شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
r
ايوه يا نونى انا روزا فعلا برفيوم يا يميم او محفظه شيك
y
لا هى مش عاوز برفيوم
r
هى مش بتعرف ترجع يا يميم ممكن توصليها لاقرب موصله او تركب تاكسى مثلا مش هى كبيره يعنى ولا ايه
y
ام
هى فعلا بتفكر في محفظه وحزام جلد
y
لا كبيره اه اصغر منىبكام سنه يعنى بس مشوار عليها وبعدين اصبلنا لما بننزل بنتاخر برا بس ابوها مش بيتكلم عشان بتبقى معايا فكده هاضطر اكربس نفسي بسرعه عشان تروح هى بدري
r
محفظه يا يميم وفى محل اسمه نورماندى فى عباس العقاد جبن رويال كتيشي ممكن تجيبله حزام كمان كنت جايبه من عنده حزام لمحمد كان ايطالى ب 70 ومحفظه جيس بب150 تقربا
r
يا ستى انزلى بدرى شويه علشان تلحقى
نونى ايه رائيك هنا كويس صح وبلها شحططه يا اوختى
r
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏rozarita, ‏.tuleeb, ‏yomizo+, ‏halakhaled يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏rozarita, ‏.tuleeb, ‏yomizo+, ‏halakhaled يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏rozarita, ‏.tuleeb, ‏yomizo+, ‏halakhaled rozarita, ‏.tuleeb, ‏yomizo+, ‏halakhaled
مش منورين والنبى
.
اه يا روزا خلاص نستقر هنا وخلاص

ياما تف... هما اامن اتنين
.
دا نورك يا روزا
واهى ساره جت كمان
y
عاوزة لبانه زى دى هههههههههههه
.
تفتكرو دينا هاترضى تيجى هنا؟
y
الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏yomizo, ‏rozarita+, ‏.tuleeb, ‏AnNoSha, ‏banota_helwa
y
معتدقش نهاااااائي ولا هى ولا البت ططمطم :(
r
والله يا يميم كان معايا واحده زيها النهارده وعماله اعمل بيها فقاقيع
لحد مالبت جودى قعدت جنبى وتنحت ولقيتها بتقول عالمينى اعمل بالونه
قلت ياادى الخيبه البت عايزه تطرقع بالبانه وتعمل بلالين من دلوقتى
y
طب قوليلي يا روزا جيس فين ؟؟
r
لا احنا نزن عليهم وهما ان شاء الله هاييجو ا
r
اللى اعرفه يا يميم فى الدور الرابع فى سيتى ستارز
y
:(:(
بني بتوجعنننننننننننننننننننننننننننننننننى
y
اه وفيواحد كمان افتكرته دلوقتى في شارع جزيره العرب المهندسين
X