امممم ظريف اقوله يجيبواحده بقى او انا ابصله على واحده وانا برا بكره
اصل بتاعه قرب يبوظ يعنى ايده بتتنحل وهو عاوز يجيب واحده عدل يعمر معاه في السفر
مليكه تسلمي ياقمر وبالهنا والشفا اسمي عليها
شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
y
23-11-2009 | 05:41 AM
م
23-11-2009 | 05:41 AM
ههههههههههههه هاتيلها سمكة مش بتموت بقى
متشكرة اوى ع النصايح دى :)
متشكرة اوى ع النصايح دى :)
.
23-11-2009 | 05:41 AM
لا انا مخلصه يا مليكه بعد عناء طويل
اشك فيكى يا يميم ان انتى اللى موتيها وخدتيها قليتيها وزلطيها
هههههههههههههههههههه
اشك فيكى يا يميم ان انتى اللى موتيها وخدتيها قليتيها وزلطيها
هههههههههههههههههههه
y
23-11-2009 | 05:42 AM
انا لسه ماكله بتوعى دلوقتى يا نونه
انت قصدك على السمك الجديد اللى هو فيش فييل ولا القديم العجران ده :)
انت قصدك على السمك الجديد اللى هو فيش فييل ولا القديم العجران ده :)
y
23-11-2009 | 05:42 AM
للاسف مش من النوع اللي يتاكل ههههههههههههه
م
23-11-2009 | 05:43 AM
هو اية اللى 175 ؟؟؟
y
23-11-2009 | 05:44 AM
اسكتى ده انا كنت عاوزة دفنها لما ماتت السمكه
وامى قعدت تتريق عليا ههههههههه
وامى قعدت تتريق عليا ههههههههه
م
23-11-2009 | 05:45 AM
الله سمك ع الفيس بوك
ازاى اجيبة؟؟؟
ازاى اجيبة؟؟؟
y
23-11-2009 | 05:45 AM
شنطه لاب توب يافضولى :):) D)
.
23-11-2009 | 05:46 AM
ههههههههههههههههه انا سمعت ان وحدا دخلت الجنه عشان دفنت قطه مش عارفه ايه النظام بالنسبه للسمك
دى شنطه لاب يا مليكه
مش فاكره اسمها يا يميم اللى هى غالبع فيش ورلد
واحده بتشترى فيها احواض وتبيعى
والتانيه الى بتفضلى تاكليهم بس ومش بتبيعى حاجه
دى شنطه لاب يا مليكه
مش فاكره اسمها يا يميم اللى هى غالبع فيش ورلد
واحده بتشترى فيها احواض وتبيعى
والتانيه الى بتفضلى تاكليهم بس ومش بتبيعى حاجه
م
23-11-2009 | 05:49 AM
ثانكس يا قمر
كدة يبقى farmville و fishville :)
كدة يبقى farmville و fishville :)
y
23-11-2009 | 05:50 AM
...........ز ها اسيله ولا
.
23-11-2009 | 05:50 AM
اه والفارم فايل وتاون يالهووووووووووووووووى
كان الواحد كل يوم يدخل
فراغ والله
كان الواحد كل يوم يدخل
فراغ والله
.
23-11-2009 | 05:51 AM
شيليه خلاص شكلها خدته
م
23-11-2009 | 05:51 AM
تصبحى ع خير يا يميم
تصبحى ع خير توليب
بجد فرصة سعيدة اتكلم معاكم مرة تانى ان شاء الله :)
تصبحى ع خير توليب
بجد فرصة سعيدة اتكلم معاكم مرة تانى ان شاء الله :)
y
23-11-2009 | 05:52 AM
اه يابطه دى بقى اديكى سرهالو عاوزة
انت تجيبيالسيمكه وتخدلي تاكليها كل واحده على حسب المدجه بتاعتها وممكن تسييبيها كتير بالايام كل ماتكبر اكبر كل ناتكسبي فيها اكتر فلوس وبتوع اللى هىبتزود المرحله بسرعه دى
انت تجيبيالسيمكه وتخدلي تاكليها كل واحده على حسب المدجه بتاعتها وممكن تسييبيها كتير بالايام كل ماتكبر اكبر كل ناتكسبي فيها اكتر فلوس وبتوع اللى هىبتزود المرحله بسرعه دى
.
23-11-2009 | 05:52 AM
صايمين بكرا ولا مش بتصومو؟
م
23-11-2009 | 05:52 AM
اة خلاص يا يميم (Y)
.
23-11-2009 | 05:53 AM
طيب يا يميم انا سبت فيها سمك لحد ممامات ومش راضى يتشال؟
مش بيتشال ليه
وانتى من اهله يا مليكه
مش بيتشال ليه
وانتى من اهله يا مليكه