رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
h
hoba555;10425256:
هههههه بجد يا هوبي احيتي فيا الامل انا ساعات بقول كان نفسي اسم غير ندي
بس كنت موافقه عليه بس مش بقوه اوي يعني لان البنت يا حرام اعدت 4 ايام مش عارفه انديها بحاجه


لا والله اسم ندى جميل اوي اساسا الاسمين الوحيدين اللي انا وجوزي اتفقنا عليهم ندى وسلمى
أ
أنا هروح أنام بقى لأني تعبانة أوي من دور البرد التعيس اللي عندي

أشوفكم بكرة إن شاء الله

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
E
السلام عليكم
ازيكووووووووووووووووووو
E
مي الف سلامة عليكي انتي واللولي ومبروك عليه الحاجات اللي اشتريتها له
ومبروك لحمادة يا هوبا عالحاجات بتاعته عقبال لما تجيبو لولادكو بدل الفرح يااااااااااااااااارب
E
انا بقى معاذ مجنني في الاسهال عمل انهرده كتير وكنت هنزل اجيب له اي حاجة من الصيدلية بس ماما قالت لي اعملي له عصير جوافة واعصري عليه لمون قلت لها ماشي ولو عمل بعدها هنزل بقى اجيب اي حاجة لان طبعا مافيش دكاترة الحمعة بس الحمدلله بعد ماشرب العصير قعد فترة طوييييييلة من غير ما يعمل بي بي ونام دلوقتي الحمدلله بس عمل قبل ما ينام بس مش اسهال
الحمدلله
بس ابوه بقى خلاااااااااص معاذ خلص علبة بامبرز في يومين هههههههههههههههههههه
لما جوزي بيشد في شعره
الله المستعان
ب
عليكم السلام ازيك ياايمان والله كنتى لسة ع بالى وبقول ياترى مدخلتش لية
سبحان الله


وانتى من اهلة يا مى مع السلامة
ب
بتول عملت النهاردة مرتين بيبى ع نفسها

مرة وهيا صاحية واحنا عند حماتى
ومرة دلوقتى وهيا نايمة وصحت وكانت نايمة بقالها 4 ساعات يعنى صاحية لبعد بكرة ان شاء الله

مش عارفا دة من اية؟؟؟؟؟؟؟
E
الحمدلله يا مها اصل ماما كانت قاعدة عالنت ومش راضية تقوم لي بس خلاص زهقت مني وقا مت ههههههههههههه

بتوتا اهبارها ايه نعلش تلاقي بس الجو برد وماقدرتش تمسك نفسها الجو البرد رخامته في كده كل شوية تغيري
ربنا يهديها وماتعملش كده تاني
E
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف)
‏*Om Mo3az*, ‏رعشة قلب

رعشة قلب ازيك عاملة ايه وحشتيني اوي
اخبار حسن ايه معاكي لسة بيصرخ ولا الموضوع هدي معاه شوية
E
om_tota;10425183:
الحمد لله يا هوبا
انا والبنات وابوهم كمان كويسين الحمد لله

بالنسبة للاسم مش عارفا بس انا ليا شروط ف الاسم وهيا كالاتى

يكون من 3 حروف
وجديد وحلو ومعناة حلو ومش منتشررررررررررر

ويكون ف الحروف الاولى


كنت بقول رولا بس مش عاجب جوزى

وهو كان بيقول تيماء ومش عاجبنى
ومن يومها مكلمناش ف الموضوع تانى

لو حد عندة اسم ينطبق علية الشروط يقولى


انا بحب جداااااااااااااااااا اسم
تقى
بجد بموووووووووت في الاسم ده وانا حامل في معاذ كنت ناوية اسمي الاسم ده لو كانت بنوتة وان شاء الله لما اجيب بنوتة هسميها تقى باذن الرحمن
ياااااااااااارب اوعدني هههههههههههههه
ب
ههههههههههه انتى لسة عند مامتك؟

ياارب ياايمان انا قررت البسها بناطيل ساعات النوم وعايزة انزل اجبلها بيجامة كم خفيفة كدة

يلا هننزل امتى صحيح؟؟؟؟؟
ب
تقى كان سلفتى هتسمية لبنتها
بس سمتها رؤى

ربنا يرزقك بتؤام بنات يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ب
سالى فين كانت هنا من شوية واختفت فاجئة
E
ههههههههههههههه اه شفتي انا ماروحتش بس انا اللي قررت كده عشان بكرة ان شاء الله رايحة لدكتورة الجلدية الحساسية خلااااااااااااص مبهدلاني عالاخر

بالنسبة للخروج والله مش عارفة يامها عادي يعني اي وقت مش فارقة
E
خلاص سمي انتي تقى يا مها
او رقية بحب الاسم ده برضو بس انتشر جدااااااا الفترة الاخيرة دي
ب
قوليلى دكتورة الجلدية دى فين واسمها وكشفها كام ومواعيدها اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظظ
هههههههههههههههههههههههههههههه

وكويسة ولا لا يعنى جربتيها قبل كدة
ب
الاول صحيح الف سلامة عليكى حساسية اية؟
ب
متعرفيش توكيل نوكيا اللى ع البحر بيقفل امتى؟؟؟؟؟؟؟
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏رعشة قلب, ‏*Om Mo3az*+, ‏moneta
ب
ايمااااان روحتى فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
X