اوك توليت هسأل فى اقرب فرصة
روفة امال اية تعالى اجيبك والحركات دى :P فكرتك عندك مزرعة اسماك
نورك يميم
شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
م
23-11-2009 | 05:28 AM
م
23-11-2009 | 05:30 AM
طمنتينى يا يميم
ربنا يسهل هجيبهم ان شاء الله
ربنا يسهل هجيبهم ان شاء الله
م
23-11-2009 | 05:30 AM
بس معرفتيش ماتوا من اية؟؟؟؟
ر
23-11-2009 | 05:30 AM
لا ولا عمري جبت لا سمك ولا غيره
y
23-11-2009 | 05:30 AM
بصي احسنلك تجيبيلك سمكه مش محتاجه موتور يعنىتتنفس اكسجين المايه بس بتتغيرلها المايه على حسب ماتتوسخ
انا كنت بغيرلهم يوم اه ويوم لا او يوم اه ويومين لا على حسب ماتتوسخ مايتهم
وكنت جايبه نوع فايتر يعنى لو اتحطوا في بتاعه واحده ياكلوا بعض
فكنت حاطه كل واحده في بتاعه
وكيس الاكل بتجييبيه مش فاكره ب تلاته او لا اربعه جنيه يعد معاكى بالشهوووووووووووور لانهم بياكلوا في اليوم بتاعه واوحده منه
والبتاعه دى تطلع اد ربع الرزايه كده :)
اد اصغر خرزة يعنى
انا كنت بغيرلهم يوم اه ويوم لا او يوم اه ويومين لا على حسب ماتتوسخ مايتهم
وكنت جايبه نوع فايتر يعنى لو اتحطوا في بتاعه واحده ياكلوا بعض
فكنت حاطه كل واحده في بتاعه
وكيس الاكل بتجييبيه مش فاكره ب تلاته او لا اربعه جنيه يعد معاكى بالشهوووووووووووور لانهم بياكلوا في اليوم بتاعه واوحده منه
والبتاعه دى تطلع اد ربع الرزايه كده :)
اد اصغر خرزة يعنى
.
23-11-2009 | 05:31 AM
فرح صاحيه ولا نايمه يا يميم
ر
23-11-2009 | 05:32 AM
انا هقوم باة اشوف حالي
حد عاوز حاكة
حد عاوز حاكة
y
23-11-2009 | 05:33 AM
لا عمرهم الافتراضي
واحده من يوم ماجت وهى مش طبيعيه اوى كانت حركتها بعافيه شويه واكلتها ضعيفه ههههههههههه
والتانيه صمدت معايا تلات شهور بحالهم وبعدين صحيت لاقيته مقلوبه هههههههههههههههه
اهم حاج تساليالراجل انهم بيعيشوا من غير موتور ومش بياكلوا بعض
ومش غاليه لعلمك انا كنت جايباهم الواحده ب 10 جنيه والبوله بتاعتهم ب 5 الواحده
اخويا جابهم هما هما نفسالنوع من محل تانى في مصر الجديده الواحده ب 5
وانا في الهرم
واحده من يوم ماجت وهى مش طبيعيه اوى كانت حركتها بعافيه شويه واكلتها ضعيفه ههههههههههه
والتانيه صمدت معايا تلات شهور بحالهم وبعدين صحيت لاقيته مقلوبه هههههههههههههههه
اهم حاج تساليالراجل انهم بيعيشوا من غير موتور ومش بياكلوا بعض
ومش غاليه لعلمك انا كنت جايباهم الواحده ب 10 جنيه والبوله بتاعتهم ب 5 الواحده
اخويا جابهم هما هما نفسالنوع من محل تانى في مصر الجديده الواحده ب 5
وانا في الهرم
y
23-11-2009 | 05:33 AM
فرح بين البينين
بحاول انيمها وجوزى جه ونااااام وانا مفنجله ههههههههههههههه
بحاول انيمها وجوزى جه ونااااام وانا مفنجله ههههههههههههههه
ر
23-11-2009 | 05:33 AM
سي يو ع خير يا موزز
اللي تفتكرني ترزعني دعوة
بلا باي
اللي تفتكرني ترزعني دعوة
بلا باي
م
23-11-2009 | 05:34 AM

يعنى اجيب حوض زى دة يا يميم؟
y
23-11-2009 | 05:35 AM
ابوكى قلق ولا لسه يانونه :)
م
23-11-2009 | 05:35 AM
ههههههههههه حلوة لاقيتها مقلوبة دى
y
23-11-2009 | 05:36 AM
اه سمكتى كانت شبه دى بس واحده لونها ازرق والتانيه كانت حمرا
والحوض زى ده
بوله كده ب 5 وانت بقى تحطيلها خرز ملون او بلي او اى حاجه كده تونس وحدتها في القعر :)
والحوض زى ده
بوله كده ب 5 وانت بقى تحطيلها خرز ملون او بلي او اى حاجه كده تونس وحدتها في القعر :)
.
23-11-2009 | 05:37 AM
انا نفسي اعدل معاد نمى بئا بئيت بسهر على طول
انا اللى سهرنى والله لحد دلوئتى مستنيه الغسيل ونشرته واصلى الفجر كمان بدل منام قبليه بشويه كدا حراممم
انا اللى سهرنى والله لحد دلوئتى مستنيه الغسيل ونشرته واصلى الفجر كمان بدل منام قبليه بشويه كدا حراممم
م
23-11-2009 | 05:37 AM
اوك يا يميم
تصدقى هسمى السمكة بتاعتى يميم علشان اسمك حلو اوى :)
تصدقى هسمى السمكة بتاعتى يميم علشان اسمك حلو اوى :)
.
23-11-2009 | 05:38 AM
ب175 يا يميم واحنا خدناها ب150
عشان فيها سندات عشان لو وقع
عشان فيها سندات عشان لو وقع
y
23-11-2009 | 05:39 AM
هههههههه لسه امبارح ملك بنتى جايهبتقولى مامى عاوزين نجيب سمكه تانيه بدل اللى ماتوا بس تكون مش بتموت ههههههههههههههه
يالروحى صعبت عليها اوى اول واححده ماتت وعيطت عليها
لانها كانت بتاعتها والتانيه هى كانت جايباها لباباها
الراجل بيديكى بتاع كده اد المستكه المكسره عامل زى البللور كده بيتحط في المايه عشان يمص الاكسجين اللى فيها
يعنى لما تيجى تغيرلهاالمايه تاخدي السمكه بشويه مايه من اللى هى فيهم وتحططيهم في طبق تانى او كبايه وبعدين تغسلي البوله بمايه كويس جدااا مااايه بس من غير اى صابون وتروحى حاطه فيها مايه من الحنفيه ومعاها واحده من البللوره دى وبعد ربع ساعه تاخدى السمكه بمصفه صغيره تدلقيه في البوله بس كده
يالروحى صعبت عليها اوى اول واححده ماتت وعيطت عليها
لانها كانت بتاعتها والتانيه هى كانت جايباها لباباها
الراجل بيديكى بتاع كده اد المستكه المكسره عامل زى البللور كده بيتحط في المايه عشان يمص الاكسجين اللى فيها
يعنى لما تيجى تغيرلهاالمايه تاخدي السمكه بشويه مايه من اللى هى فيهم وتحططيهم في طبق تانى او كبايه وبعدين تغسلي البوله بمايه كويس جدااا مااايه بس من غير اى صابون وتروحى حاطه فيها مايه من الحنفيه ومعاها واحده من البللوره دى وبعد ربع ساعه تاخدى السمكه بمصفه صغيره تدلقيه في البوله بس كده
م
23-11-2009 | 05:39 AM
اوك يا روفة تصبحى ع خير
ربنا معاكى
انتى بتدرسى توليب؟
ربنا معاكى
انتى بتدرسى توليب؟
.
23-11-2009 | 05:40 AM
فكرتينى بالسمك اللى على الفيس بووك يا مليكه كل يوم كنت ادخل ااكلهم لحد مازهقت
ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه