شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
.
23-11-2009 | 03:51 AM
منا عارفه يا يميم بس نسيت بيدوها امتحانات ولا لا
y
23-11-2009 | 03:51 AM
بت يانونى هوانت مشتركه في لكى؟؟
.
23-11-2009 | 03:51 AM
مهو حسب الامكانيات يا يميم اللى انتى عوزاها فى اللاب
*
23-11-2009 | 03:52 AM
ياربي تعبت وانا ادور عليكو افففففففففففففففففففف
.
23-11-2009 | 03:52 AM
اه يا يميم مشتركه من قريب بي بدخل اقرا بس مش بكتب حاجه
y
23-11-2009 | 03:53 AM
الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) yomizo, .tuleeb, *(الغالية)*+, rozarita+
اهلا غليونه :)
اهلا غليونه :)
.
23-11-2009 | 03:53 AM
غاليه ازيك يا قمر
انا بردو حفيت وراهم امبارح
انا بردو حفيت وراهم امبارح
y
23-11-2009 | 03:54 AM
لا انا عاوزة شنته بس يا نونة
*
23-11-2009 | 03:58 AM
هو ايه الي حصل انتوا قاعديت في انه معسكر دلوقتي هو عدلات قلب ليه كده مرة واحده
.
23-11-2009 | 03:59 AM
اما بابا يقلق يا يميم هسئلك كنا جايبين بتاعتنا بكام واقولك انا كنت جيباها من مول الكمبيوتر اللى ف الخليفه المامون
لا تقلقى بابا بيقلق كتير
لا تقلقى بابا بيقلق كتير
*
23-11-2009 | 03:59 AM
تيوليب انتي اسمك ايه ياقمر انا لقيتك امبارح في تفيدة بس انا قررت مادخلهوش تاني علشان هو مافيهوش حد غير المشرفين بيتكلمو مع بعض
.
23-11-2009 | 04:00 AM
تخيلو يا عيال ان وصل بيا الحرمان انى بشم العيش دلوئتى
عااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااا
.
23-11-2009 | 04:00 AM
انا نيفين يا غاليه
ليه مش هتدخليه ليه
ليه مش هتدخليه ليه
y
23-11-2009 | 04:01 AM
انا هاقوم اريح بقى عشان الحق
*
23-11-2009 | 04:02 AM
نيفين ده فاضي خالص بس شيمو حنفتقدها بجدمعظم البنات اتوقفو يعني مبقاش في حد كتير اعرفة
y
23-11-2009 | 04:03 AM
نونه انت خسيتسي اد ايه في اد ايه
اقزولك على دكتور تانى مايحرمكيش من الاكل وتحسي معاه كتير اوى
اقزولك على دكتور تانى مايحرمكيش من الاكل وتحسي معاه كتير اوى
.
23-11-2009 | 04:03 AM
هى شيماء اتوقفت؟؟؟
ليه بدرى كدا يا يميم
ليه بدرى كدا يا يميم
*
23-11-2009 | 04:04 AM
ماشي يايميم وبوسي ملك وفرح خلي بالك من نفسك
.
23-11-2009 | 04:04 AM
انا خسيت 6كيلو فى اسبوعين
y
23-11-2009 | 04:04 AM
هو تفه وقف عضوياتالعيال ؟؟
زى هنا كمان
اناالدكتور ده يا نونه كان بيقول لجوزى انه ممكن يتعشا بواحده سينابون او ايس كريسم في الرجيم ههههههههههه
زى هنا كمان
اناالدكتور ده يا نونه كان بيقول لجوزى انه ممكن يتعشا بواحده سينابون او ايس كريسم في الرجيم ههههههههههه