om_tota;10425183:
الحمد لله يا هوبا
انا والبنات وابوهم كمان كويسين الحمد لله
بالنسبة للاسم مش عارفا بس انا ليا شروط ف الاسم وهيا كالاتى
يكون من 3 حروف
وجديد وحلو ومعناة حلو ومش منتشررررررررررر
ويكون ف الحروف الاولى
كنت بقول رولا بس مش عاجب جوزى
وهو كان بيقول تيماء ومش عاجبنى
ومن يومها مكلمناش ف الموضوع تانى
لو حد عندة اسم ينطبق علية الشروط يقولى
انا بحب جداااااااااااااااااا اسم
تقى
بجد بموووووووووت في الاسم ده وانا حامل في معاذ كنت ناوية اسمي الاسم ده لو كانت بنوتة وان شاء الله لما اجيب بنوتة هسميها تقى باذن الرحمن
ياااااااااااارب اوعدني هههههههههههههه