تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
,؛.هو قالى اختارى بين 3 اسامى أحمد ويوسف وياسين قولتله يبقى ياسين قالى مش مقتنع عاااااااااا
m
يابنتى اسم يوسف ده يجنننننننننننننننننننننننننننننننن احنا اساسا من قبل مانتجوز وانا بقوله ياابو يوسف ههههههههههههههه
ق
ازيك يا مشمشة عاملة ايه

كوباية مايه;10305764:
,؛.الحمدلله يا بيبو انا فى بيتى من 15 سبتمبر الحمدلله وقضيت العيد كمان هنا مروحتش عند بابا بس هروح على الخميس الجاى عشان بابا مسافر بره فا اشوفه قبل ما يسافر وكدا والظاهر كدا كمان ان تيته بتودع فا اروح اشوفها بالمره هههههه,

حمد الله على سلامتك
وان شاء الله بابا يروح ويرجع بالسلامة ويشفى تيتة ان شاء الله
garfeild;10305788:
ازيك يابسبس والله انتي كمان وحشتيني اوي
انا كنت عند ماما من يوم 15 رمضان وقضيت العيد هناك ورجعت بيتي الحمد لله
وانا الحمد لله كويسه اخر اسبوع في السابع ويارب يتمم باقي الشهور على خير يارب
وانتي مش مهيبره ولا حاجة ههههههههههههههههههههه انا حامل ان شاء الله في بنوته واتفقت انا وجوزي نسميها لمار ان شاء الله ادعولي تكون طفله سليمة معافاه يارب
وانتي يابسبس عرفتي انتي حامل في ايه ولا لسه؟

حمدالله على سلامتك يا سيمو عاملة ايه؟
كوباية مايه;10305799:



,؛.ملحوظه: انا جعااااااااااااااااانه ونفسى اكل مقلوبه,

انا كمان نفسى فيها قوى وهعملها النهاردة ان شاء الله
ق
احنا بنعرف ولد ولا بنت امتى؟
أ
,؛.يا بت اسكتى يوسف ايه بس انا مش بحبه مش عارفه بيفكرنى بيوسف شاهين وانا مش بطيقه
m
زيكم يابنات
L
ازيك يابيبو عامله ايه ؟

بسبس اسم يوسف حلو اوي
أ
,؛.بتعملى المقلوبه ازاى يا بيبو؟؟ انا بفكر اعملها باللحمه المفرومه بدل الفراخ واللحمه الشرايح بس لسه بعمل ابحاثى ههههههههههههههههههههههه
,؛.انا عرفت الجنس بتاع الجنين وانا فى الاسبوع ال 14
m
اهلا بيبو
لو ولد بيبان فى اخر التالت ولو بنت يبقى اول الرابع او نصه
ق
ازيك يا ميكو

انا كويسة يا سيمو الحمد لله

يوسف حلو قوى يا مشمشة وياسين حلو وادهم ومعز ومعاذ .. كل اسماء الولاد حلوة
أ
,؛.متلعبوش فى دماغى بقى يوسف لألألألألأ


,؛.مع انى بفكر اوافق والله على يوسف دا عشان بس ابسط جوزى لاننا من قبل الجواز وهو بيقولى بردو يا ام يوسف وحتى لما كان بيبعتلى رسايل يقولى ان شاء الله نجيب يوسف فا حساه حاطط امل على الاسم فا شكلى هوافق فعلا تخيلوا عاااااااااااااااااا
ق
يااااه ربنا يطمنكم يعنى ان شاء الله لما اروح السونار الاسبوع الجاى ممكن يبين؟ هبقى فى ال15
يارب يارب يارب اعرف

المقلوبة بعملها بلحمة مش بفراخ..
طبقة طماطم وبصل وطبقة لحمة وطبقة باذنجان وطبقة رز
أ
,؛.انا روحت للدكتور قبل ما اسافر كنت فى الاسبوع ال 14 ومكنتش عامله حسابى يقولى النوع بس لقيته ربع ساعه بيقلب فى البيبى ويهز البطن جامد عشان يتشقلب وقعد يقولى البيبى دا شقى وواخد راحته ومش مدينى فرصه اشوفه خالص ههههههههههههه مع ان الام والاب هاديين قلتله والله يا دكتور شكلك متعرفناش


,؛.انتوا عارفين انا خايفه اوى اوى اوى من موضوع الشقاوه دا عشان انا جوزى وهو صغير كان شقى جداااااااااااا لدرجة انه مره ولع فى الشقه بتاعتهم وانا كمان يعنى مكنتش ملاك ابدا وكنت شقيه ونطيت مره من الدور التانى ال ايه بلعب باليه هههههههههههههههههه فا خايفه اوى ان البيبى يطلع فعلا شقى كدا وخايفه لا يأذى نفسه
أ
,؛.طيب التوابل بتاعتك بتبقى ايه؟؟ لازم جوزة الطيب؟؟؟
L
كوباية مايه;10305886:
,؛.متلعبوش فى دماغى بقى يوسف لألألألألأ


,؛.مع انى بفكر اوافق والله على يوسف دا عشان بس ابسط جوزى لاننا من قبل الجواز وهو بيقولى بردو يا ام يوسف وحتى لما كان بيبعتلى رسايل يقولى ان شاء الله نجيب يوسف فا حساه حاطط امل على الاسم فا شكلى هوافق فعلا تخيلوا عاااااااااااااااااا



ارضي جوزك ومتزعلوش ولما ترضي جوزك ربنا هيرضى عنك ويباركلك في ابنك وانتي عايزة ايه من الدنيا غير رضا ربنا وجوزك عنك
وبعدين بصراحة اسم يوسف مفيش حد يقول عليه لآ ده اسم جميل جدا وكل الناس بتحب الاسم ده
ق
احنا عمرنا مابنحط جوزة الطيب فى اكلنا
جوزة الطيب حرام لأنها مسكرة
ق
بصى انا لسة ماعرفش الطريقة بالظبط عشان لسة هسأل ماما ههههههههههههه
m
قصة كبيرة;10305851:
احنا بنعرف ولد ولا بنت امتى؟

بعد الشهر الرابع....
ادعولي تعبانه خالص غير اعراض الحمل الترجيع والغثيان عندي مغص في المثانه وكاني مزنوقه ومش عارفه اروح الحمام دكتوره اخر مره للدكتوره قالتلي اعراض حمل...
طلع عندي صديد في البول....والتهاب في مجري البول
ادعولي ان شاء الله
أ
,؛.ماشى يا ست سيمو هقوله انهارده وهشوفه هيغير رأيه ولا ايه
,؛.بيبو احنا بنحط بس مش كتير لان كترها مسكر انما قليلها لأ وهى اقل كميه منها بتفى بالغرض,ظ؛.
m
يالهوى ايه الهدوء بتاعكم ده يابسبس فعلا اب وام بجد هههههههههههه ده الواد هيطلع قرد ههههههه ربنا يهديهولك ياااااااارب ويطلع هادى وعاقل ورزين

بس عايزه اعرف ايه حكاية يوسف انا كان نفسى اسمى يوسف واختى كمان بس احنا الاتنين طلعنا اوت هى جابت بسنت و ساره وانا حامل فى بنت
حتى بابا بيقول هما الولاد حالفين ميدخلوش بيتى ههههههههه ياعينى صعبان عليا يعنى انا واختى معندناش اخوات ولاد وبعدين اختى جابت بنتين وانا طلعت حامل فى بنت
X