل واحده تالته هما يعنى واقفين ليها تحت البيت ولا يعرفوها
.
روحى عند ممتك يا يميم هاتقعدى لوحدك تعملى ايه
بس مدرسه موكا صحيح؟
r
ما تروحى عند مامتك يا يميم تقعدى للوحدك بالبنتين ليه يعنى
r
متهيىء لى يا نونى يميم بلاش تودى موكا المدرسه وبابها مش موجود مش مشكله الاسبوعين دول وبصراحه الفيروس بتاع الانفلونزا ده بدء يدخل فى مرحله الخطوره
y
يابت اصلي برضع وبسكت واهشتك ةانا بتكلم
y
اه مانا مش هاوديهاوهو مسافر انا مش ناقصه عك لوحدىة

لس لسه متكلمتش معاها في موضوع انى اروح لامى
.
مهو الامتحانات بعد العيد ولا موكا معندهاش لسه صحيح
y
متعرفيش ساروزوا انت ولانونىمكا ناجيب منه سنته لابتوب بس السعر في الحونين وتكون متينه وتستحملض
y
لا مافيش يبت ملك في كى جى وان
X