كوباية مايه;10306131:
,؛.ميرسى يا قمرات اه يا ميكو هو دا اسمى الحقيقى وتسلمى على التقييم وبالنسبه للنجرسكو بتبقى زى اللى باللحمه المفرومه عادى بس البشاميل بيبقى اخف سنه ومعاها جبنه موتزاريلا
,؛.مشمشه ممكن تشتغنى عن البقسماط وتحطى جبنه رومى مبشوره ومعاها موتزراريلا وبس ولو خليتى شوية بشاميل على جمب وحطيتى معاه الجبنه دى وقلبى بس الجبنه تبقى اكتر من البشاميل وحطيتيه على الوش هتديكى نفس النتيجه وهيبقى حلو اوى اوى
اده هو كان في بسنت زمان ههههه انا حاسه انه لسه جديد
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:23 PM
,؛.والله يا بيبو انا مش متابعه دانا بالصدفه امبارح بقلب كدا لقيتها بتعملها قولت اشوف بتعمل ايه وخصوصا انى بحب اى طريقة فراخ ومكرونه ولقيتها بتعملها دخلت دماغى اوى اوى اوى
,؛.وشوفت طريقه للسمك الفيليه بالرز بس دخلت بردو دماغى جدااااااا وقولت اجربها فى اقرب فرصه عند ماما عشان السمك ممنوع دخوله عندى هنا
انا ماعرفش ليه الرجالة مش بيحبوا السمك
ده رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع
مازهقش منه ابداااا
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:25 PM
,؛.هههههههههههههههههههههه انا مش زمان اوى كدا :shy: ههههههههههههههههههههههههه
انا اعرف ناس متابعين البرامج وبيجربوا وبصراحة حاجة تحفة
كوباية مايه;10306161:
,؛.والله يا بيبو انا مش متابعه دانا بالصدفه امبارح بقلب كدا لقيتها بتعملها قولت اشوف بتعمل ايه وخصوصا انى بحب اى طريقة فراخ ومكرونه ولقيتها بتعملها دخلت دماغى اوى اوى اوى
,؛.وشوفت طريقه للسمك الفيليه بالرز بس دخلت بردو دماغى جدااااااا وقولت اجربها فى اقرب فرصه عند ماما عشان السمك ممنوع دخوله عندى هنا
يعني احط البشاميل ومادخلوش الفرن اصلي كنت عايزه طريه شويه ينفع احط البشاميل من غير مادخلو الفرن
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:27 PM
,؛.والله يا بيبو انا جوزى بيقرف منه عشان التفصيص وكدا بس بيحب الجمبرى صينيه ومشوى الاكله بقى اللى بقولك عليها دى سمك وجمبرى مع بعض وهى ايطالى بردو شوفتها بتتعمل فى مطعم اسمه لا بازيل فى القاهره
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:30 PM
,؛.يا بنتى اللى بيخلى البشاميل طرى مش الفرن انتى اعمليه خفيف شويه يعنى مش تقيل كدا وحتى لو دخلتيه الفرن هتلاقيها طالعه طريه انما اللى يخليها ماسكه ان البشاميل يكون تقيل فهمانى؟؟؟ يعنى انتى تعملى البشاميل عادى لغايه لما يوصل للسماكه اللى انتى عايزاها وتدخليها الفرن 10 دقايق تاخدوش بس هتخرجيها زى ما هى بنفس الطراوه اللى انتى عايزاها
حمدلله على السلااااااامة يا بسبس.....
وحشتينى يا بتيتصفح الموضوع حالياً: 9 (9 عضو و 0 ضيف)
lifedrop,
roshy&hany,
UMM MOAZ,
smily547,
كوباية مايه,
miko85,
miobello,
om_tota,
meshmesh_romio ازيكو يا حلوييييييين؟؟؟
كل سنة وانتو طيبييين مؤخرا
بنات حاولوا تحسبوا شهور الحمل و الولاده بالشهور العربية افضل كتير.....عن تجربة في معاذ ة البراء .تاتا كانت بتحسبلي بالشهور العربية و طبع الدكتور بالميلادي .........و تاتا طلعت هي الصح.
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:35 PM
,؛.ندى الجميله ازيك يا قمره واله وحشانى جدااااااااااااا اخبارك ايه واخبار نونتك ايه؟؟؟
,؛.انا عايزه اولد بقى زهقت,
كوباية مايه;10306230:
,؛.ندى الجميله ازيك يا قمره واله وحشانى جدااااااااااااا اخبارك ايه واخبار نونتك ايه؟؟؟
,؛.انا عايزه اولد بقى زهقت,
مستعجله اوي شوفي نفسك فاضللك اد ايه
ازيك يا ندى عاملة ايه؟
يا جماعة هى يميم ولدت ولا لسة؟
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:39 PM
,؛.والله يا ام معاذ ميلادى ولا هجرى انا سيباها على ربنا اولد وقت ما اولد بلاش توتر احسنلى بس انا عايزه اولد عشان نفسى اشوف البيبى جدااااااااااا
,؛.وخصوصا انى اول حفيده فى العيله ان شاء الله هتجيب حفيده الحفيده فهمتوا حاجه؟؟؟ ههههههههههه,
كوباية مايه;10306230:
,؛.ندى الجميله ازيك يا قمره واله وحشانى جدااااااااااااا اخبارك ايه واخبار نونتك ايه؟؟؟
,؛.انا عايزه اولد بقى زهقت,
لاه قصدي بسنت ماكنش علي ايامنا يعني فهمتي...قوللي شكللك استازه مطبخ
عايزه اعمل فراخ مشويه ينفع في الفرن والطريقه
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:42 PM
,؛.ميكو انتى بتحبطينى ولا ايه؟؟؟ ههههههههههههههههههههههه
,؛.بيبو والله يميم حيرتنى معاها وقايلالها تبعتلى رقمها تانى عشان ضاع منى وهى مبعتتهوش فا مش هعرف اتصل اطمن عليها بس هحاول كدا اجيبه تانى واتصل اطمن عليها ,
انا بيعجبنى الجدول دهفى تحديد الشهور وميعاد الولادة
كوباية مايه;10306271:
,؛.ميكو انتى بتحبطينى ولا ايه؟؟؟ ههههههههههههههههههههههه
,؛.بيبو والله يميم حيرتنى معاها وقايلالها تبعتلى رقمها تانى عشان ضاع منى وهى مبعتتهوش فا مش هعرف اتصل اطمن عليها بس هحاول كدا اجيبه تانى واتصل اطمن عليها ,
اه بحبطك بصراحه بسنت جميل اوي
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
23-09-2009 | 02:44 PM
,؛.بصى يا ميكو هقولك بقى طريقة فراخ مشويه هتتهبلى عليها بس المشاركه الجايه هههههههههههههه,
:tongue: