رونا ازيك اخبارك ايه واخبار فلة العسل ايه
كبرت ولا لسة
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
09-10-2009 | 05:11 AM
ب
09-10-2009 | 05:12 AM
الحمد لله يا راندا انا كويسة انا والجيش بتاعى
ادعيلىىىىىىىى
ادعيلىىىىىىىى
m
09-10-2009 | 05:12 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
افكار قاتله يا ام توتا حسستيني انها تبع مقادير البيتزا
افكار قاتله يا ام توتا حسستيني انها تبع مقادير البيتزا
m
09-10-2009 | 05:14 AM
رونا ازيك ياقمر وحشتيني فله عامله معاكي ايه
R
09-10-2009 | 05:14 AM
*Om Mo3az*;10420442:
رونا ازيك اخبارك ايه واخبار فلة العسل ايه
كبرت ولا لسة
الحمد لله يا قمر وفله اه الحمد لله كبرت عيد ميلادها يوم 21 ومحتارة ساعدونى بقه واقفوا جنبى كده وقولولى اعمل ايه
E
09-10-2009 | 05:14 AM
انا غيرت لون الخط
بجرب لسة يعني لو كتبت مشاركة هبلة محدش يقول عليا هبلة ولا حاجة
فاهمين
بجرب لسة يعني لو كتبت مشاركة هبلة محدش يقول عليا هبلة ولا حاجة
فاهمين
ب
09-10-2009 | 05:14 AM
اى خدمة
افتكروا الجمايل دى بس
ههههههههههههههههههههههه
افتكروا الجمايل دى بس
ههههههههههههههههههههههه
R
09-10-2009 | 05:15 AM
مونيتا قوليلى بالضبط عملتى ايه فى عيد ميلاد بيلار
E
09-10-2009 | 05:15 AM
ماشاء الله كل سنة وهي طيبة وعقبال 100 سنة في الخير والطاعة يارب
بالنسبة للافكار هتلاقي كتيييييييير في قسم افكار وخبرات
بالنسبة للافكار هتلاقي كتيييييييير في قسم افكار وخبرات
R
09-10-2009 | 05:16 AM
يا مها هى طريقة البيتزا دى مضمونه ولا ايه يعمى طعمها حلو وخفيفه كده وطريه عايزة اعمل مينى بيتزا فى عيد ميلاد الفل اعملها وعلى ضمانتك ولا ايه
ب
09-10-2009 | 05:17 AM
ماشى ياايمان براحتك
كل سنة وفلة طيبة
عيد ميلادها قبلى بيوم
انا كنت ف عيد ميلاد بتول كان ف 3تورت وحوادق وطبق حلويات تقريبا وبلالين وشموع واطفال وحاجات كدة
ويومها لبستها طقمين خروج واحد قبل مانطفى الشمع وواحد بعد ماطفيناالشمع
عروسة الليل ة وحاجات كدة هههههههههههههههههه
بس وكنت حطا فيلم فالكاميرا واهلى واهل جوزى جم يعنى الاسرة المقربة وواتنين بس من اصحابة المقربين
ودمتمممممممممم
كل سنة وفلة طيبة
عيد ميلادها قبلى بيوم
انا كنت ف عيد ميلاد بتول كان ف 3تورت وحوادق وطبق حلويات تقريبا وبلالين وشموع واطفال وحاجات كدة
ويومها لبستها طقمين خروج واحد قبل مانطفى الشمع وواحد بعد ماطفيناالشمع
عروسة الليل ة وحاجات كدة هههههههههههههههههه
بس وكنت حطا فيلم فالكاميرا واهلى واهل جوزى جم يعنى الاسرة المقربة وواتنين بس من اصحابة المقربين
ودمتمممممممممم
ب
09-10-2009 | 05:18 AM
اة اتكلى ع الله يا راندا
اختى بتعملها خطيرررررررررة
اختى بتعملها خطيرررررررررة
E
09-10-2009 | 05:18 AM
انا هقوم بقى يا بنات اخويا عاوز يقعد
سلااااااااااااام
سلااااااااااااام
ب
09-10-2009 | 05:18 AM
الخميرة اللى هيا لبودرة ف الكيس المضغوط دة
عارفينة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هيا بتيجى من برة معرفش ف منها هنا ولا لا
عارفينة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هيا بتيجى من برة معرفش ف منها هنا ولا لا
ب
09-10-2009 | 05:19 AM
ماشى ياايمان سلالالالالام
ب
09-10-2009 | 05:20 AM
ب
09-10-2009 | 05:21 AM
m
09-10-2009 | 05:21 AM
هقولك يارونا بس ثواني اغير لبيرو وارجعلك
ب
09-10-2009 | 05:23 AM
الله اكبر الله اكبر
الفجر بيأذن
الفجر بيأذن
R
09-10-2009 | 05:25 AM
اوك يا مونى مستنياكى