تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
s
22-09-2009 | 02:51 PM
صباح الخير هما الرغايين فين لسه بيعيدوا والا ايه
ب
22-09-2009 | 02:51 PM
حد هنا
ب
22-09-2009 | 02:55 PM
اة باين كدة
عرفينى عليكى يا قمر
مع ام بتول
ف الشهر الخامس
عرفينى عليكى يا قمر
مع ام بتول
ف الشهر الخامس
c
22-09-2009 | 03:21 PM
صباح الخير يا نايمين لسه مخلصتوش الكحك وله ايه
y
22-09-2009 | 03:22 PM
انا هنا يامنوها
بتوله عامله ايه هى واللى جايه
بتوله عامله ايه هى واللى جايه
c
22-09-2009 | 03:23 PM
هروح اعمل شويه بطاطس
c
22-09-2009 | 03:23 PM
ازيك يا يميم وازاى موكه وتوتى
s
22-09-2009 | 03:25 PM
om_tota;10301582:
اة باين كدة
عرفينى عليكى يا قمر
مع ام بتول
ف الشهر الخامس
انا فاطمه من ليبيا عايشه في القاهره ف الشهر الخامس
y
22-09-2009 | 03:32 PM
CuTie KaTkOoTa;10301002:
ازيكم يا قمرات، بقولكم هو عادي لما الثدي يفرز سائل كده شفاف لو ضغطت عليه بصوابعي شوية، انا عايزة اعرف دي حاجة طبيعية ولا لا، انا اكتشفتها بالصدفة من كام يوم بس.
اه عادى ياروحى وكل مناهتتقدمى في الحمل اكتر كل ماهتلاقي من ده الكتر
بس اوووووووووووووووووووووعى تعصريه مهما كان لحد الولاده عشان بيعمل التهابات وحشه اوى ربنا يبعد عنك
crazy ananas;10301666:
ازيك يا يميم وازاى موكه وتوتى
تمام الحمد لله حرانه جدااا وانا في المكيف
هاقوم اخد دش عشان اطري على توتى وعلى نفسي :)
واصحى الراجل اللى نايم جوا ده واشوف هانعمل ايه في يومنا الجميل ده واهو اجازة كده واخده كللللله نووووووم
عاوزة انزل اجيب بقية حاجتى الناقصه وحاجه الشهر
ب
22-09-2009 | 03:35 PM
ازيك يا يميم وازاى ملوكة وتوتى
انا وبتول واللى جوة مع نفسها دى بخير الحمد لله
احنا العيد عندنا خلص جوزى نزلالشغل ورجعنا للمواعيد المصدية الحمد لله
اهلا بيكى يافاطمةمنورة مصر
انا وبتول واللى جوة مع نفسها دى بخير الحمد لله
احنا العيد عندنا خلص جوزى نزلالشغل ورجعنا للمواعيد المصدية الحمد لله
اهلا بيكى يافاطمةمنورة مصر
ب
22-09-2009 | 03:38 PM
كان نفسى نتغدى برة النهاردة بس الخديوى من اول امبارح عندة حموضةومعدتة مش مظبوطة
فا مش ناقصة عكعكة
فا مش ناقصة عكعكة
y
22-09-2009 | 03:38 PM
انا جوزى لسه واخد اجازة النهارده بس
امببارح واول كان في الشغل ياحياتى :(
وامبارح راجعمن الشغل الساعه 5 الفجر كمان
شفتي جمال كده
امببارح واول كان في الشغل ياحياتى :(
وامبارح راجعمن الشغل الساعه 5 الفجر كمان
شفتي جمال كده
ب
22-09-2009 | 03:42 PM
انا لسة معملتش اى فرز لحاجة بتول اللى هتلبسها الاخت حلاوتهم
ب
22-09-2009 | 03:43 PM
ناس عندها العيد خلص وناس العيد ابتدا
y
22-09-2009 | 03:43 PM
يللا انا هاقوم بقى واحاول اجى تانى بعدين
مابقيتش اقدر اعد كتير على المخروب ده
وانا منفخخخخخخخخخخخخخخه كده
مابقيتش اقدر اعد كتير على المخروب ده
وانا منفخخخخخخخخخخخخخخه كده
L
22-09-2009 | 03:44 PM
أدعولى انا تعبانه قوى وخايفه على البيبى قوى ومش لاقيه دكتورة أروحلها دكتورتى لسه قفله تليفونها
انا تعبانه من اول يوم العيد
انا تعبانه من اول يوم العيد
ب
22-09-2009 | 03:44 PM
ماشى ربنا يعينك
ايناس الدغيدى ع النيل سينما
ايناس الدغيدى ع النيل سينما
ب
22-09-2009 | 03:46 PM
متقلقيش يا دودو ان شاء الله خير
انتى حاسة باية؟.
انتى حاسة باية؟.