وانا تهد حيلي برده عملت لاختي المطبخ ومقابل نضارة شمس
صفقة رابحة
نياهاهاااا
شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
ر
23-11-2009 | 05:04 AM
.
23-11-2009 | 05:04 AM
اشغلى يا غاليه وانتى هاتجددى حياتك
.
23-11-2009 | 05:05 AM
انا بئا عملته من غير مققابل
عاااااااااااااااااااا
عاااااااااااااااااااا
ر
23-11-2009 | 05:05 AM
لا مانا في الثانوية تخنت اوي لاني كنت بلغ في المذاكرة وصلت ل 74
بس الحمد لله من سدة النفس ناو انا 65
ويغمى عليا خلاص
بس الحمد لله من سدة النفس ناو انا 65
ويغمى عليا خلاص
.
23-11-2009 | 05:06 AM
وطولك كام؟
ر
23-11-2009 | 05:06 AM
غالية انتي الشتغلي خدي كورسات
اتجوزي وجيبي عيال
كده يعني
اتجوزي وجيبي عيال
كده يعني
د
23-11-2009 | 05:06 AM
معلش يابنات انا هضطر استاذنكو عشان ضهري بدا يوجعني ونتقابل علي خير بكرة ان شاء اللة
تصبحو علي خيييييييير
تصبحو علي خيييييييير
ر
23-11-2009 | 05:06 AM
طولي 161
قووزعة نيهاهاهااااااا
قووزعة نيهاهاهااااااا
ر
23-11-2009 | 05:07 AM
تصبحي ع خير يا دووووووووودي
انا اختي اسمها دارين
انا اختي اسمها دارين
.
23-11-2009 | 05:08 AM
وانتى من اهلو يا دارين سلامتك
اورزغع ايه يا روقه منا اطول منك بحاجه بسيطه
اورزغع ايه يا روقه منا اطول منك بحاجه بسيطه
م
23-11-2009 | 05:08 AM
سلام عليكم
منورييييييييين
منورييييييييين
ر
23-11-2009 | 05:09 AM
مانتي كمان قووزعة يا ناصحة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
.
23-11-2009 | 05:10 AM
هههههههههههههههههههههههههه
ماشي يا روفه بس خلى بالك السنتى هنا بيفرق وبيفرح الواحد
هههههههههههههههههههههههههههههه
اهلا يا مليكه ازيك
ماشي يا روفه بس خلى بالك السنتى هنا بيفرق وبيفرح الواحد
هههههههههههههههههههههههههههههه
اهلا يا مليكه ازيك
ر
23-11-2009 | 05:10 AM
وعليكم السلام
مليكة
منووووووووووووووووووووووووورة
مليكة
منووووووووووووووووووووووووورة
م
23-11-2009 | 05:11 AM
الحمد لله ازيكم جميعا
ممكن اتكلم معاكم؟
ممكن اتكلم معاكم؟
ر
23-11-2009 | 05:11 AM
اه والله
عرافة انا من شهرين بس كنت 159
و قست نفسي من يومين لقيت نفسي طولت
وكله بيقوولي طولتي
اننا نفسي اطوول بس
يارب
في امل انا لسة في 18
عرافة انا من شهرين بس كنت 159
و قست نفسي من يومين لقيت نفسي طولت
وكله بيقوولي طولتي
اننا نفسي اطوول بس
يارب
في امل انا لسة في 18
م
23-11-2009 | 05:11 AM
نورك يا قمر
م
23-11-2009 | 05:12 AM
لا متقلقيش ممكن تطولى عادى بس بمعدل بطئ وقليل
ر
23-11-2009 | 05:12 AM
ممكن طبعا يا مليكة اتفضلي
ر
23-11-2009 | 05:13 AM
يارب
اطول باة واشترك في مسابقة ملكات الجمال
وافجررررررررررر
ههههههههههههه
هما بس الكام سنتي دوول
اطول باة واشترك في مسابقة ملكات الجمال
وافجررررررررررر
ههههههههههههه
هما بس الكام سنتي دوول