عروس ديرتي;10535814:
السلااام عليكم
اليووم مادشيت واييييد لاني احس بثقل مو طبيعي وكان شي بينزل مني وخفت وتميت منبطحه فيه حد صار له مثلي
ان شاءالله خير يا عروس
انت ريحي نفسج بس
أم حموودى القمر;10536928:
السلام عليكم
بنات انا بفضل الله حامل ويسعدنى انى انضم ليكم
بس المشكلة انى كنت برضع ابنى نضيف يعنى بدون دورة فمش عارفه احسب انا كام اسبوع
بس انا رحت للطبيب يوم السبت اللى فات وقالى انى حامل فى 9 اسابيع وقالى ان ممكن تكون تاريخ ولادتى29 مايو وممكن نعتبر اخر دورة يوم 22اغسطس
ممكن حد يعملى توقيع بلييييييييز
أأأأأأأأأأأأأأأأأألف مبروك
والله يتمملك على خير
ام الورود*;10537300:
من انتفخت بطنها قليل احس بطنى منتفحه فوق السره ؟
انا انتفخ بشكل ملحوظ مرررره
أم حموودى القمر;10537358:
انا عملت توقيع بس مش عارف ثابت ولا هيتغير
لا ثابت يا حبيبتي
nevow;10538074:
ازيكم ياامهات المستقبل ان شاء الله
ايه ليه محدش رد عليا في سؤالي :confused::confused::confused:
عايزه حد يقولي علي دكتوره شاطره واسم مستشفي ؟ممكن تساعدوني
مبروك شااانيل علي الحمل وربنا يتملك علي خير انتي وكلنا يارب :):):)
وممكن تقبلوني صديقه معاكم في الركن الرائع ده والله من كلامكم فتحتوا نفسي فرحتوني بالحمل الحمد الله
ادعولي ربنا يرزقني بالبنت ويعطي كل اللي عايز:D
انت باي منطقه طيب؟؟
والله يبارك فيك وعقبال ما ربي يتمملك على خير ويرزقك بالبنت الي نفسك فيها
samoha2009;10538270:
بنات بعد مشيئة الله عز وجل
الي حاسه بطنها انتفخت وحجمها مو طبيعي ان شاء الله راح تجيب ولد
الله يسمع منج
شج_وون;10539041:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا وبفضل الله سبحانة وتعا لى حامل بعد سبع سنين من زواجي ووالله ماكنت مصدقة نتيجة التحليل لا انا ولا زوجي الا لما فحصت بالجهاز وشفت المضغة ونبضات القلب سبحاااااان الله...
اخر دورة لي يوم 8\31 عارفة انة ولادتي باذن الله بشهر يونيو بس ما اعرف التاريخ بالضبط ..
بنات الله يخليكم دعولي انه ربي يثبتلي الحمل وانه يحفظه لي ااااااااامين يارب.
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأألف مبرووووووووووووووووووووووك
الله يتمملك على خير ويفرحك بشوفته يااااااااااااااااااااااااارب