اهلا بيكي شاااانيل
كيفك اليوم ؟؟ انشالله مو حاسه بتعب ؟؟
تجمع للحوامل الجدد .. موعد الولادة بشهر يونيو 6 \ 2010
و
29-10-2009 | 12:21 PM
د
29-10-2009 | 12:27 PM
هلا والله في اي بي ليدي
النووور نوواارج غناااتي والله يتمم عليج وعلي يالغاليه
والله يااختي عفانا الله احين الاجهااض مايعرف لاشهور اولى ولاشهوور اخيره اهم شي التحصين
انا كان سبب التسقيط عندي الالتهااباات في البووول عشاان جذيه ياابنات لزم تخلن الدكتوره تسون لكن فحص بوول للتهابات الحذر واااجب واهم شي ترقبن الافراازات ترها بدايه اللاتهاب
حشى قصه حياتي
النووور نوواارج غناااتي والله يتمم عليج وعلي يالغاليه
والله يااختي عفانا الله احين الاجهااض مايعرف لاشهور اولى ولاشهوور اخيره اهم شي التحصين
انا كان سبب التسقيط عندي الالتهااباات في البووول عشاان جذيه ياابنات لزم تخلن الدكتوره تسون لكن فحص بوول للتهابات الحذر واااجب واهم شي ترقبن الافراازات ترها بدايه اللاتهاب
حشى قصه حياتي
د
29-10-2009 | 12:30 PM
هلا والله حبيبتي وررد لبنان انا منيحه بنشكر الله
انتي كيفيك وكيف البيبي ان شالله منيح
لاحبيبتي مااحس بااي الم في ظهري ولابطني عكس حملي الاول؟؟
والووحام بدااا عندي من امس لووعه فضيعه وحرقاان وتخمه؟؟
الله كريم الله يسهل علينا ويتتم علينا بالخيرر قووولي امين
انتي كيفيك وكيف البيبي ان شالله منيح
لاحبيبتي مااحس بااي الم في ظهري ولابطني عكس حملي الاول؟؟
والووحام بدااا عندي من امس لووعه فضيعه وحرقاان وتخمه؟؟
الله كريم الله يسهل علينا ويتتم علينا بالخيرر قووولي امين
ا
29-10-2009 | 12:37 PM
صباح الخير ..........من معاي وسوت سونار ؟؟ وهل معاها وحام ؟ دورتي 21/9
و
29-10-2009 | 12:39 PM
هلا فيكي دودي
الحمد لله انك مو حاسه بالام
و الله انا عندي الم احيانا ببطني زي الالم الدورة , و اليوم حاسه بحرقه قويه مش عارفه اذا فيني اخد MALOX عشان بسمع انو اسيد المعدة مضر لدماغ الجنين شو سوي؟؟
الحمد لله انك مو حاسه بالام
و الله انا عندي الم احيانا ببطني زي الالم الدورة , و اليوم حاسه بحرقه قويه مش عارفه اذا فيني اخد MALOX عشان بسمع انو اسيد المعدة مضر لدماغ الجنين شو سوي؟؟
s
29-10-2009 | 12:39 PM
ايوه ماشاء الله الله يجمعنا بالصحه والعافيه
بنات انا احس بتخمه فظيعه
بنات مين تحس ان حجم بطنها تغير وكبر شوي؟؟؟؟
بنات انا احس بتخمه فظيعه
بنات مين تحس ان حجم بطنها تغير وكبر شوي؟؟؟؟
و
29-10-2009 | 12:47 PM
حبيبتي سمووووحه انا حاسه انو بدأ جسمي يخزن ماي , طبيعي تحسي بشويه انتفاخ خاصه عند الخصر
ا
29-10-2009 | 01:33 PM
مساء الخير
كيفكم عرايس ؟
الف مبروووووووك للعرايس اللي انضموا لنا
انا اليوم الحمدلله تمام .. ما زال الجوع السريع والخمول وكثرة التبول هي ابرز اعراضي
الوحام ما حسيت به
احس بخفة احيانا في بطني وجسمي واحيانا بثقل وبطء في حركاتي .. تحسون هل هذا طبيعي
:)
.
29-10-2009 | 02:04 PM
وردة لبنان;10533898:
اهلا بيكي شاااانيل
كيفك اليوم ؟؟ انشالله مو حاسه بتعب ؟؟
هلا بيكي ورده لبنان
انا اليوم احسن الحمد لله كليت الصبح جبنه
حتى ما احس بالحوضه والمراره الي احس بيهم كل صبح
والحمد لله ما حسيت بيهم شكل الجبن الحامض نفع
انت كيفك؟؟؟
ام الورود*;10533975:
صباح الخير ..........من معاي وسوت سونار ؟؟ وهل معاها وحام ؟ دورتي 21/9
ام الورود انا دورتي انتهت 22 رمضان
انت انتهت 21 ولا بداءت 21
اذا مثلي فما في فرق بينا الا يوم
والوحام جايني في الحوضه والحرقات وكرهت ريحة الاكل عموما اكثر شي بشرب سوائل او اكل شي حامض لعل وعسى يخفف من ها الحوضه والحرقان
وردة لبنان;10533983:
هلا فيكي دودي
الحمد لله انك مو حاسه بالام
و الله انا عندي الم احيانا ببطني زي الالم الدورة , و اليوم حاسه بحرقه قويه مش عارفه اذا فيني اخد MALOX عشان بسمع انو اسيد المعدة مضر لدماغ الجنين شو سوي؟؟
الافضل ما تاخذين شي تحملي الله يعينك
وان شاءالله تعدي ها الايام
samoha2009;10533986:
ايوه ماشاء الله الله يجمعنا بالصحه والعافيه
بنات انا احس بتخمه فظيعه
بنات مين تحس ان حجم بطنها تغير وكبر شوي؟؟؟؟
طبيعي الي بتحس فيه يا قلبي
الله يسهلنا يارب
الشريفة هيا;10534321:
مساء الخير
كيفكم عرايس ؟
الف مبروووووووك للعرايس اللي انضموا لنا
انا اليوم الحمدلله تمام .. ما زال الجوع السريع والخمول وكثرة التبول هي ابرز اعراضي
الوحام ما حسيت به
احس بخفة احيانا في بطني وجسمي واحيانا بثقل وبطء في حركاتي .. تحسون هل هذا طبيعي
:)
ايه طبيعي انا كنت مثلج كثره في التبول في اول الايام مو طبيعي
وها اللحين خفت شوي عن اول
الخمد لله
o
29-10-2009 | 04:26 PM
ازيكم يا بنات عاملين ايه
ياترى ايه اول حاجه فكرتم فيها لما عرفتوا انكم حوامل
انا عن نفسى كنت نازله شغل اول حاجه فكرت فيها ان فرصه الشغل ضاعت بلا عوده
انتم بتاخدوا حمض الفوليك ولا لا ؟ اصله مهم اوى فى الاول
ربنا يقومنا كلنا بالسلامه ان شاء الله
ياترى ايه اول حاجه فكرتم فيها لما عرفتوا انكم حوامل
انا عن نفسى كنت نازله شغل اول حاجه فكرت فيها ان فرصه الشغل ضاعت بلا عوده
انتم بتاخدوا حمض الفوليك ولا لا ؟ اصله مهم اوى فى الاول
ربنا يقومنا كلنا بالسلامه ان شاء الله
ع
29-10-2009 | 05:42 PM
السلااام عليكم
اليووم مادشيت واييييد لاني احس بثقل مو طبيعي وكان شي بينزل مني وخفت وتميت منبطحه فيه حد صار له مثلي
اليووم مادشيت واييييد لاني احس بثقل مو طبيعي وكان شي بينزل مني وخفت وتميت منبطحه فيه حد صار له مثلي
&
29-10-2009 | 10:07 PM
السلام عليكم
بنات انا بفضل الله حامل ويسعدنى انى انضم ليكم
بس المشكلة انى كنت برضع ابنى نضيف يعنى بدون دورة فمش عارفه احسب انا كام اسبوع
بس انا رحت للطبيب يوم السبت اللى فات وقالى انى حامل فى 9 اسابيع وقالى ان ممكن تكون تاريخ ولادتى29 مايو وممكن نعتبر اخر دورة يوم 22اغسطس
ممكن حد يعملى توقيع بلييييييييز
بنات انا بفضل الله حامل ويسعدنى انى انضم ليكم
بس المشكلة انى كنت برضع ابنى نضيف يعنى بدون دورة فمش عارفه احسب انا كام اسبوع
بس انا رحت للطبيب يوم السبت اللى فات وقالى انى حامل فى 9 اسابيع وقالى ان ممكن تكون تاريخ ولادتى29 مايو وممكن نعتبر اخر دورة يوم 22اغسطس
ممكن حد يعملى توقيع بلييييييييز
&
29-10-2009 | 10:10 PM
عروس ديرتي;10535814:
السلااام عليكم
اليووم مادشيت واييييد لاني احس بثقل مو طبيعي وكان شي بينزل مني وخفت وتميت منبطحه فيه حد صار له مثلي
عروس ديرتى ان شاء الله نطمن عليكى حبيبتى وربنا يكمل حملك على خير ان شاء الله
ا
29-10-2009 | 11:33 PM
من انتفخت بطنها قليل احس بطنى منتفحه فوق السره ؟
&
29-10-2009 | 11:42 PM
ام الورود انتى باى شهر حبيبتى
&
29-10-2009 | 11:43 PM
انا عملت توقيع بس مش عارف ثابت ولا هيتغير
n
30-10-2009 | 04:58 AM
ازيكم ياامهات المستقبل ان شاء الله
ايه ليه محدش رد عليا في سؤالي :confused::confused::confused:
عايزه حد يقولي علي دكتوره شاطره واسم مستشفي ؟ممكن تساعدوني
مبروك شااانيل علي الحمل وربنا يتملك علي خير انتي وكلنا يارب :):):)
وممكن تقبلوني صديقه معاكم في الركن الرائع ده والله من كلامكم فتحتوا نفسي فرحتوني بالحمل الحمد الله
ادعولي ربنا يرزقني بالبنت ويعطي كل اللي عايز:D
ايه ليه محدش رد عليا في سؤالي :confused::confused::confused:
عايزه حد يقولي علي دكتوره شاطره واسم مستشفي ؟ممكن تساعدوني
مبروك شااانيل علي الحمل وربنا يتملك علي خير انتي وكلنا يارب :):):)
وممكن تقبلوني صديقه معاكم في الركن الرائع ده والله من كلامكم فتحتوا نفسي فرحتوني بالحمل الحمد الله
ادعولي ربنا يرزقني بالبنت ويعطي كل اللي عايز:D
o
30-10-2009 | 06:03 AM
ام الورود*;10537300:
من انتفخت بطنها قليل احس بطنى منتفحه فوق السره ؟
انا كمان حاسه ان بطنى انتفخت شويه مع انى لسه فى الاول وعايزه انام على طول بس للاسف مش عارفه علشان ابنى الكبير صاحى ومش بيرضى يقعد لوحده هو عنده سنع و8 شهور مش عارفه لما البيبى يجى حعمل ايه
s
30-10-2009 | 07:28 AM
بنات بعد مشيئة الله عز وجل
الي حاسه بطنها انتفخت وحجمها مو طبيعي ان شاء الله راح تجيب ولد
الي حاسه بطنها انتفخت وحجمها مو طبيعي ان شاء الله راح تجيب ولد
ش
30-10-2009 | 01:52 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا وبفضل الله سبحانة وتعا لى حامل بعد سبع سنين من زواجي ووالله ماكنت مصدقة نتيجة التحليل لا انا ولا زوجي الا لما فحصت بالجهاز وشفت المضغة ونبضات القلب سبحاااااان الله...
اخر دورة لي يوم 8\31 عارفة انة ولادتي باذن الله بشهر يونيو بس ما اعرف التاريخ بالضبط ..
بنات الله يخليكم دعولي انه ربي يثبتلي الحمل وانه يحفظه لي ااااااااامين يارب.
انا وبفضل الله سبحانة وتعا لى حامل بعد سبع سنين من زواجي ووالله ماكنت مصدقة نتيجة التحليل لا انا ولا زوجي الا لما فحصت بالجهاز وشفت المضغة ونبضات القلب سبحاااااان الله...
اخر دورة لي يوم 8\31 عارفة انة ولادتي باذن الله بشهر يونيو بس ما اعرف التاريخ بالضبط ..
بنات الله يخليكم دعولي انه ربي يثبتلي الحمل وانه يحفظه لي ااااااااامين يارب.