تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
om_tota;10302230:
الله يبارك فيكى
هو انتى ولا ندى اللى جمب مدرسة الهدى والنور

بس ع الفكرة المنطقة دى ماتحسيش بعيد ولا باى حاجة صح


انا جدتى الله يرحمها بيتها عند مدرسة الغات عند بيت المحافظ فى توريل



DodyCat;10302356:
انا الحمد لله دلوقتى كويسه
يوم الخميس والجمعه شلت الشقه كلها تنفيض ومسح وغسل لما أتهديت المهم جوزى جه السبت الصبح وقالى بعد الفطار ننزل نجيب لبس العيد ليكى وللواد وفعلا بعد الفطار دخلت اخد شاور لقيت مفيش مايه سخنه خدت شور تلج لدرجة جسمى وجعنى نزلت لقيت تكيف العربيه متلج المهم بعد مارجعنا حسيت انى
مش مظبوطة نمت قتيله جوزى صحانى عشان ننزل نصلى العيد قومت بالعياط بس قلت لازم انزل خدت بنادول ونزلنا وبعد ما رجعنا فطرنا ونمت تانى صحيت بترعش وعضمى كله بيوجعنى حتى صوابعى
صحيت جوزى يغطينى تانى حط عليا الكبرتات كلها ولقانى سخنه بيقيس الحرارة لقناها 38 ونص
ودى كانت البدايه



الف سلامة عيكى يا دودى

بس اللى انتى عملتيه ده غلللللللللللللللللللللللللط يولع البيت و شغل ابيت اهم حاجة صحتك انتى و البيبى


DodyCat;10302372:
وفضل جسمى كله واجعنى لمدة يومين والحرارة بتروح وتيجى وطبعا الدكاترة كلهم اجازة والمستشفيات مبيبقاش فيها دكاترة كويسين فى الأجازات
عملنا كمادات والحمد لله الحرارة نزلت النهارده بقى بطنى وجعانى طول اليوم ونزل عليا نقط دم
الحمد لله ربنا يستر أدعولى



ان شاء الله ربنا هيعديها على خير

بس الدم وقف ...؟؟


DodyCat;10302513:
سندريلا حبيبتى مبسوطة قوى انى شوفتك هنا
انا مش باخد اى ادويه غير بنادول والدكتورة هى اللى قالت عليه مسكن عند الحاجه
ربنا يسهل واروح لدكتورة لما ترجع انا احسن دلوقتى الحمد لله



يارب دايما كويسة و ارتاحى خالص فى السرير


DodyCat;10302526:
الله يسلمك يا توته
توبه انى اعمل حاجه تانى فى البيت طظ فى كل حاجه بجد انا هتناقش مع جوزى تانى فى موضوع الشغاله والشغاله لازم ترجع تانى انا مش مستغنيه عن روحى ولا عن أبنى



ازاى يعنى مفيش شغالة ...؟؟؟

الموضوع ده مفيهوش نقاش اصلا

هم كدة الرجالة مش بيفوقوا غير بعد ما تحصل كارثة لا قدر اللله ربنا يهديهم
L
الله يسلمك يا هدى ربنا يقومك بالسلامة
الحمد لله دلوقتى وقف هو نقط بسيطة كده ربنا يستر وكلمنا الدكتورة دلوقتى الحمد لله ردت وهاروحلها بكره ان شاء الله

بقولك ماتوافقيش ان جوزك يسافر لوحدة لا طبعا روحى معاه ياما بلاش بصى انا مع انك تديله حريه اه شوية يخرج مع اصحابه لكن مش تفتحيها على البحرى ويسافر انجلترا لوحده نوووووووووووووووو
لازم يحس انه مبقاش زى زمان وكل اللى عايزة يعمله دلوقتى فى بيت وست هو مسؤول عنها وبنوته زى القمر ان شاء الله تيجى بالسلامة
C
شفتوا الجنان اللي عملناه اول يوم العيد بالليل، جوزي قاللي تيجي نسافر كانت ساعتها الساعة 1 بالليل، وهو كان نزل بيجيب حاجة، قاللي البسي وانا جاي دلوقتي عالطول ومش هطلع، المهم سافرنا اليكس الساعة 2 بالليل ووصلنا 5 الفجر، وطبعا :D:D:D استحالة نكررها تاني في الميعاد ده، عشان كنا هنموت من الجوع بعدها بساعة ولا حاجة وكل المحلات قافلة طبعا، مع ان كان فيه ناس والله كتير في الشارع وكنت مستغربة اوي، وكل ما نروح مطعم احنا عارفينه او مكان نلاقيه لسه مفتحش ويقولولنا علي الساعة 9 كده، المهم في الاخر فطرنا في ماك سموحة وطلعنا بعدها قعدنا علي الكورنيش في سان ستيفانو وقعدت اصور جوزي صور كتير في كل حتة عشان كانت ضاربة معاه تصوير اوي، وبعدين سافرنا تاني علي 9 باين وعدينا علي واحة عمر في الرجوع وقابلت هناك صاحبتي بالصدفة ومحدش فينا كان عارف ان التاني مسافر، وجبنا فطير مشلتت ومش وقشطة وعصاير من هناك، وصورته بردو مع الحيوانات اللي هناك، وكنت هتجنن واشيل غزالة صغيرة كده كانت كميلة خالص، ويادوبك وصلنا اخدنا دش ونمنا ساعة وهو قام تاني لبس ونزل علي الشغل عشان كان عنده اوفر تايم يومها شيفت بالليل، وانا اختي كانت جاية لماما علي الغدا، فنمت ساعة كمان وقمت وخلتهمهما اللي جم قعدوا معايا ومرضتش اتغدي إلا لما يرجع طبعا، واكلنا الغدا الساعة 1 بالليل :D:D، ودخلنا ننام وتاني يوم اللي هو النهاردة كان عنده شغل الصبح بقي، وانا قلقت معاه ومعرفتش انام تاني مع اني ملحقتش طبعا، وفضلت صاحية لغاية 1 الظهر، وبعدين نمت وظبطتالمنبه عشان اقوم اعمل الغداء قبل ميعاد وصوله، وكل ما يرن اجله نص ساعة وكل شوية تيجي تليفونات ومش قادرة ارد علي حد، كنت حاسة اني شاربة مخدر، وفي الاخر قمت لما هو رجع بالعافية، وسبته ينام وانا يادوبك من نصف ساعة بس كده خلصت الاكل وحطيته يستوي :o:o، يعني تقريبا ممكن ناكل علي 12 بالليل ولا حاجة :D:D
ا
أمةالله;10300435:
الكمبيوتر لسة مش اتصلح ... والدش على الكمبيوتر أنا مش عندي تي في :D



خليه يسافر واطحنيه في الطلبات :D ... والله يا هدى أنا شايفة بما إنك قاعدة مع أهلك سيبيه يسافر أصلها غالبا هتبقى آخر مرة في حياته يصرف على نفسه في حاجة دلع وترفيه ... اعتبريها وجبة ما قبل الإعدام:D
أنا من ساعة ما ولدت وجوزي بيستخسر في نفسه جاااااااامد وأنا اللي بفضل أزن عليه علشان يدلع نفسه كل فترة




شفاها الله وعافاها ... طمنينا عليها ... عندكم دكتور كويس في بلاد الغربة :)

اللهم امين الحمد لله هي لغاية دلوقتي دافية بس رحت للدكتور قالي بداية برد ولو الحرارة عليت اديها مضاد حيوي
ا
lifedrop;10300439:
ربنا يشفيها ويعافى عنها وان شاء الله الحرارة متعلاااااش...
شكلها اتحسدت فى العيد:D

علي رايك انا بقول لجوزي كده برده
L
CuTie KaTkOoTa;10302727:
شفتوا الجنان اللي عملناه اول يوم العيد بالليل، جوزي قاللي تيجي نسافر كانت ساعتها الساعة 1 بالليل، وهو كان نزل بيجيب حاجة، قاللي البسي وانا جاي دلوقتي عالطول ومش هطلع، المهم سافرنا اليكس الساعة 2 بالليل ووصلنا 5 الفجر، وطبعا :D:D:D استحالة نكررها تاني في الميعاد ده، عشان كنا هنموت من الجوع بعدها بساعة ولا حاجة وكل المحلات قافلة طبعا، مع ان كان فيه ناس والله كتير في الشارع وكنت مستغربة اوي، وكل ما نروح مطعم احنا عارفينه او مكان نلاقيه لسه مفتحش ويقولولنا علي الساعة 9 كده، المهم في الاخر فطرنا في ماك سموحة وطلعنا بعدها قعدنا علي الكورنيش في سان ستيفانو وقعدت اصور جوزي صور كتير في كل حتة عشان كانت ضاربة معاه تصوير اوي، وبعدين سافرنا تاني علي 9 باين وعدينا علي واحة عمر في الرجوع وقابلت هناك صاحبتي بالصدفة ومحدش فينا كان عارف ان التاني مسافر، وجبنا فطير مشلتت ومش وقشطة وعصاير من هناك، وصورته بردو مع الحيوانات اللي هناك، وكنت هتجنن واشيل غزالة صغيرة كده كانت كميلة خالص، ويادوبك وصلنا اخدنا دش ونمنا ساعة وهو قام تاني لبس ونزل علي الشغل عشان كان عنده اوفر تايم يومها شيفت بالليل، وانا اختي كانت جاية لماما علي الغدا، فنمت ساعة كمان وقمت وخلتهمهما اللي جم قعدوا معايا ومرضتش اتغدي إلا لما يرجع طبعا، واكلنا الغدا الساعة 1 بالليل :D:D، ودخلنا ننام وتاني يوم اللي هو النهاردة كان عنده شغل الصبح بقي، وانا قلقت معاه ومعرفتش انام تاني مع اني ملحقتش طبعا، وفضلت صاحية لغاية 1 الظهر، وبعدين نمت وظبطتالمنبه عشان اقوم اعمل الغداء قبل ميعاد وصوله، وكل ما يرن اجله نص ساعة وكل شوية تيجي تليفونات ومش قادرة ارد علي حد، كنت حاسة اني شاربة مخدر، وفي الاخر قمت لما هو رجع بالعافية، وسبته ينام وانا يادوبك من نصف ساعة بس كده خلصت الاكل وحطيته يستوي :o:o، يعني تقريبا ممكن ناكل علي 12 بالليل ولا حاجة :D:D

يا كتكوته الحاجات اللى مش مترتبه دى بتبقى تحفه جدا واللى حصلك بعد كدة تعب تراكمى ربنا معاكى
ا
سندريلا مصر;10301923:
أسأل الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفى ابنتك ويحفظها من كل سوء


جزاك الله كل خير
وعقبال يارب ما تفرحي بالبيبي بتاعك اللهم امين
أ
دودي ألف سلامة عليكي يا بنتي

خدي بالك من نفسك والصراحة جوزك ملوش دعوة بحوار الشغالة أصلا ... ما هو بالعقل يعني شغل وحمل وتنضيف إزاي يعني؟؟

طمنيانا عليكي
ا
DodyCat;10302372:
وفضل جسمى كله واجعنى لمدة يومين والحرارة بتروح وتيجى وطبعا الدكاترة كلهم اجازة والمستشفيات مبيبقاش فيها دكاترة كويسين فى الأجازات
عملنا كمادات والحمد لله الحرارة نزلت النهارده بقى بطنى وجعانى طول اليوم ونزل عليا نقط دم
الحمد لله ربنا يستر أدعولى

ربنا يستر ان شاء الله ويتمم لك علي خير
L
الله يسلمك يا مى يا قمر جوزى اترعب من الشغالات لأن حصل فى عيلته حالات سرقه من الشغالات
اللولى عامل ايه انا بدأت أحب الولاد اهه هههههههههههه
L
البرج اليسر;10302765:
ربنا يستر ان شاء الله ويتمم لك علي خير

ربنا يقومك بالسلامة يا حبيبتى ويشفى بنوتك ان شاء الله
ا
جزاك الله خير يا هدي علي سوالك عن يارا يارب يفرحك كده بالولي
L
انا تعبت من القاعده هاقوم افرد ضهرى سلام وميرسى لكل اللى سئلو عليا
s
الف سلامه يادودي وطمينيني عليكي بعد ما تروحي للدكتوره بكره
س
البرج اليسر;10302754:
جزاك الله كل خير
وعقبال يارب ما تفرحي بالبيبي بتاعك اللهم امين

اللهم آمين
ف
حد هنااااااااااااااااااا
b
CuTie KaTkOoTa;10302727:
شفتوا الجنان اللي عملناه اول يوم العيد بالليل، جوزي قاللي تيجي نسافر كانت ساعتها الساعة 1 بالليل، وهو كان نزل بيجيب حاجة، قاللي البسي وانا جاي دلوقتي عالطول ومش هطلع، المهم سافرنا اليكس الساعة 2 بالليل ووصلنا 5 الفجر، وطبعا :D:D:D استحالة نكررها تاني في الميعاد ده، عشان كنا هنموت من الجوع بعدها بساعة ولا حاجة وكل المحلات قافلة طبعا، مع ان كان فيه ناس والله كتير في الشارع وكنت مستغربة اوي، وكل ما نروح مطعم احنا عارفينه او مكان نلاقيه لسه مفتحش ويقولولنا علي الساعة 9 كده، المهم في الاخر فطرنا في ماك سموحة وطلعنا بعدها قعدنا علي الكورنيش في سان ستيفانو وقعدت اصور جوزي صور كتير في كل حتة عشان كانت ضاربة معاه تصوير اوي، وبعدين سافرنا تاني علي 9 باين وعدينا علي واحة عمر في الرجوع وقابلت هناك صاحبتي بالصدفة ومحدش فينا كان عارف ان التاني مسافر، وجبنا فطير مشلتت ومش وقشطة وعصاير من هناك، وصورته بردو مع الحيوانات اللي هناك، وكنت هتجنن واشيل غزالة صغيرة كده كانت كميلة خالص، ويادوبك وصلنا اخدنا دش ونمنا ساعة وهو قام تاني لبس ونزل علي الشغل عشان كان عنده اوفر تايم يومها شيفت بالليل، وانا اختي كانت جاية لماما علي الغدا، فنمت ساعة كمان وقمت وخلتهمهما اللي جم قعدوا معايا ومرضتش اتغدي إلا لما يرجع طبعا، واكلنا الغدا الساعة 1 بالليل :D:D، ودخلنا ننام وتاني يوم اللي هو النهاردة كان عنده شغل الصبح بقي، وانا قلقت معاه ومعرفتش انام تاني مع اني ملحقتش طبعا، وفضلت صاحية لغاية 1 الظهر، وبعدين نمت وظبطتالمنبه عشان اقوم اعمل الغداء قبل ميعاد وصوله، وكل ما يرن اجله نص ساعة وكل شوية تيجي تليفونات ومش قادرة ارد علي حد، كنت حاسة اني شاربة مخدر، وفي الاخر قمت لما هو رجع بالعافية، وسبته ينام وانا يادوبك من نصف ساعة بس كده خلصت الاكل وحطيته يستوي :o:o، يعني تقريبا ممكن ناكل علي 12 بالليل ولا حاجة :D:D


واو ما شاء الله يا كتكوتة انا بحب الحاجات الل فيها مفاجات دى اوى ربنا يخليكوا لبعض يارب و السنة الجاية تتفسحو مع النونو
l
السلام عليكم ازيكم يا بنات وحشتونى اووي
الحمد لله الحمد لله ربنا جبرني وماشاء الله ولا قوه الا بالله شوفت حبيب ماما النهارده وشوفت نبضات قلبه الحمد لله الف حمد وشكر ليك يارررب
وقالي ان الحمل دلوقت 6 اسابيع و6 ايام بس يا بنات كتبلي على حبوب مثبتات نوع واحد بس اخد واحده الصبح وواحده بالليل وكتبلي على حقنة بنسلين طويله المفعول كل اسبوعين مش عارفه ليه وبتووجع اووووووووووووي هل كل الحوامل بياخدوها ولا عشان انا قلتله ان عندي حرقان والتهابات وكتبلي على اسبرين اطفال بنات الاسبرين ده مش بيضر الحمل؟؟؟
وكمان كتبلي على لبوس مهبلي كده وقالي ده كويس بس ازاي اخد لبوس وانا حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



يلا باركولي بئاا الحمد لله اطمنت واتبطيت ومعدتش هقلقكم معايااااا بحبكم اووي
P
ماشاء الله لاقوة الا بالله العلى العظيم

ميااااااااااااااااااااارك يالوف عقبال ماتشوفيه ف حضنك يارب
ف
مبرووووووك يا حبيبتى الف مبروك ربنا يحفظهولك ان شاء اللله
X