ربنا يخليكم ياارب وربنا يرزقك عن قريب ان شاء الله يا مسلمه وتفرحينا قريب اللهم امين
وعقبالك يا فراشه تاني وعقبال ما تخاوي ابنك العسول بس تشدي حيلك شوياا
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
l
22-09-2009 | 11:51 PM
ف
22-09-2009 | 11:55 PM
انا عندى بنت مش ابن
عندى ريم عندها 5 شهور
انا غير فراشة الايمان
مسلمه انتى منين فى اسكندريه
عندى ريم عندها 5 شهور
انا غير فراشة الايمان
مسلمه انتى منين فى اسكندريه
P
22-09-2009 | 11:56 PM
ربنا يخليكى يالف بس خالى بالك بقى على نفسك وعلى عتريس وماتهمليش ف الدوا ولو انتى مقلقه روحى لدكتور تانى علشان تطمنى وافرحى بقى وفرحى ابو عتريس معاكى
ربنا يثبتهولك يارب ويجعله من الصالحين
ربنا يثبتهولك يارب ويجعله من الصالحين
P
23-09-2009 | 12:02 AM
انا من ميامى يافراشه
ربنا يباركلك ف ريمى يارب
ربنا يباركلك ف ريمى يارب
ف
23-09-2009 | 12:07 AM
الله يبارك فيكى يا حبيبتى انا كمان من اسكندريه
بس انا من العامريه
بس انا من العامريه
ع
23-09-2009 | 12:09 AM
ازيكو يا بناويت
ع
23-09-2009 | 12:10 AM
أنا بوسي من التجمع الخامس و حامل في الشهر الأول
ف
23-09-2009 | 12:11 AM
ازيك يا قمر عامله ايه
ع
23-09-2009 | 12:13 AM
الحمد لله انتو فين
ف
23-09-2009 | 12:13 AM
ربنا يقومك بالسلامه
ع
23-09-2009 | 12:14 AM
الممهات نايمين ليه كده؟
P
23-09-2009 | 12:16 AM
تشرفنا يامامة ريمى هههههههه كان نفسى تبقى جنبى
بس المهم اننا ف محافظةواحده
بس المهم اننا ف محافظةواحده
ع
23-09-2009 | 12:16 AM
ربنا يكرمك يا فراشة ، عرفوني عليكو
ع
23-09-2009 | 12:18 AM
لاف انتي ساكنة فين و حامل في الشهر الكام
ع
23-09-2009 | 12:19 AM
ايه يا بناتيت انتو بتاخدو رأي ولادكو في الكلام و لا ايه؟
ف
23-09-2009 | 12:36 AM
الله يخليكى يا مسلمه وان شاء الله تبقى حامل قرييييييييييييييييييييب جدا
بوسى معلش الكمبيوتلر بيعلق عندى
بوسى معلش الكمبيوتلر بيعلق عندى
س
23-09-2009 | 12:46 AM
love_me_more307;10303065:
السلام عليكم ازيكم يا بنات وحشتونى اووي
الحمد لله الحمد لله ربنا جبرني وماشاء الله ولا قوه الا بالله شوفت حبيب ماما النهارده وشوفت نبضات قلبه الحمد لله الف حمد وشكر ليك يارررب
وقالي ان الحمل دلوقت 6 اسابيع و6 ايام بس يا بنات كتبلي على حبوب مثبتات نوع واحد بس اخد واحده الصبح وواحده بالليل وكتبلي على حقنة بنسلين طويله المفعول كل اسبوعين مش عارفه ليه وبتووجع اووووووووووووي هل كل الحوامل بياخدوها ولا عشان انا قلتله ان عندي حرقان والتهابات وكتبلي على اسبرين اطفال بنات الاسبرين ده مش بيضر الحمل؟؟؟
وكمان كتبلي على لبوس مهبلي كده وقالي ده كويس بس ازاي اخد لبوس وانا حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا باركولي بئاا الحمد لله اطمنت واتبطيت ومعدتش هقلقكم معايااااا بحبكم اووي
أنا كنت باخد المثبت وتقريباً اغلب الدكاترة بيكتبوه علشان بيستضعفونا شويه أما اسبرين الاطفال كنت باخده علشان يظبط الضغط والحمد لله انك اطمنتى
(
23-09-2009 | 01:16 AM
love_me_more307;10303065:
السلام عليكم ازيكم يا بنات وحشتونى اووي
الحمد لله الحمد لله ربنا جبرني وماشاء الله ولا قوه الا بالله شوفت حبيب ماما النهارده وشوفت نبضات قلبه الحمد لله الف حمد وشكر ليك يارررب
وقالي ان الحمل دلوقت 6 اسابيع و6 ايام بس يا بنات كتبلي على حبوب مثبتات نوع واحد بس اخد واحده الصبح وواحده بالليل وكتبلي على حقنة بنسلين طويله المفعول كل اسبوعين مش عارفه ليه وبتووجع اووووووووووووي هل كل الحوامل بياخدوها ولا عشان انا قلتله ان عندي حرقان والتهابات وكتبلي على اسبرين اطفال بنات الاسبرين ده مش بيضر الحمل؟؟؟
وكمان كتبلي على لبوس مهبلي كده وقالي ده كويس بس ازاي اخد لبوس وانا حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا باركولي بئاا الحمد لله اطمنت واتبطيت ومعدتش هقلقكم معايااااا بحبكم اووي
مبروك يا قمر الف مبروك انك اطمنتى على البيبى يا قمر وسمعتى نبضات قلبة يا حبيبتى انا فرحانة عشانك جدا الحمد لله ارتاحى بقا واطمنى والحمد لله وبلاش توتر وقلق تانى واسمعى كلام الدكتور وخدى الدواء من غير قلق مش دكتور نساء يعنى عارف هو مديكى اية وربنا يكرمك يا قمر وتولدى بالسلامة يا حبيبتى
عروسة نعومة;10303251:
أنا بوسي من التجمع الخامس و حامل في الشهر الأول
اهلا بوسى منورة وكل سنة وانتى طيبة يا قمر والف مبروك على الحمل وان شاء الله تولدى بالسلامة حبيبتى (f)
د
23-09-2009 | 01:48 AM
السلام عليكم
b
23-09-2009 | 01:56 AM
love_me_more307;10303065:
السلام عليكم ازيكم يا بنات وحشتونى اووي
الحمد لله الحمد لله ربنا جبرني وماشاء الله ولا قوه الا بالله شوفت حبيب ماما النهارده وشوفت نبضات قلبه الحمد لله الف حمد وشكر ليك يارررب
وقالي ان الحمل دلوقت 6 اسابيع و6 ايام بس يا بنات كتبلي على حبوب مثبتات نوع واحد بس اخد واحده الصبح وواحده بالليل وكتبلي على حقنة بنسلين طويله المفعول كل اسبوعين مش عارفه ليه وبتووجع اووووووووووووي هل كل الحوامل بياخدوها ولا عشان انا قلتله ان عندي حرقان والتهابات وكتبلي على اسبرين اطفال بنات الاسبرين ده مش بيضر الحمل؟؟؟
وكمان كتبلي على لبوس مهبلي كده وقالي ده كويس بس ازاي اخد لبوس وانا حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا باركولي بئاا الحمد لله اطمنت واتبطيت ومعدتش هقلقكم معايااااا بحبكم اووي
الف الف مبروك يا ندى ربنا يتمملك عل خير و يفرحك بيه يارب ان شاء الله