رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ب
ايمان افتحى الماسنجر
ب
بيقولوا يا بطة
انتى بتسالى بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ف
om_tota;10420326:
بيقولوا يا بطة
انتى بتسالى بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



امال لو ماكنتش مقيمه فى شات الحوامل معاكو:D
ف
ايه ده انتو سكتو لييييييييه
ب
انا هنا اهو
ف
سلاااااااااااااااام
ب
كلة جررررررى
ماعدا هدى بترغى ف شات الحوامل
E
انا جييييييييييييييييييت
مها مافيش ماسنجر هنا بايظ ومش عارفة افتحه من على الايبودي مش راضي يفتح مش عارفة ليه
ب
سلالالالالالام يا بطة
ب
امممممم ماشى ياايمان مش مشكلة
h
هي الناس راحت فين ..طيب هدى جريت تستخبى الباقي فين
E
انا هنااااااااااا
E
ايه يا مها بتتفقي انتي وسالي هتيجو لي امتى ؟
ب
لالا سالى قامت
ا
انا طالعة فوق يلا سلام مؤقت
m
اه طبعا يابنات ضبفوني للي تحب
ب
صحيح جوزك قالك حاجة يوم ماكنتى عندى؟
m
وانا هنا
بس كنت مستخبية حبة
ب
هههههههههههههههههههههه

انتى هتحيرنا معاكى لية بقى
h
موني على فكره انا هبه محمد اوك

يابنات انا نفسي اكل بيتزا بس انا فاشله في العجن جدا عمري في حياتي ماعملت عجينه ونفعت متعرفوش ليه
X