تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ب
باقى الحوامل فيننننن
s
الباين لسه بياكلو الكحك
m
انا جييييييييييييييييييييت
دودى طمنينى عليكى
m
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏meshmesh_romio, ‏DodyCat, ‏فراشه فى بيتها, ‏sweet_toota, ‏smily547
s
قولولي انا اقدر ازاي اعمل التوقيع وبعد كم مشاركه
(
om_tota;10302230:
الله يبارك فيكى
هو انتى ولا ندى اللى جمب مدرسة الهدى والنور

بس ع الفكرة المنطقة دى ماتحسيش بعيد ولا باى حاجة صح


انا اللى ساكنة هناك يا قمر ندى ماعرفش هى ساكنة فين هى فعلا منطقة لايمكن تحسى فيها باى حاجة هادية جدا ومملة :(

om_tota;10302233:
انتى اعدة فين ف الامارات؟


انا فى عجمان



meshmesh_romio;10302299:
انا جييييييييييييييييييييت
دودى طمنينى عليكى



اهلا يا قمر نورتى كل سنة وانتى طيبة (f)
(
smily547;10302319:
قولولي انا اقدر ازاي اعمل التوقيع وبعد كم مشاركه



اعتقد يا قمر بعد 50 مشاركة تقريبا
L
انا الحمد لله دلوقتى كويسه
يوم الخميس والجمعه شلت الشقه كلها تنفيض ومسح وغسل لما أتهديت المهم جوزى جه السبت الصبح وقالى بعد الفطار ننزل نجيب لبس العيد ليكى وللواد وفعلا بعد الفطار دخلت اخد شاور لقيت مفيش مايه سخنه خدت شور تلج لدرجة جسمى وجعنى نزلت لقيت تكيف العربيه متلج المهم بعد مارجعنا حسيت انى
مش مظبوطة نمت قتيله جوزى صحانى عشان ننزل نصلى العيد قومت بالعياط بس قلت لازم انزل خدت بنادول ونزلنا وبعد ما رجعنا فطرنا ونمت تانى صحيت بترعش وعضمى كله بيوجعنى حتى صوابعى
صحيت جوزى يغطينى تانى حط عليا الكبرتات كلها ولقانى سخنه بيقيس الحرارة لقناها 38 ونص
ودى كانت البدايه
L
وفضل جسمى كله واجعنى لمدة يومين والحرارة بتروح وتيجى وطبعا الدكاترة كلهم اجازة والمستشفيات مبيبقاش فيها دكاترة كويسين فى الأجازات
عملنا كمادات والحمد لله الحرارة نزلت النهارده بقى بطنى وجعانى طول اليوم ونزل عليا نقط دم
الحمد لله ربنا يستر أدعولى
m
الف سلامه عليك يادود خلي بالك من نفسك وان شاء الله خير
L
الله يسلمك يا مشمش ربنا يخليكى ويقومك بالسلامه
C
الف سلامة عليكي يا دودي، بس متجهديش نفسك بالطريقة دي كده تاني، مش كله مرة واحدةن انتي كده افتريتي علي نفسك، خليها جزء جزء.
س
DodyCat;10302356:
انا الحمد لله دلوقتى كويسه
يوم الخميس والجمعه شلت الشقه كلها تنفيض ومسح وغسل لما أتهديت المهم جوزى جه السبت الصبح وقالى بعد الفطار ننزل نجيب لبس العيد ليكى وللواد وفعلا بعد الفطار دخلت اخد شاور لقيت مفيش مايه سخنه خدت شور تلج لدرجة جسمى وجعنى نزلت لقيت تكيف العربيه متلج المهم بعد مارجعنا حسيت انى
مش مظبوطة نمت قتيله جوزى صحانى عشان ننزل نصلى العيد قومت بالعياط بس قلت لازم انزل خدت بنادول ونزلنا وبعد ما رجعنا فطرنا ونمت تانى صحيت بترعش وعضمى كله بيوجعنى حتى صوابعى
صحيت جوزى يغطينى تانى حط عليا الكبرتات كلها ولقانى سخنه بيقيس الحرارة لقناها 38 ونص
ودى كانت البدايه


DodyCat;10302372:
وفضل جسمى كله واجعنى لمدة يومين والحرارة بتروح وتيجى وطبعا الدكاترة كلهم اجازة والمستشفيات مبيبقاش فيها دكاترة كويسين فى الأجازات
عملنا كمادات والحمد لله الحرارة نزلت النهارده بقى بطنى وجعانى طول اليوم ونزل عليا نقط دم
الحمد لله ربنا يستر أدعولى

الف سلامه عليكى ياحبيبتى بس بلاش تاخدى ادوية من نفسك وياريت تروحى لدكتور يطمنك وتطمنينا وان شاء الله خير
L
سندريلا مصر;10302485:
الف سلامه عليكى ياحبيبتى بس بلاش تاخدى ادوية من نفسك وياريت تروحى لدكتور يطمنك وتطمنينا وان شاء الله خير



سندريلا حبيبتى مبسوطة قوى انى شوفتك هنا
انا مش باخد اى ادويه غير بنادول والدكتورة هى اللى قالت عليه مسكن عند الحاجه
ربنا يسهل واروح لدكتورة لما ترجع انا احسن دلوقتى الحمد لله
س
DodyCat;10302513:
سندريلا حبيبتى مبسوطة قوى انى شوفتك هنا
انا مش باخد اى ادويه غير بنادول والدكتورة هى اللى قالت عليه مسكن عند الحاجه
ربنا يسهل واروح لدكتورة لما ترجع انا احسن دلوقتى الحمد لله

الحمد لله ياحبيبتى والله زعلتينى لما عرفت انك تعبانة وخلى بالك من نفسك ومن النونو
L
CuTie KaTkOoTa;10302454:
الف سلامة عليكي يا دودي، بس متجهديش نفسك بالطريقة دي كده تاني، مش كله مرة واحدةن انتي كده افتريتي علي نفسك، خليها جزء جزء.

الله يسلمك يا توته
توبه انى اعمل حاجه تانى فى البيت طظ فى كل حاجه بجد انا هتناقش مع جوزى تانى فى موضوع الشغاله والشغاله لازم ترجع تانى انا مش مستغنيه عن روحى ولا عن أبنى
ب
انا جيت تانى
أ
البرج اليسر;10300409:
ادعولي بنتي تخف لحسن مرشحة جامد وربنا يستر وحرارتها متعلاش
لحسن الدور ده بيبقي عليها صعب



الف سلامة عليها يا منى

شافاها الله و عافاها و ابقى طمنينا عليها الله يكرمك


أمةالله;10300435:
الكمبيوتر لسة مش اتصلح ... والدش على الكمبيوتر أنا مش عندي تي في :D



خليه يسافر واطحنيه في الطلبات :D ... والله يا هدى أنا شايفة بما إنك قاعدة مع أهلك سيبيه يسافر أصلها غالبا هتبقى آخر مرة في حياته يصرف على نفسه في حاجة دلع وترفيه ... اعتبريها وجبة ما قبل الإعدام:D
أنا من ساعة ما ولدت وجوزي بيستخسر في نفسه جاااااااامد وأنا اللي بفضل أزن عليه علشان يدلع نفسه كل فترة




شفاها الله وعافاها ... طمنينا عليها ... عندكم دكتور كويس في بلاد الغربة :)



ماهو المشكلة انه هيسافر على شهر 3 يا مى يعنى هكون رجعت بيتى .... مش عند مااما و كمان انا مش حابة انه يروح فى حتة وحده

و بالنسبة بقى للدلع متقلقيش على جوزى من ناحية الموضوع ده مش بينسى نفسه ده يا مى

دى حتى حماتى بتقولللى هو جوزك بيجهز ...؟؟؟ :)


lifedrop;10300450:
انا برضه معنديش تليفزيون ومعنديش دش على الكمبيوتر....
بس بسمع الدروووووس كلها من على موقع واى تو الله
وبشوف القنوات بث مباشر من على النت...

اصل اخر حلقة فى البرنامج بتاعه بنته كلمته على الهوا ...بشوفك سمعتى الحلقة دى ولا لأ؟؟؟

انتى اصلا بتحبى تتفرجى عليه وتسمعيه؟؟



انا صليت كذا مرة مع الشيخ محمد حسان صلاة العيد فى ستاد المنصورة :D


أمةالله;10300562:
عيييييييييييييييييب

معكم دكتورة مي أخصائية النسا والولادة

أي طواريء أنا في الخدمة أكيييييييييييييد :)



هههههههههههههههههههههه


yomizo;10300592:
انا اكمبارح اشترين كوفرتة للنونه بتاعتى وانتوا لا
لم لملململلل لمل لم لم :)



مبروك عليها يا يميم ... تيجى بالسلامة ان شاء الله

جبنيها منين و شكلها ايه و بكام ...؟؟؟


CuTie KaTkOoTa;10301002:
ازيكم يا قمرات، بقولكم هو عادي لما الثدي يفرز سائل كده شفاف لو ضغطت عليه بصوابعي شوية، انا عايزة اعرف دي حاجة طبيعية ولا لا، انا اكتشفتها بالصدفة من كام يوم بس.



دى حاجة طبيعية بس يستحسن متعمليش كدة تانى عشان تحفيز الحلمة ده بيعمل انقباضات فى الرحم :)


miobello;10301047:
انا 24/5 ههههههههههههههههه وكل سنه وانتم طيبين يا ماميهات مصر



من عنيا هضيفك حالا ان شاء الله


crazy ananas;10301664:
هروح اعمل شويه بطاطس



بالف هنا و شفا اعمليلى معاكى


DodyCat;10301706:
أدعولى انا تعبانه قوى وخايفه على البيبى قوى ومش لاقيه دكتورة أروحلها دكتورتى لسه قفله تليفونها
انا تعبانه من اول يوم العيد



الف سلامة عليكى يا جميلة ... حاسة بايه ...؟؟؟
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏سندريلا مصر, ‏UMM MOAZ, ‏DodyCat
M
3id mobark 3alikom we insha allah el sana el gaya el babies yebo fi a7dankom
X