om_tota;10302230:
الله يبارك فيكى
هو انتى ولا ندى اللى جمب مدرسة الهدى والنور
بس ع الفكرة المنطقة دى ماتحسيش بعيد ولا باى حاجة صح
انا جدتى الله يرحمها بيتها عند مدرسة الغات عند بيت المحافظ فى توريل
DodyCat;10302356:
انا الحمد لله دلوقتى كويسه
يوم الخميس والجمعه شلت الشقه كلها تنفيض ومسح وغسل لما أتهديت المهم جوزى جه السبت الصبح وقالى بعد الفطار ننزل نجيب لبس العيد ليكى وللواد وفعلا بعد الفطار دخلت اخد شاور لقيت مفيش مايه سخنه خدت شور تلج لدرجة جسمى وجعنى نزلت لقيت تكيف العربيه متلج المهم بعد مارجعنا حسيت انى
مش مظبوطة نمت قتيله جوزى صحانى عشان ننزل نصلى العيد قومت بالعياط بس قلت لازم انزل خدت بنادول ونزلنا وبعد ما رجعنا فطرنا ونمت تانى صحيت بترعش وعضمى كله بيوجعنى حتى صوابعى
صحيت جوزى يغطينى تانى حط عليا الكبرتات كلها ولقانى سخنه بيقيس الحرارة لقناها 38 ونص
ودى كانت البدايه
الف سلامة عيكى يا دودى
بس اللى انتى عملتيه ده غلللللللللللللللللللللللللط يولع البيت و شغل ابيت اهم حاجة صحتك انتى و البيبى
DodyCat;10302372:
وفضل جسمى كله واجعنى لمدة يومين والحرارة بتروح وتيجى وطبعا الدكاترة كلهم اجازة والمستشفيات مبيبقاش فيها دكاترة كويسين فى الأجازات
عملنا كمادات والحمد لله الحرارة نزلت النهارده بقى بطنى وجعانى طول اليوم ونزل عليا نقط دم
الحمد لله ربنا يستر أدعولى
ان شاء الله ربنا هيعديها على خير
بس الدم وقف ...؟؟
DodyCat;10302513:
سندريلا حبيبتى مبسوطة قوى انى شوفتك هنا
انا مش باخد اى ادويه غير بنادول والدكتورة هى اللى قالت عليه مسكن عند الحاجه
ربنا يسهل واروح لدكتورة لما ترجع انا احسن دلوقتى الحمد لله
يارب دايما كويسة و ارتاحى خالص فى السرير
DodyCat;10302526:
الله يسلمك يا توته
توبه انى اعمل حاجه تانى فى البيت طظ فى كل حاجه بجد انا هتناقش مع جوزى تانى فى موضوع الشغاله والشغاله لازم ترجع تانى انا مش مستغنيه عن روحى ولا عن أبنى
ازاى يعنى مفيش شغالة ...؟؟؟
الموضوع ده مفيهوش نقاش اصلا
هم كدة الرجالة مش بيفوقوا غير بعد ما تحصل كارثة لا قدر اللله ربنا يهديهم