يا نهار يا توتي
لا يكون البتاع اللي بيقولوا عليه الدهب الصيني ده ؟؟
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
أ
10-10-2009 | 01:31 AM
&
10-10-2009 | 01:33 AM
مى انتى عملتى اكونت على الفيس بوك طب ضيفينى بقه
انا اسمى أم حموودى القمر
انا اسمى أم حموودى القمر
h
10-10-2009 | 01:35 AM
أمةالله;10424700:
أنا جبت لعبدالله النهاردة بنطلونين للبيت بس تقال
وجبت له تي شيرتين بكم وواحد بنص كم لابسه اهو وقاعد على حجري
اصله زعلان لاني اديته الدوا :)
مبروكيين عليه والف سلامه عليه يامي رحتي لدكتور تاني وللا عملتي اييه ؟؟والف سلامه عليكي انتي كمان معلش هو دور كده منتشر اليومين دول طهور ان شاء الله ياقمر
h
10-10-2009 | 01:36 AM
سالي ازيك ياقمر وازاي البطل بتاعنا على فكره انا مشفتش صورته امبارح ومليش دعوة عاوزة اشوووفها
توتي لازم ترجعيله واصلا هو محل مش كويس انه ميدلكيش فاتورة
توتي لازم ترجعيله واصلا هو محل مش كويس انه ميدلكيش فاتورة
&
10-10-2009 | 01:37 AM
أمةالله;10424980:
يا نهار يا توتي
لا يكون البتاع اللي بيقولوا عليه الدهب الصيني ده ؟؟
لا مش معقول يامى بيتهيألى بيبقى ارخص من كده وبيبيعوه بالقطعة مش بالجرام
الا اذا الراجل كان نصاب روحيله بكرة وشوفى هيقولك ايه؟؟
وابقى طمنينا وعلى فكرة ياتوتى الدهب بالذات لازم تشتريه من حد مضمون وتكونو بتتعامله معاه من زمان والعيلة عارفاه يعنى وكده.........
&
10-10-2009 | 01:39 AM
hoobie;10425005:
سالي ازيك ياقمر وازاي البطل بتاعنا على فكره انا مشفتش صورته امبارح ومليش دعوة عاوزة اشوووفها
توتي لازم ترجعيله واصلا هو محل مش كويس انه ميدلكيش فاتورة
يا باشا انت تؤمر هنزلهالك حالا
h
10-10-2009 | 01:39 AM
يابنات عاوزة اسألكم سؤال هو غتت محرج شوية بس اصل ماما قلقتني ..دلوقتي محمد الجزء اللي اتشال في الختان حاسه انه طول تاني ..يعني الاطراف كده سوري يعني العضو بتاعه اطرافه او حوالينه كده تحسه مش عادي كأنه مغطياه من الجنب مش عارفه اشرحه ..المهم اني سألت دكتوره بس قالي عادي ماما بقى عماله تقولي لا كده لازم يتعمله ختان تاني وانا مش متخيله ان ممكن اعمل الختان ده تاني ليه ده ياحبيبي اتعذب قعد اكتر من 10 ايام والله تعبان قولولي الله يكرمكم ده طبيعي وللا ايه
ب
10-10-2009 | 01:41 AM
السلام عليكم
ازيكو كلكو
هوبى مبروك حاجة محمد
مبروك ا مى حاجة عبد الله
والف سلامة علية
ومونى كمان مبروك حاجة بيرو
ازيكو كلكو
هوبى مبروك حاجة محمد
مبروك ا مى حاجة عبد الله
والف سلامة علية
ومونى كمان مبروك حاجة بيرو
ع
10-10-2009 | 01:43 AM
السلام عليكممم يا ربنات
سلامه عبدالله يا مي وانا برده نفس الدور عندي في البيت انا وندي وجوزي
انا برده بالصدفه دخلت محل بتاع التصدير قلت اشوفلي بيجامه بكم لندي خريفي يعني تاضي بيها اليومين دول
ملقيتش عنده بس شوفت سويتر حلو عجبني وسعره رخييييييص وقماشته كويسه كان ب45 جبته وجبتلها بدي للصيف الجاي ب17 بجد اول مره اجيب حاجه كويسه ورخيصه بس هو المحل ده لقط يعني
سلامه عبدالله يا مي وانا برده نفس الدور عندي في البيت انا وندي وجوزي
انا برده بالصدفه دخلت محل بتاع التصدير قلت اشوفلي بيجامه بكم لندي خريفي يعني تاضي بيها اليومين دول
ملقيتش عنده بس شوفت سويتر حلو عجبني وسعره رخييييييص وقماشته كويسه كان ب45 جبته وجبتلها بدي للصيف الجاي ب17 بجد اول مره اجيب حاجه كويسه ورخيصه بس هو المحل ده لقط يعني
ع
10-10-2009 | 01:45 AM
ما شاء الله يا سالي ربنا يخليهولك
هبه والله م ا اعرف في الولاد خالص ابقي شوفي دكتور تاني
توتي مبروك عليكي الدبله يا قمر ابقي روحي بدليها بكره وان شاء الله خيييير
هبه والله م ا اعرف في الولاد خالص ابقي شوفي دكتور تاني
توتي مبروك عليكي الدبله يا قمر ابقي روحي بدليها بكره وان شاء الله خيييير
ب
10-10-2009 | 01:45 AM
سالى ازيك عاملة وازاى جوزك
وحمودى القمر
وحمودى القمر
h
10-10-2009 | 01:47 AM
ماشاء الله كميييله خالص والواد ده بيعمل اغراء بالشورت الاحمر ده وللا اييييييه :D ..عسل ياسالي ربنا يحميهولك ويباركلكم فيه يارب
ب
10-10-2009 | 01:47 AM
ماشاء الله ياسالى عسل ربنا يخليهولك يااااااااارب
قوليلى صحيح ملايات الشوا جرلها حاجة وبرت بهتت اى حاجة ولا حلوة؟ ف الغسيل
قوليلى صحيح ملايات الشوا جرلها حاجة وبرت بهتت اى حاجة ولا حلوة؟ ف الغسيل
h
10-10-2009 | 01:48 AM
مونيييتا وام توتا تسلموا ياقمرات ربنا يكرمكم
ب
10-10-2009 | 01:51 AM
هوبى اخبار طريقة البيتزا اية
ازيك يا هوبا وزااى ندى
ازيك يا هوبا وزااى ندى
ب
10-10-2009 | 01:54 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) om_tota, أم حموودى القمر+
&
10-10-2009 | 01:54 AM
hoobie;10425070:
ماشاء الله كميييله خالص والواد ده بيعمل اغراء بالشورت الاحمر ده وللا اييييييه :D ..عسل ياسالي ربنا يحميهولك ويباركلكم فيه يارب
اه شفتى ياهوبى رجل الشورت اليمين مرفوعه وعامله اغراء فعلا
ع
10-10-2009 | 01:58 AM
ازيك يا مها الحمد لله تمام عامله ايه انتي وتوتا
واخبار البنوته اللي جوه ايه يارب بخير
هتسميها ايه ان شاء الله
واخبار البنوته اللي جوه ايه يارب بخير
هتسميها ايه ان شاء الله
h
10-10-2009 | 02:00 AM
ام توتا والله مجربتها لسه بس هاجربها اكيد ان شاء الله
ب
10-10-2009 | 02:02 AM
الحمد لله يا هوبا
انا والبنات وابوهم كمان كويسين الحمد لله
بالنسبة للاسم مش عارفا بس انا ليا شروط ف الاسم وهيا كالاتى
يكون من 3 حروف
وجديد وحلو ومعناة حلو ومش منتشررررررررررر
ويكون ف الحروف الاولى
كنت بقول رولا بس مش عاجب جوزى
وهو كان بيقول تيماء ومش عاجبنى
ومن يومها مكلمناش ف الموضوع تانى
لو حد عندة اسم ينطبق علية الشروط يقولى
انا والبنات وابوهم كمان كويسين الحمد لله
بالنسبة للاسم مش عارفا بس انا ليا شروط ف الاسم وهيا كالاتى
يكون من 3 حروف
وجديد وحلو ومعناة حلو ومش منتشررررررررررر
ويكون ف الحروف الاولى
كنت بقول رولا بس مش عاجب جوزى
وهو كان بيقول تيماء ومش عاجبنى
ومن يومها مكلمناش ف الموضوع تانى
لو حد عندة اسم ينطبق علية الشروط يقولى