تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
أ
23-09-2009 | 12:41 PM
,؛.وانتى طيبه يا بيبو عامله ايه يا قمره؟؟؟
أ
23-09-2009 | 12:45 PM
,؛.انتوا ساكتين كدا ليه يا حلوين,
ق
23-09-2009 | 12:46 PM
الحمد لله كويسة ازيك انتى يا بسبس عاملة ايه؟
رجعتى بيتك ولا لسة فى كايرو؟
رجعتى بيتك ولا لسة فى كايرو؟
L
23-09-2009 | 12:49 PM
السلام عليكم
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووني اوي
كل سنة وانتم في احسن حال وصحة
عاملين ايه؟
حد يقولي التقرير مين ولدت ومين حامل جديد ومين مبسوط ومين مكتئب :D وايه اخر الاخبار لاني مش هقدر اقرا كل اللي فاتني لانه كتييييييييييييييير
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووني اوي
كل سنة وانتم في احسن حال وصحة
عاملين ايه؟
حد يقولي التقرير مين ولدت ومين حامل جديد ومين مبسوط ومين مكتئب :D وايه اخر الاخبار لاني مش هقدر اقرا كل اللي فاتني لانه كتييييييييييييييير
أ
23-09-2009 | 12:49 PM
,؛.الحمدلله يا بيبو انا فى بيتى من 15 سبتمبر الحمدلله وقضيت العيد كمان هنا مروحتش عند بابا بس هروح على الخميس الجاى عشان بابا مسافر بره فا اشوفه قبل ما يسافر وكدا والظاهر كدا كمان ان تيته بتودع فا اروح اشوفها بالمره هههههه,
أ
23-09-2009 | 12:54 PM
garfeild;10305756:
السلام عليكم
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووني اوي
كل سنة وانتم في احسن حال وصحة
عاملين ايه؟
حد يقولي التقرير مين ولدت ومين حامل جديد ومين مبسوط ومين مكتئب :D وايه اخر الاخبار لاني مش هقدر اقرا كل اللي فاتني لانه كتييييييييييييييير
,؛.انتى فيييييييييين يا بنتى انا بقالى كتييييير مشوفتكيش كنتى فيييييييين؟؟ بجد والله وحشتينى جدااااااا قوليلى ايه اخبارك واخبار حملك وكمان انتى حامل فى ولد ولا بنوته
,؛.كانت بنوته مش كدا ولا انا مهيبره؟؟,
m
23-09-2009 | 12:55 PM
انا الحمد لله تمام انتى ايه اخبار يابسبوسه
L
23-09-2009 | 12:58 PM
ازيك يابسبس والله انتي كمان وحشتيني اوي
انا كنت عند ماما من يوم 15 رمضان وقضيت العيد هناك ورجعت بيتي الحمد لله
وانا الحمد لله كويسه اخر اسبوع في السابع ويارب يتمم باقي الشهور على خير يارب
وانتي مش مهيبره ولا حاجة ههههههههههههههههههههه انا حامل ان شاء الله في بنوته واتفقت انا وجوزي نسميها لمار ان شاء الله ادعولي تكون طفله سليمة معافاه يارب
وانتي يابسبس عرفتي انتي حامل في ايه ولا لسه؟
انا كنت عند ماما من يوم 15 رمضان وقضيت العيد هناك ورجعت بيتي الحمد لله
وانا الحمد لله كويسه اخر اسبوع في السابع ويارب يتمم باقي الشهور على خير يارب
وانتي مش مهيبره ولا حاجة ههههههههههههههههههههه انا حامل ان شاء الله في بنوته واتفقت انا وجوزي نسميها لمار ان شاء الله ادعولي تكون طفله سليمة معافاه يارب
وانتي يابسبس عرفتي انتي حامل في ايه ولا لسه؟
L
23-09-2009 | 01:00 PM
بنات هي رشا ظهرت ولا لسه؟
حد يقولي التقرير انا حاسه اننا ضايعه ومش عارفه عنكم حاجة :(:(
حد يقولي التقرير انا حاسه اننا ضايعه ومش عارفه عنكم حاجة :(:(
m
23-09-2009 | 01:00 PM
انا كمان كنت عايزه اسمى لمار بس جوزى موافقش
أ
23-09-2009 | 01:01 PM
,؛.الحمدلله يا مشمشه والله تمام
,؛.سيمو الجميله عودا حميدا يا بطه انا الحمدلله تمااااااااااام واه عرفت انه ان شاء الله ولد بس مش عارفه اسميه ايه حتى هذه اللحظه وكنت بكلم جوزى فى الموضوع دا ومش عارفين نسميه ايه كل الاسماء خدوها عاااااااا
,؛.ملحوظه: انا جعااااااااااااااااانه ونفسى اكل مقلوبه,
,؛.سيمو الجميله عودا حميدا يا بطه انا الحمدلله تمااااااااااام واه عرفت انه ان شاء الله ولد بس مش عارفه اسميه ايه حتى هذه اللحظه وكنت بكلم جوزى فى الموضوع دا ومش عارفين نسميه ايه كل الاسماء خدوها عاااااااا
,؛.ملحوظه: انا جعااااااااااااااااانه ونفسى اكل مقلوبه,
m
23-09-2009 | 01:01 PM
اه رشا ظهرت والحمد لله هى تمام
L
23-09-2009 | 01:02 PM
meshmesh_romio;10305798:
انا كمان كنت عايزه اسمى لمار بس جوزى موافقش
ازيك ياماري عامله ايه؟
انتوا لسه متفقتوش على الاسم
m
23-09-2009 | 01:02 PM
كوباية مايه;10305799:
,؛.الحمدلله يا مشمشه والله تمام
,؛.سيمو الجميله عودا حميدا يا بطه انا الحمدلله تمااااااااااام واه عرفت انه ان شاء الله ولد بس مش عارفه اسميه ايه حتى هذه اللحظه وكنت بكلم جوزى فى الموضوع دا ومش عارفين نسميه ايه كل الاسماء خدوها عاااااااا
,؛.ملحوظه: انا جعااااااااااااااااانه ونفسى اكل مقلوبه,
مبروك عالولد واهو فى عرايس هنا كتييييييييييير هههههههههههه
انا كان نفسى لو ولد اسميه يوسف
m
23-09-2009 | 01:03 PM
لحد دلوقتى لسه ياسيمو ادعيلى الاقى اسم حلو
أ
23-09-2009 | 01:04 PM
,؛.رشا اه ظهرت وحامل فى ولد ان شاء الله,
L
23-09-2009 | 01:06 PM
كوباية مايه;10305799:
,؛.الحمدلله يا مشمشه والله تمام
,؛.سيمو الجميله عودا حميدا يا بطه انا الحمدلله تمااااااااااام واه عرفت انه ان شاء الله ولد بس مش عارفه اسميه ايه حتى هذه اللحظه وكنت بكلم جوزى فى الموضوع دا ومش عارفين نسميه ايه كل الاسماء خدوها عاااااااا
,؛.ملحوظه: انا جعااااااااااااااااانه ونفسى اكل مقلوبه,
:D:D كلي مقلوبه لايكون ده وحم
وربنا يباركلك في ابنك يارب
اسامي الولاد سهله يابنتي مفيش اسهل منها عندك
معاز . انس. مالك.سيف.يوسف.عبدالرحمن.عمرو.عمر.علي.باسل
m
23-09-2009 | 01:07 PM
ادهم لؤى فارس
أ
23-09-2009 | 01:08 PM
,؛.اخرررررررررررررسى يا مشمشه هههههههههههههههه جوزى عايز يسمى يوسف وانا معترضه جداااااااااااا جداااااااااا عشان فى يوسف فى العيله ومش هنعمل بقى يوسف الاول ويوسف الثانى وانا نفسى فى حسين او ياسين او عمر بس جوزى رافض حسين وعمر وبيقولى نفكر فى ياسين
,؛.كل شويه اقوله قرر عشان هغير اسمى على المنتدى وهو يقولى لسه بدرى لسه بدرى حاجه تجنن
,؛.كل شويه اقوله قرر عشان هغير اسمى على المنتدى وهو يقولى لسه بدرى لسه بدرى حاجه تجنن
L
23-09-2009 | 01:08 PM
كوباية مايه;10305814:
,؛.رشا اه ظهرت وحامل فى ولد ان شاء الله,
طيب وهي زعلانه ولا مبسوطه انها حامل في ولد يابسبس كان نفسها في بنت
قدر الله وماشاء فعل