شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
y
23-11-2009 | 05:56 AM
وانت من اهله يامليكه
.
23-11-2009 | 06:04 AM
انا هاقوم اصلى الفجر وجايه
فاصل ونواصل
فاصل ونواصل
.
23-11-2009 | 04:44 PM
نموسيتكم كحلى ليه كدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
23-11-2009 | 04:50 PM
تعالو بئا يلاااااااااااااااااااااااااااااا
m
23-11-2009 | 05:36 PM
حد هنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ر
23-11-2009 | 11:55 PM
ليه مفيش حد
لييييييه
لييييييه
.
24-11-2009 | 01:01 AM
حد هنا؟؟؟؟
ك
24-11-2009 | 08:03 AM
ازيكم يا بناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات واحشنى جدا جدا جدا جدا جدا والله يا رب تكونوا بخير يارب
ك
24-11-2009 | 10:44 PM
غريبه طول النهار ومحدش دخل الشات
ولا هيه اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه
ولا هيه اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه
&
25-11-2009 | 12:04 AM
بالنيآبة عن جميع عرآئس آليمن آقول لكم..~
m
26-11-2009 | 12:29 PM
من أدعية يوم عرفة:
- قال صلى الله عليه وسلم: "أفضل الدعاء يوم عرفة, وأفضل ما قلت أنا والنبيون من قبلي: لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد, وهو على كل شيء قدير" (رواه الترمذي).
- وعن سيدنا علي بن أبي طالب كرم الله وجهه قال: أكثر ما دعا به النبي صلى الله عليه وسلم يوم عرفة في الموقف: "اللهم لك الحمد كالذي نقول وخيرًا مما نقول, اللهم لك صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي, وإليك مآبي ولك ربي تراثي. اللهم إني أعوذ بك من عذاب القبر ووسوسة الصدر وشتات الأمر. اللهم إني أعوذ بك من شر ما تجيء به الريح". (رواه الترمذي).
- قال صلى الله عليه وسلم: "أفضل الدعاء يوم عرفة, وأفضل ما قلت أنا والنبيون من قبلي: لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد, وهو على كل شيء قدير" (رواه الترمذي).
- وعن سيدنا علي بن أبي طالب كرم الله وجهه قال: أكثر ما دعا به النبي صلى الله عليه وسلم يوم عرفة في الموقف: "اللهم لك الحمد كالذي نقول وخيرًا مما نقول, اللهم لك صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي, وإليك مآبي ولك ربي تراثي. اللهم إني أعوذ بك من عذاب القبر ووسوسة الصدر وشتات الأمر. اللهم إني أعوذ بك من شر ما تجيء به الريح". (رواه الترمذي).
ا
26-11-2009 | 07:25 PM
كل سنة وانتوا طبيبن وعيد سعيد عليكم
A
26-11-2009 | 07:28 PM
ك عام وأنتم بخير ل
عيد سعيد عليكم ياقمرات مصر
عيد سعيد عليكم ياقمرات مصر
h
27-11-2009 | 12:28 AM
كل سنة وانتوا طيبين
وعيد سعيد عليكوا يااااااااااااارب
وعيد سعيد عليكوا يااااااااااااارب
l
27-11-2009 | 12:55 AM
كل سنه وانتوا طيبين
والسنه الجيه ان شاء الله كل واحد يحقق اللي بيتمناه
والسنه الجيه ان شاء الله كل واحد يحقق اللي بيتمناه
ب
27-11-2009 | 01:24 PM
كل سنه وانتو طيبين يا بنوتات
عيد سعيد عليكو كلكو :L:F:
عيد سعيد عليكو كلكو :L:F:
ف
27-11-2009 | 04:17 PM
السلام عليكم
كل سنة وأنتم طيبين
عيد أضحى مبارك على كل الأمة الإسلامية
كل سنة وأنتم طيبين
عيد أضحى مبارك على كل الأمة الإسلامية
l
30-11-2009 | 06:08 PM
كل سنه وانتو طيبين يا بناااااااااااااااااااات
خلاويص العيد خلص
اكلنا اللحمه وغرقنا فى الفتتتتتتته
كل عيد وانتو طيبين يا قمرااات وان شاء الله السنه الجايه يكون احلى واحسن
خلاويص العيد خلص
اكلنا اللحمه وغرقنا فى الفتتتتتتته
كل عيد وانتو طيبين يا قمرااات وان شاء الله السنه الجايه يكون احلى واحسن
ا
30-11-2009 | 06:12 PM
الحب هو الحياة;10704612:
كل سنة وانتوا طبيبن وعيد سعيد عليكم
AnNoSha;10704615:ك عام وأنتم بخير ل
عيد سعيد عليكم ياقمرات مصر
hekaya_wa;10705863:
كل سنة وانتوا طيبين
وعيد سعيد عليكوا يااااااااااااارب
loveway;10705954:
كل سنه وانتوا طيبين
والسنه الجيه ان شاء الله كل واحد يحقق اللي بيتمناه
باربي 15;10707231:
كل سنه وانتو طيبين يا بنوتات
عيد سعيد عليكو كلكو :L:F:
فرح ناز;10707502:
السلام عليكم
كل سنة وأنتم طيبين
عيد أضحى مبارك على كل الأمة الإسلامية
little duck;10718382:
كل سنه وانتو طيبين يا بناااااااااااااااااااات
خلاويص العيد خلص
اكلنا اللحمه وغرقنا فى الفتتتتتتته
كل عيد وانتو طيبين يا قمرااات وان شاء الله السنه الجايه يكون احلى واحسن
وانتم طيبين يا بنااااات
وعيد سعيد عليكم
ويااارب السنة الجاية تكون كل واحدة محققه اللى تتمناه
h
02-12-2009 | 08:53 PM
ازيكوا يابنات
عاملين ايه؟؟
عاملين ايه؟؟