عندي صور ليه والله وهو نايم ... بس بتبقى نومة الضهر دي :)
بالليل بينام في أوضته وبقفل عليه ومحدش بيدخل عليه علشان يواصل للصبح
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
أ
23-09-2009 | 04:39 AM
ب
23-09-2009 | 04:40 AM
أ
23-09-2009 | 04:40 AM
أنا الدكتورة كانت كتبت لي على دوا للحموضة اسمه مادوكس باين
بس كان تحفة
أصل أنا الحموضة كانت بتخليني أرجع وأنا في التاسع :):)
بس كان تحفة
أصل أنا الحموضة كانت بتخليني أرجع وأنا في التاسع :):)
ب
23-09-2009 | 04:41 AM
بتعمليلة خلوة
بس ماشاء الله حلو انة بينام ف اوضتة من صغرة عقبال اللى عندى يااااااااااارب
بس ماشاء الله حلو انة بينام ف اوضتة من صغرة عقبال اللى عندى يااااااااااارب
ب
23-09-2009 | 04:43 AM
معادى مع الدكتور ان شاء الله الاسبوع اللى جاى لالالازم اقولة
صحيح المفروض انى مطلعة فراخ عايزة اعملها بطريقة مختلفة وغريبة وحلوة
هيا هتكون فكت ع الصبح اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صحيح المفروض انى مطلعة فراخ عايزة اعملها بطريقة مختلفة وغريبة وحلوة
هيا هتكون فكت ع الصبح اعمل اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
23-09-2009 | 04:47 AM
أكيد هتكون فكت إن شاء الله
لو حطيتيها في التلاجة أصلا والصبح لما تقومي من النوم طلعتيها برة هتفك في ساعة واحدة ولا حاجة
لو حطيتيها في التلاجة أصلا والصبح لما تقومي من النوم طلعتيها برة هتفك في ساعة واحدة ولا حاجة
ب
23-09-2009 | 04:49 AM
مش دى المشكلة
انا عايزة طريقةةةةةةةةةةةة جديدةةةةةةةةةةةةةة
انا عايزة طريقةةةةةةةةةةةة جديدةةةةةةةةةةةةةة
أ
23-09-2009 | 04:49 AM
om_tota;10304249:
بتعمليلة خلوة
بس ماشاء الله حلو انة بينام ف اوضتة من صغرة عقبال اللى عندى يااااااااااارب
عبدالله بينام في أوضته من ساعة ما اتولد
نام جنبي في حياته كلها أيام قليلة أوي لأنه بيتقلب جامد وهو نايم فأنا بخاف انه يقع من على السرير أصلا
ده غير بقى إن نومي خفيف أوي ولما بينام جنبي بقلق منه ومش بعرف أنام :(
فمش بنيمه جنبي غير لما يكون مقريف مثلا أو تعبان من سنة ولا حاجة كده لحد ما يهدى ويروح في النوم واقوم طارداه برضه على أوضته:D
y
23-09-2009 | 04:50 AM
هى بانيه ولا عادة :)
أ
23-09-2009 | 04:51 AM
om_tota;10304263:
مش دى المشكلة
انا عايزة طريقةةةةةةةةةةةة جديدةةةةةةةةةةةةةة
ممممممممممم
هي بانيه ولا صحيحة؟؟
أ
23-09-2009 | 04:51 AM
yomizo;10304273:
هى بانيه ولا عادة :)
ههههههههههههههههههههههههههههه(y)(y)(y)
y
23-09-2009 | 04:53 AM
اشربي لبن رايب او كلى ايس كريم ا كلى تلج يامها عشان الحموضه
y
23-09-2009 | 04:55 AM
مسخسخه اى كده ليه يا ميوي هههههههههذ
y
23-09-2009 | 04:56 AM
سوري مش قادره افتح
تصبحوا على خيييييييييييييييييييييييييييييير
تصبحوا على خيييييييييييييييييييييييييييييير
ب
23-09-2009 | 04:57 AM
ايس كريم ممكن
بس تلج مقدرش هفضل اعطس لحد مااجى اوووووووووولد
بس تلج مقدرش هفضل اعطس لحد مااجى اوووووووووولد
ب
23-09-2009 | 04:58 AM
لا فراخ صحيحة بعضمهاااااا
ب
23-09-2009 | 04:59 AM
وانتى من اهلة يا يميم
y
23-09-2009 | 05:02 AM
قطعيها اربع تربع او تمناية وحطيها زى ماهى كده وقطعى عليها ترنشات بصل وترنشات فلفل اخضر وبطاطس حلقات او مكعبات زى ماتحبي وملح وفلفل وتوابل ولو عاوزة الصوص احمر يبقى حطيلها طماطم او استغنى عنها عشان تطلع صصها ابيض ولو عندك صويا صوص يبقى صوصها بني
وحطيهم كلهم كده ني × ني على النار من فوق البتوجاز وسيبيهم شويه واول مايبداوا يبكوا مايتهم وطى عليهم النار وسيبيهم يستووا في بعض
وبعدين ممكن تبقى تزوديلهم بق مايه × بق مايه بس تكون مغليه وسخنة
وفي الاخر خالص ممكن تبقي تدخليها الفرن 10 قايق من تحت وبعدين 5 دقايق من فوق تحمير
وحطيهم كلهم كده ني × ني على النار من فوق البتوجاز وسيبيهم شويه واول مايبداوا يبكوا مايتهم وطى عليهم النار وسيبيهم يستووا في بعض
وبعدين ممكن تبقى تزوديلهم بق مايه × بق مايه بس تكون مغليه وسخنة
وفي الاخر خالص ممكن تبقي تدخليها الفرن 10 قايق من تحت وبعدين 5 دقايق من فوق تحمير
أ
23-09-2009 | 05:02 AM
بصي يا ستي
عملتي قبل كده فراخ بالزعتر؟؟
عملتي قبل كده فراخ بالزعتر؟؟
ب
23-09-2009 | 05:11 AM
كتر خيرك يا يميم
طب عايزة فكرة تانية
لا قولى يامى
طب عايزة فكرة تانية
لا قولى يامى