شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
.
وزنى 69 وطولى 164

اهلا يا دارين
د
ازيك ياتوليب انا بقالي كتير اوي مبدخلش عالشات
ر
طيب
شغال مش تخينة يعني
.
نورتى يا ددارين ابئى تعالى علطول احنا هنتواجد كل يوم ان شاء الله
ر
اسيك يا دودو
د
الحمدللة ازيك ياروفة ؟

انا ببقي موجودة في تجمع الحوامل اغلب الوقت ياتوليب وان شاء اللة هبقي اجي هنا كمان
.
منا كنت 75 يا روفه
.
ان شاء الله يا دارين وربنا يقومك بالسلامه وادعيلى انا والبت روفه نيجى تجمع الحوامل قريبا
ر
طيب يا باشااااااا
كملي المشوار
ربنا معاكي
ر
لا شكررررررررررررررررررررررررررررا
.
يا روفه والله الحياة مبتقفش
انتى تلائيكى خدتى عين جامده
د
ربنا يكرمكم قريب ان شاء اللة

وبالنسبة لموضوع الوزن دة لومتعشتيش صدقيني الوزن هينزل العشا هوا اللي بيزود الوزن
ر
لا
الحمد لله
مفيش نصيب
وكله حجاة بتظهر في الخلاف
واذا خاصم فجر
ادعوولي بس ربنا يبعده عني وخلاص
.
ربنا يبعده عنك يا روفه

مش مشكلة العشا يا دودو والله المشكله انى عاوزه معدتى تصغر لانى انا ساعات كنت باكل من غير ماجوع باكل لهدف الاكل بس
طفاسه بعيد عنك
د
ربنا يعوضك خير ان شاء اللة ياروفة وعسا ان تكرهو شيئا وهو خير لكم
د
ههههههههههههه معلش واحدة واحدة هتلاقي اكلك قل لوحدو
ر
انا من سنتي كده كنت فوق ال80
وخسيت لحد 60
شدي حيلك باة
.
اتهد حيلى النهارده فى غسيل حيطة المطبخ ولسه مستنيه الغسيل عشان انشره
ايدى وجعانى جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
*
ياااارب يابنات ايه الواحد ممكن يعملو يجدد الحياه اصل انا لما بقوم الصبح هو مش الصبح صبح هو الساعة1 ماببقاش عارفة انا النهاردة ولاامبارح ولا بكرة ولا ايه بديت افكر اغير الروتين بس برده مافيش حاجة
.
لما انتى 60 يا روفه عاوزه تخسي ليه تانى؟؟
X