رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ب
ان شاء الله يا هوبى وتطلع حلوة يارب
ع
بصي يا مها ان ان شاء الله لو ربنا كرمني بالحمل وفي بنوته
نفسي اسمي حلا لان الاسم ده كان نفسي اسميه المره الي فاتت جوزي مرضيش وبرده كان اسم فرح في الخطه بس مكنش ينفع خالص لا حماا اتوفي تالت يوم ولاده كانت هتبقي بايخه اوووووي
h
انا عاجبني اسم ندى جدا ..يعني كنت ناويه لو جت بنت اسميها سلمى او ندى ..بس سلمى مش من 3 حروف وكمان مش عارفه معناه
أ
أم حموودى القمر;10424993:
مى انتى عملتى اكونت على الفيس بوك طب ضيفينى بقه
انا اسمى أم حموودى القمر


بعت لك يا بطيخة طلب إضافة من الصبح:mad:


hoobie;10424997:
مبروكيين عليه والف سلامه عليه يامي رحتي لدكتور تاني وللا عملتي اييه ؟؟والف سلامه عليكي انتي كمان معلش هو دور كده منتشر اليومين دول طهور ان شاء الله ياقمر


لا والله يا هبة رحت لمعتزة تاني وكتبت له على اللي قلت لك عليه ده ولما نشوف بقى هي الحرارة خلاص الحمد له بس بيكح


hoobie;10425021:
يابنات عاوزة اسألكم سؤال هو غتت محرج شوية بس اصل ماما قلقتني ..دلوقتي محمد الجزء اللي اتشال في الختان حاسه انه طول تاني ..يعني الاطراف كده سوري يعني العضو بتاعه اطرافه او حوالينه كده تحسه مش عادي كأنه مغطياه من الجنب مش عارفه اشرحه ..المهم اني سألت دكتوره بس قالي عادي ماما بقى عماله تقولي لا كده لازم يتعمله ختان تاني وانا مش متخيله ان ممكن اعمل الختان ده تاني ليه ده ياحبيبي اتعذب قعد اكتر من 10 ايام والله تعبان قولولي الله يكرمكم ده طبيعي وللا ايه


ما دام الدكتور قال عادي يبقى عادي


hoba555;10425050:
السلام عليكممم يا ربنات
سلامه عبدالله يا مي وانا برده نفس الدور عندي في البيت انا وندي وجوزي
انا برده بالصدفه دخلت محل بتاع التصدير قلت اشوفلي بيجامه بكم لندي خريفي يعني تاضي بيها اليومين دول
ملقيتش عنده بس شوفت سويتر حلو عجبني وسعره رخييييييص وقماشته كويسه كان ب45 جبته وجبتلها بدي للصيف الجاي ب17 بجد اول مره اجيب حاجه كويسه ورخيصه بس هو المحل ده لقط يعني


فعلا هي محلات بواقي التصدري بتلاقي عندهم لقط ... مش كل حاجة بتبقى حلوة ... بنطلونات اللولي الجديدة أنا وباباه عندنا منهم ... أعتقد البشر كلهم عندهم منهم ... اللي هما بيبقوا أديداس بخطوط من الجنب كده ... طبعا مضروبين لا أديداس ولا بتاع بس حلوين أوي ... التي شيرتات اللي بكم دول مصنع مصري عادي بس حلوين موت لدرجة اني مستخسراهم في البيت ... بس هيبانوا بقى على أصلهم بعد ما يتغسلوا :)


أم حموودى القمر;10425125:
اه شفتى ياهوبى رجل الشورت اليمين مرفوعه وعامله اغراء فعلا


أنا مشفتش ... مليييش دعوةةةةةةةة :confused::confused::confused::confused:
ع
هههههه بجد يا هوبي احيتي فيا الامل انا ساعات بقول كان نفسي اسم غير ندي
بس كنت موافقه عليه بس مش بقوه اوي يعني لان البنت يا حرام اعدت 4 ايام مش عارفه انديها بحاجه
أ
hoba555;10425226:
بصي يا مها ان ان شاء الله لو ربنا كرمني بالحمل وفي بنوته
نفسي اسمي حلا لان الاسم ده كان نفسي اسميه المره الي فاتت جوزي مرضيش وبرده كان اسم فرح في الخطه بس مكنش ينفع خالص لا حماا اتوفي تالت يوم ولاده كانت هتبقي بايخه اوووووي


هههههههههه

الناس وتفكيرهم :)

طيب لو كنتوا سميتوها وبعدين هو توفي ؟؟ كنت هتعملوا ايه؟؟ :D
ب
ف بتول كان ف اقتراحات

فرح وكنزى ورزان

وبعدين بنت عمتى ولدت بعد وجابت فرح فابقى ف فرح ف العيلة ومش هينفع اكررة

انا كمان بفكر دلوقتى ف حلا

بس ف واحدة ف قرايب سلفتى اسمها حلا

فامش عارفا ومحتاررررة
أ
طيب رزان حلو برضه أوي يا مها

ولايق على بتول أكتر من حلا :)
أ
بيتو وروزي :)
ع
أمةالله;10425259:
هههههههههه

الناس وتفكيرهم :)

طيب لو كنتوا سميتوها وبعدين هو توفي ؟؟ كنت هتعملوا ايه؟؟ :D

هههههههههه برده كان هيقي مشكله هيقولو فرح فرح منين ياختي
دي بت وشها نحس ههههههههههه
ب
بنت عمتى مسمية سلمى وفرح

صحيح ا هبة هو انتو كنتوا هتعملوا فرح
دة مجرد اسم

ازاى ربطو دى بدى؟
بس ع العموم اسم ندى مش وحش
فكرى ف الللى جاى يلا
ب
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ع
لا بس برده يا مها مش معقول في عزا واسمي فرح ده يقولو معندهاش دم
سيبك انا مره تانيه هفكني من الناس دول خالص
لانهم عقدوني من كل الاسامي وكنت خايفه البنت تطلع متعقده بجد بسببهم
كنت هسمي حبيبه وسلمي طلعولي جده قربنا مش عارفه مين اسمها سلمي وجده فلان اسمها حبيبه
هههههه حتي اسم ندي برده معجبهمش هههههههه
فخلاص انا وجوزي بس اللي نبقي نقرر ان شاء الله لما ربنا يكرمنا ان شاء الله
ب
وكنت كمان عايزة
شذى بس كنت عارفا انة مش هيتنطق صح
وممكن يكتب غلط

فا استبعدتة
ب
ان شاء الله صح كدة

ربنا يكرمك يارب انتى وكل اللى عايزين
ب
مع ان كنت قبل مااتجوز كنت بعد اقول انا بحب البينات وعايزة اجيب 5 بنات ع حرف النون

نسرين ونرمين ونيفين ونوران ونورهان
ههههههههههههههههههه
أ
om_tota;10425312:
وكنت كمان عايزة
شذى بس كنت عارفا انة مش هيتنطق صح
وممكن يكتب غلط

فا استبعدتة


شذى فعلا فعلا دايماً بيتنطق غلط وصعب تفضلي تصلحيه للناس لأنهم بينطوا ال ذ غلط حتى وهما بيقروا قرآن هيقولوا صح في اسم


واحدة صاحبتي عندها سجى مامتها دايما تقول للبنت يا شذى بدل سجى :D
ب
فعلا يا مى بيتنطق غلط


ههههه بس حلوة بدل سجى شذى سبحان الله
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏أم حموودى القمر+, ‏hoobie
نفسى تطلعى من تحت الطقية يامى
أ
om_tota;10425350:
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏أم حموودى القمر+, ‏hoobie
نفسى تطلعى من تحت الطقية يامى


المرأة الغامضة :cool:

أصلي ساعات بدخل وانسى الصفحة مفتوحة

أو ادخل ومفيش وقت اقعد أرد فبوفر على نفسي بدل ما الناس تزعل مني :)
X