رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ب
طب تصبحوا ع خيرررررررررررررررررر
E
حاضر ي يافندم هجاااااااااااااوب
هههههههههههههه

د نورا في ش بورسعيد مش عارفة فين بالظبط لاني كل مرة لازم اتووووووه بس بوصل في الاخر يعني ههههههههههههه
جربتها قبل كده اكتر من مرة واخواتي كمان على طول بنروح لها وممتازة جداااااا ما شاء الله
وكشفها اخر مرة كان 33 جنيه الله اعلم دلوقتي بقى كام
ومواعيدها بتيجي العيادة الساعة 8 تقريبا

اي خدمة يا باشا
E
معلش يا مها اصل معاذ كان صحي فيه ناموسة قرصته
لا مش عارفة المواعيد بتاعتهم بس اعتقد بيقفلو بدري على 8 او 9 مثلا لان دي شركات وموظفين زي عمر افندي كده والناس دي ده اذا ماكنش التوكيل بيقفل بدري عن كده كمان بس ماظنش يعني
m
السلام عليكم ازيكم بنات
h
نسيت اسألك يامي على كوافير برستيج اللي في المنيل لو كنتي جربتيه
h
اهلا يامونيتا ازيك ..على فكره بيلار ماشاء الله عسوله اوي في الصور اللي على الفيس بوك ربنا يخليهالك يارب
m
يارب يخليكي ياهوبا ويخليلك محمد يارب
E
ازيك يا موني اخبارك ايه وبيرو عاملة ايه
ضفتيني عالفيش بوك ولا لا انا ماعرفتش اوصل لك
ضيفيني وكل اللي عاوز يضيفني انا هقول على الملا ايميلي اسمه ايمان جبر :D
عشان مي كمان تضيفني وكل البنات

ازيك يا هبه ايه اخبارك وحمادة عامل ايه
بالنسبة لموضوع الختان اللي سالتي عليه بصراحة موضوع صعب جدا وماتحدديش ولا تاخدي اي خطوة غير لما تسالي دكاترة كبار او كذا دكتور كمان دي مستقبل ابنك يابنتي
وربنا يجيب كل خير ان شاء الله
E
مهااااااااااااااااا
انتي مشيتي ولا اييييييييييييه
m
البنات نايمين النهارده ليه
E
انتو رحتو فيييييييين
ر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخبااااركن يا امهات

اخبارك ايمان

انا وحسن الحمد لله

انتى اخبارك واخبار معاذ العسل


الف سلامه عليه وان شاء الله تطمنى عليه

وحاولى تديله دوا اسهال او مطهر

لان التسنين مايعملش اسهال للدرجه دى وبمرات كتيره كدة

يستحسن انك توديه للدكتور وان شاء الله تطمنينا
E
اخيرا اتكلمتي يا رعشة هههههههههههههههه
انا ومعاذ بخير الحمدلله
فعلا كنت عاوزة اوديه لدكتور والله بس خميس وجمعة اجازة للاسف وانا اديته لمون اللمون بيطهر والحمدلله انهرده على اخر النهار ماعملش ولا مرة خالص لغاية بالليل على الساعة 1 كده عمل يعتبر مدة طويلة وعمل عادي مش اسهال
بكرة ان شاء الله لو ماكنش بيتحسن هوديه اكيد للدكتور باذن الله وربنا ييسر

حسن ايه اخباره معاكي
m
كله نام اتحسدتوا يابنات امبارح كنتم مفنجلين وشغالين الله ينور
E
اه باين كده يا مونيتا اتحسدو فعلا هم كده يقعدو فترة طوييييييييلة نايمين في العسل ويوم ما يفوقو يرغو بالاربعين صفحة هههههههههههههههه
ضفتيني عالفيس بوك ؟
ش
ازيكم يا رغايين؟
كل ده رغي
أ
hoobie;10424533:
ازيييكم يابنات انتوا فييين النهارده ..

انا اشتريت النهارده بطانيه بيبي ميراج لمحمد بحاجه وخمسين بس حلوة ..مؤقتا لحد ما انزل لفلي لان كنت لوحدي فجبتها من التوحيد والنور جمبينا كنت عاوزة اجيبله لحاف ..وعلى فكره لقيت شايات مقاس 6 :12 خامتها معقوله ..يعني مش زي بيبي كلاب طبعا لكن كويسه هي بكم وشكلها حلو ..وجبت من محل اطفال بيجامتين خريفي وحشين جدا اتخميت فيهم ومكسوفه اروح ارجعهم عشان دوخت البنت اللي في المحل :(



مبروكين عليه يا هوبى


toty858;10424877:
مبروك عليكو الحاجة يا مى انتى وهوبي يدوبوهم ان شاء الله في اللعب والشقاوة :)
سلامة لولى يا مى شوفي مالة او حتى جربي دكتورة تانية

انهاردة اشتريت دبلة من محل دهب في ميدان المساحة في الدقي 3 جرام وشوية ب 500 جنية روحت البيت ملقتش عليها دمغة !!!!!!!!!
ومدانيش فاتورة كمان :(
هرجعها بكرة خايفة ميرضاش



حد يعمل كدة ...؟؟؟ :eek:
أ
hoobie;10425702:
نسيت اسألك يامي على كوافير برستيج اللي في المنيل لو كنتي جربتيه


استعدي للصدمة الجبارة بقى

أنا مجربتوش علشاااااااااان

آخر مرة رحت لكوافير كان وأنا في الجامعة قبل ما اتحجب :cool:

رحت لواحد في وسط البلد مش عارفة اسمه طبعا لان اللي خدتني كانت واحدة صاحبتي وجدتها ... قصيت شعري آلا جارسون عندهم وبقيت كل اسبوعين أعدي على أي كوافير في شارع المنيل يقصرهولي تاني على نفس القصة فمكنتش بركز

بس مكنش منهم برستيج فمقدرش أفيدك الصراحة :)
h
أمةالله;10427415:
استعدي للصدمة الجبارة بقى

أنا مجربتوش علشاااااااااان

آخر مرة رحت لكوافير كان وأنا في الجامعة قبل ما اتحجب :cool:

رحت لواحد في وسط البلد مش عارفة اسمه طبعا لان اللي خدتني كانت واحدة صاحبتي وجدتها ... قصيت شعري آلا جارسون عندهم وبقيت كل اسبوعين أعدي على أي كوافير في شارع المنيل يقصرهولي تاني على نفس القصة فمكنتش بركز

بس مكنش منهم برستيج فمقدرش أفيدك الصراحة :)


:ss: طيب خير انا نفسي اجرب كوافير غير اللي بروحله ده انا برضه معملتش شعري من وانا في الجامعه قبل الحجاب بس عاوزة اقصه ويكون حد شاطر عشان لسه مش عارفه هقصه ايه
&
ازيكم ياحلويين
كويس انكم مرغتوش كتير امبارح من غيرى شاطرييييييييييييييين
X