شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
.
منا عارفه يا يميم بس نسيت بيدوها امتحانات ولا لا
y
بت يانونى هوانت مشتركه في لكى؟؟
.
مهو حسب الامكانيات يا يميم اللى انتى عوزاها فى اللاب
*
ياربي تعبت وانا ادور عليكو افففففففففففففففففففف
.
اه يا يميم مشتركه من قريب بي بدخل اقرا بس مش بكتب حاجه
y
الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏yomizo, ‏.tuleeb, ‏*(الغالية)*+, ‏rozarita+

اهلا غليونه :)
.
غاليه ازيك يا قمر
انا بردو حفيت وراهم امبارح
y
لا انا عاوزة شنته بس يا نونة
*
هو ايه الي حصل انتوا قاعديت في انه معسكر دلوقتي هو عدلات قلب ليه كده مرة واحده
.
اما بابا يقلق يا يميم هسئلك كنا جايبين بتاعتنا بكام واقولك انا كنت جيباها من مول الكمبيوتر اللى ف الخليفه المامون

لا تقلقى بابا بيقلق كتير
*
تيوليب انتي اسمك ايه ياقمر انا لقيتك امبارح في تفيدة بس انا قررت مادخلهوش تاني علشان هو مافيهوش حد غير المشرفين بيتكلمو مع بعض
.
تخيلو يا عيال ان وصل بيا الحرمان انى بشم العيش دلوئتى
عااااااااااااااااااااا
.
انا نيفين يا غاليه

ليه مش هتدخليه ليه
y
انا هاقوم اريح بقى عشان الحق
*
نيفين ده فاضي خالص بس شيمو حنفتقدها بجدمعظم البنات اتوقفو يعني مبقاش في حد كتير اعرفة
y
نونه انت خسيتسي اد ايه في اد ايه

اقزولك على دكتور تانى مايحرمكيش من الاكل وتحسي معاه كتير اوى
.
هى شيماء اتوقفت؟؟؟
ليه بدرى كدا يا يميم
*
ماشي يايميم وبوسي ملك وفرح خلي بالك من نفسك
.
انا خسيت 6كيلو فى اسبوعين
y
هو تفه وقف عضوياتالعيال ؟؟

زى هنا كمان


اناالدكتور ده يا نونه كان بيقول لجوزى انه ممكن يتعشا بواحده سينابون او ايس كريسم في الرجيم ههههههههههه
X