تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
د
مفيش هنا الروح الحلوه الي في مصر طبعا ولمه الاهل والحبايب وكده
أ
دموع اشتياقي;10303849:
هدي هوه جوزك مسافر فين


انجلترا يا ايمى



دموع اشتياقي;10303840:
اهه الحمد لله يا جميل خرجنا في سنتر كبير كده هنا فيه كل حاجه ملاهي ومحلات ومطاعم

اتمشينا ولاعبنا بودي واتعشينا وروحنا وكنا متغديين رنجه ممممممممممم وبصل اخضر بس الحمد لله كان يوم جميل



كل سنة و انتوا طيبين


أمةالله;10303882:
دودو هو قرر خلاص يسافر؟؟
هو مش كان لسة بيسألك؟؟



شفتى يا مى ...؟؟؟

النهاردة جالى وورانى التذاكر و قالى اصلى لقيت عرض تبع شغل صاحبى و حرام افوته

و كمان الللى محيرنى انه بقى كل ما يجيلى يتحجج باى حجة و ينزل و ميرضاش يبات معايا :ss:


roshy&hany;10303893:
مساء الخير ياقمرات

انا مش قريت حاجة من اللى فات بس لمحت اللى حصل لهدى وللأناناسة كان لازم تزحلقى الست دى يا هدى باى طريقة او اهم شئ انك طول الوقت طول الوقت تفضلى تقولى (( ماشاء الله لاقوة الا بالله )) بجد والله كانت حتحميكى انتى والنونو من عنيها .. يالا الحمد لله جات سليمة بس بلاش تخليها تيجى تانى اتحججى باى حاجة وخلعى نفسك دى الحلوة خوخة جات بعد دوخة ههههههههههههه ربنا يحفظك يارب انتى ونور ويباركلك فيها وتقوملنا بالف سلامة يارب

مبارك التجمع الجديد يابنات ووش الخير علينا باذن الله



انا بعمل كدة عى طول يا روشى هى اصلها مرات خالى و انترناشيونال بجد معروفة جدا

الحمد لله على كل حال


دموع اشتياقي;10303912:
صباح الخير علموجودين



صباح الفل


roshy&hany;10303943:
اختارولى اسم يا بنات انا محتارة بين ادهم او معاذ

مع العلم ان ولادى اسمهم عمر و زياد

عايزة حاجة تبقى ماشية مع اسامى ولادى اختار ايه ادهم ولا معاذ



معاااااااذ (y)
أ
انا هقوم انام ادعووولى اقدر اكل زبادى قبل ما انام لانى مش باخد كالسيوم خالص و عضمى كل بيوجعنى
ف
دودو واحشانى كتير والله اخبارك ايه انتى واللولى
أ
roshy&hany;10303943:
اختارولى اسم يا بنات انا محتارة بين ادهم او معاذ

مع العلم ان ولادى اسمهم عمر و زياد

عايزة حاجة تبقى ماشية مع اسامى ولادى اختار ايه ادهم ولا معاذ


معاذ أحلى كتير

ولايق أكتر على أسامي الشباب :)
ف
حمد الله على السلامه يا قمر
أ
الله يكرمك يا توتو

عبدالله نام أخيرا

بس أنا هستنى الفجر إن شاء الله
ف
عملتو ايه فى العيد
ب
السلام عليكم
ازيكو يابنااااااااات
أ
رحنا لماما وحماتي أول يوم

وقعدنا في البيت تاني يوم ورحنا لحماتي تاني النهاردة
أ
إزيك يا مها؟؟

وتوتة عاملة ايه؟؟
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏فراشه فى بيتها, ‏البرج اليسر
ب
الحمد لله يامى
ازيك انتى واللولى
أ
احنا الحمد لله بخير :)
ب
هو نام وسابك تستمتعى بالجهاز لوحدك
ب
عندى حموضة ومحدش يقولى اشربى لبن ساقع
ب
المشاركات: 2,222



حلو اوى يامى الرقم دة
أ
آه يا بنتي

عمل بأصله النهاردة ومقعدش لحد الفجر :)


آه ما أنا عايزة أصوره :) بس مش عارفة بقى الصورة متسجلة فين :):)
ب
صورية وهو نايم

بتول كمان النهاردة ززنت لما قالت يابس وبعدين نامت
ب
انا اللى عايزة انام بس مستنية الفجر


كمان الحموضة عاملة شغل جامد
X