انا هقوم اصلى وانام
تصبحو ع خير
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ب
09-10-2009 | 05:32 AM
m
09-10-2009 | 05:35 AM
بصي يارونا انا عملت عيد ميلاد بيرو في تشيلز طبعا زينت المكان ب بلالين وزينة كنت عاملاهم لون احمر وابيض بس
لبس بيرو بقى فستان ابيض زي بتوع الفرح وجبتلها من محل تنكري فراشة كميله لبستها على ضهرها وطقم سورتيت طالع منه قرنين فرشات برضه مع العصاية بتاعتها كله فراشات وابيض
اتفقت مع دي جي لفرقه عرايس لي لابسين دول واراجوز وفقرات كده وكان تصوير فديو وفوتوغرافي
التورته تورتة ايس كريم عليها اشكل مجسمة وطبعا شموع وشرارة وصواريخ ورق وحجت كده
وجبت لعب اطفال وزعتها على الاطفال الحاضرين وماسكات للوشوش وطراطير وزمامير وكده
لبس بيرو بقى فستان ابيض زي بتوع الفرح وجبتلها من محل تنكري فراشة كميله لبستها على ضهرها وطقم سورتيت طالع منه قرنين فرشات برضه مع العصاية بتاعتها كله فراشات وابيض
اتفقت مع دي جي لفرقه عرايس لي لابسين دول واراجوز وفقرات كده وكان تصوير فديو وفوتوغرافي
التورته تورتة ايس كريم عليها اشكل مجسمة وطبعا شموع وشرارة وصواريخ ورق وحجت كده
وجبت لعب اطفال وزعتها على الاطفال الحاضرين وماسكات للوشوش وطراطير وزمامير وكده
m
09-10-2009 | 05:38 AM
ها ايه رايك وسوري لو اتاخرت عليكي
R
09-10-2009 | 05:45 AM
ما شاء الله كويس خالص انا ناوية ان شاء الله اعمل لفله فى البيت وهجيب تورته وهاعمل انا شوية حاجات فى البيت
R
09-10-2009 | 05:47 AM
مونى جيبتى السورتيت منين اللى طالع منه قرنين والفراشة والعصايه
m
09-10-2009 | 05:56 AM
من محل في المعادي اسمة نيفر لاند هو بتاع ملابس تنكرية وطبعا فيه للاطفال واعتقد ليه فرح في مدينة نصر
R
09-10-2009 | 06:13 AM
ميرسى يا مونى ربنا يخليكى يا قمر هبقى اقولكم بقه عملت ايه فى عيد ميلاد الفل ان شاء الله
ازيك يا هوبا
هدهود عامله ايه يا قمر ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله
ازيك يا هوبا
هدهود عامله ايه يا قمر ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله
h
09-10-2009 | 06:14 AM
يابنات صاحيين وللا نمتو؟
m
09-10-2009 | 06:24 AM
ان شاء الله يطلع عيد ميلاد زي الفل وكل سنة وفله لجميله بخير
أ
09-10-2009 | 04:02 PM
انا جيييييييييييييييت
نورت البيييييييييييييييت
نورت البيييييييييييييييت
&
09-10-2009 | 08:11 PM
السلااااام عليكم
حد هنا؟؟
مى بقالها فترة مختفية يارب خير
وميكونش عبد الله تعب تانى ولا حاجة بعد الشر عليه
حد هنا؟؟
مى بقالها فترة مختفية يارب خير
وميكونش عبد الله تعب تانى ولا حاجة بعد الشر عليه
أ
09-10-2009 | 08:54 PM
أنا جيت
بجد يوم لما ترغوا ترغوا 40 صفحة يا مفتريين :@
اللولي تعب تاني وبحك :(:(
وأنا جالي برد :):)
لسة مخلصة حالا قراية اللي فات ومفيش حد هنا غيري
أشوفكم على خير :)
مونيتا أنا أضفتك أنا كمان وبعت لك رسالة اقول لك فيها أنا مين :)
بجد يوم لما ترغوا ترغوا 40 صفحة يا مفتريين :@
اللولي تعب تاني وبحك :(:(
وأنا جالي برد :):)
لسة مخلصة حالا قراية اللي فات ومفيش حد هنا غيري
أشوفكم على خير :)
مونيتا أنا أضفتك أنا كمان وبعت لك رسالة اقول لك فيها أنا مين :)
ف
09-10-2009 | 10:42 PM
مى واحشانى اوى
اخبارك ايه انتى وبودى يارب تكونو بخير
اخبارك ايه انتى وبودى يارب تكونو بخير
h
10-10-2009 | 12:08 AM
ازيييكم يابنات انتوا فييين النهارده ..
انا اشتريت النهارده بطانيه بيبي ميراج لمحمد بحاجه وخمسين بس حلوة ..مؤقتا لحد ما انزل لفلي لان كنت لوحدي فجبتها من التوحيد والنور جمبينا كنت عاوزة اجيبله لحاف ..وعلى فكره لقيت شايات مقاس 6 :12 خامتها معقوله ..يعني مش زي بيبي كلاب طبعا لكن كويسه هي بكم وشكلها حلو ..وجبت من محل اطفال بيجامتين خريفي وحشين جدا اتخميت فيهم ومكسوفه اروح ارجعهم عشان دوخت البنت اللي في المحل :(
انا اشتريت النهارده بطانيه بيبي ميراج لمحمد بحاجه وخمسين بس حلوة ..مؤقتا لحد ما انزل لفلي لان كنت لوحدي فجبتها من التوحيد والنور جمبينا كنت عاوزة اجيبله لحاف ..وعلى فكره لقيت شايات مقاس 6 :12 خامتها معقوله ..يعني مش زي بيبي كلاب طبعا لكن كويسه هي بكم وشكلها حلو ..وجبت من محل اطفال بيجامتين خريفي وحشين جدا اتخميت فيهم ومكسوفه اروح ارجعهم عشان دوخت البنت اللي في المحل :(
أ
10-10-2009 | 12:38 AM
أنا جبت لعبدالله النهاردة بنطلونين للبيت بس تقال
وجبت له تي شيرتين بكم وواحد بنص كم لابسه اهو وقاعد على حجري
اصله زعلان لاني اديته الدوا :)
وجبت له تي شيرتين بكم وواحد بنص كم لابسه اهو وقاعد على حجري
اصله زعلان لاني اديته الدوا :)
&
10-10-2009 | 12:40 AM
مبروكين عليه محمد الحاجات ياهوبى
يدوبهم بالعافية عليه يارب
يدوبهم بالعافية عليه يارب
&
10-10-2009 | 12:42 AM
مى مبروكين على عبد الله الهدوم
وابقو صورو الحاجة بقه علشان نشوفها
وابقو صورو الحاجة بقه علشان نشوفها
ا
10-10-2009 | 01:13 AM
مبروك عليكو الحاجة يا مى انتى وهوبي يدوبوهم ان شاء الله في اللعب والشقاوة :)
سلامة لولى يا مى شوفي مالة او حتى جربي دكتورة تانية
انهاردة اشتريت دبلة من محل دهب في ميدان المساحة في الدقي 3 جرام وشوية ب 500 جنية روحت البيت ملقتش عليها دمغة !!!!!!!!!
ومدانيش فاتورة كمان :(
هرجعها بكرة خايفة ميرضاش
سلامة لولى يا مى شوفي مالة او حتى جربي دكتورة تانية
انهاردة اشتريت دبلة من محل دهب في ميدان المساحة في الدقي 3 جرام وشوية ب 500 جنية روحت البيت ملقتش عليها دمغة !!!!!!!!!
ومدانيش فاتورة كمان :(
هرجعها بكرة خايفة ميرضاش
m
10-10-2009 | 01:18 AM
السلام عليكم امهات
مي دا انتي تنوريني في الفيس بوك والف سلامة على اللولي ومبروك عليه حاجته
هبة الف مبروك حاجة محمد يدوبهم في العافية يارب
انا برضه اشتريت لبيرو بيجامه حمرا سكر اوي شتوي كان نفسي الاقي منها الوان تانية لان خامتها ممتازة وسعرها حلو اوي
مي دا انتي تنوريني في الفيس بوك والف سلامة على اللولي ومبروك عليه حاجته
هبة الف مبروك حاجة محمد يدوبهم في العافية يارب
انا برضه اشتريت لبيرو بيجامه حمرا سكر اوي شتوي كان نفسي الاقي منها الوان تانية لان خامتها ممتازة وسعرها حلو اوي
m
10-10-2009 | 01:21 AM
الله عليكي ياتوتي حد يشتري دهب من غير فاتورة غلطانه طبعا