برافوووووووووووووو يا يميم
تحيا مصر
شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
h
23-11-2009 | 02:50 AM
y
23-11-2009 | 02:50 AM
النتوا فين يابشرؤ
y
23-11-2009 | 02:51 AM
نفسي اناااااااااااااااااااااااااام
y
23-11-2009 | 02:52 AM
انا شويه كده واهاقوم بجد اعسلي شويه لانى بصحى لملك الساعه 5-5 ونص وبعدين ورايا كزا مشوار بكره لازم ابقى فايقلهم
y
23-11-2009 | 02:53 AM
هلا انت فييييييييييييييييييين
h
23-11-2009 | 02:53 AM
ماشي يا يميم
h
23-11-2009 | 02:53 AM
هووووووووووووووونا انا هوووووووووووووووووووووونا
h
23-11-2009 | 02:56 AM
انتم ويييييييييييييييييييين
h
23-11-2009 | 02:57 AM
....................................
h
23-11-2009 | 02:58 AM
اين انتم يا بشررررررررررررررررررر
y
23-11-2009 | 02:58 AM
.......................
h
23-11-2009 | 02:58 AM
عااااااااااااااااااااااااا انتم فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
h
23-11-2009 | 02:59 AM
بعد كل دة جاية تنقطي
y
23-11-2009 | 03:01 AM
هنا ا
y
23-11-2009 | 03:01 AM
يابنتى مانا بتكلام اهو اوالبت روزا المعفنه قالت نروحهناك واختفت
كل ده بدورلها على صوره يعنى
كل ده بدورلها على صوره يعنى
h
23-11-2009 | 03:02 AM
ماشي يا موز
y
23-11-2009 | 03:05 AM
احيييييييييييه
عملت عمله مهببه ههههههههههههههه
عملت عمله مهببه ههههههههههههههه
r
23-11-2009 | 03:05 AM
انا كنت بغير الصوره تفتكروا العيال هايعارضوا ولا هايسلمو بقى ونخلص من اللف
h
23-11-2009 | 03:06 AM
اية يا يميم هببتي اية
y
23-11-2009 | 03:06 AM
جوزى كلمنى السالعه 8 قالىابعتى البدله تتكوى وتتنضف على السريع والقميص يبتكوى عشان رايح بيهم السفاره الصبح
قفلت معاه ونتمت واتسطلت على الاخر
اتصل دلوقتى بيقول ى هااا البدله جت؟؟
ههههههههههههههههه
قفلت معاه ونتمت واتسطلت على الاخر
اتصل دلوقتى بيقول ى هااا البدله جت؟؟
ههههههههههههههههه